Ελαττωματικό air-condition Samsung - Οδύσσεια επισκευής...

Περισσότερα
10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #107717 από spiross
Έχω μπεί σε μια απίστευτη περιπέτεια με ένα ελαττωματικό κλιματιστικό που αγόρασα από electroworld εδώ και ενάμιση μήνα.
Ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Κάνω την παραγγελία αυτού εδώ του κλιματιστικού στις 30/6 για να το βάλω στο υπνοδωμάτιο.

www.electroworld.gr/site/product.jsp?catid=10111267

το πήρα το είχαν σε πολύ καλή τιμή γύρω στα 600 ευρώ μαζί με την εγκατάσταση.
Ερχεται το κλιματιστικό στο σπίτι στις 4/7 και γίνετε η εγκατάσταση του περίπου στις 10/7. Ο τεχνικός που έκανε την εγκατάσταση το βάζει σε λειτουργία χωρίς να αντιλαμβάνετε κάποιο πρόβλημα και φεύγει...
Πάω να το βάλω το βράδι και αντιλαμβάνομαι ότι όταν παίρνει μπρος το εξωτερικό μηχάνημα του κλιματιστικού στο μέσα ακούγετε ένας σφυριχτός θόρυβος σαν χαλασμένο ανεμηστιράκι αν μπορώ να το περιγράψω ετσι και ο οποίος δυναμώνει μετά από λίγα λεπτά έντονα και μετά από λιγη χαμηλώνει η ένταση του και παύει να γίνετε ενοχλητικός αν και ακούγετε κάπως ποιο σιγά.
Να σημειώσω ότι σε κάθε εκκίνηση του εξωτερικού μηχανήματος ξαναγίνεται το ίδιο πράγμα με τον θόρυβο έτι όπως τον περιγράφω. Ο θόρυβος έτσι όπως τον ακούω προέρχεται 100% από το εσωτερικό μηχάνημα αν και έχει την ιδιομορφία που περιέγραψα παραπάνω.
Ιδίως αν βάλω το aircodition σε quit mode ο θόρυβος ακούγετε πολύ έντονα γιατί δεν έχει θυρύβους από ανεμιστήρα να τον καλύπτει.
Παίρνω τηλέφωνο την electroworld να δηλώσω βλάβη και με την σειρά της παίρνει την samsung και μετά απο λίγες μέρες έρχεται ο τεχνικός να το δει.
Το βλέπει αυτός και βγάζει συμπέρασμα ότι επειδή το εξωτερικό μηχάνημα το έχω βάλει στον τοίχο συντονίζει αυτό και μεταφέρει τον θόρυβο μέσα και ότι θα λυνόταν το πρόβλημα αν το τοποθετούσα κάτω.
Τεχνικός είναι δεν σκαμπάζω και από αυτά και τον πίστεψα. Ερχεται μετά από την electroworld που έκανε την εγκατάσταση και μου λέει ότι το μηχάνημα έχει πρόβλημα και ότι δεν είναι η λύση που μου είπε ο τεχνικός της samsung.
Το απίστευτο είναι ότι ήρθε και ένας άλλος τεχνικός της samsung να το δει ένας προϊστάμενος από τι μου πε και μου πρότεινε να κάνω ότι μου είπε ο τεχνικός.
Είπα να ακούσω την αντιπροσωπεία και με τα πολλά και αφού γλίτωσα μια επιπλέον χρέωση 60 ευρώ που πήγαν να μου βάλουν τελικά έβαλα το εξωτερικό μηχάνημα κάτω.
Φυσικά το πρόβλημα δεν λύθηκε..και ο θόρυβος ακουγόταν κανονικά.
Ξαναπαίρνω την electroworld αυτοί την samsung και μου στέλνουν ξανά τον ίδιο τεχνικό να το δει. Αφού το βλέπει τελικά με πολλά και αφού είχαμε φτάσει στις 30/7 βγάζει το συμπέρασμα ότι το μηχάνημα είναι χαλασμένο και μου λέει πάει για αλλαγή. Αυτό το άκουσα καλά.
Περιμένω δύο βδομάδες και λόγο της θερινής ραστώνης μου στέλνουν μήνυμα ότι στις 21/8 θα γίνει η επισκευή.
Σήμερα με παίρνει ο ίδιος τεχνικός και μου λέει ότι δεν έχει έρθει το ανταλλακτικό για να αλλάξει την φτερωτή και τον ρελέ.Του λέω γιατί δεν το κάνει αλλάγή και παέι για επισκευή και μου απαντάει γιατί δεν το ζητήσαμε!
Παίρνω την samsung και τους διαμαρτύρομαι για ποιο λόγο δεν κάνουν αλλαγή του κλιματιστικού και πάνε σε επισκευή του και μου λένε ότι αυτά τα προτείνει ο τεχνικός και αν κατά την κρίση του γίνετε επισκευή τότε κάνει επισκευή. Αλλιώς αν ο πελάτης δεν θέλει επισκευή πρέπει να το πει στον τεχνικό και αυτός με την σειρά του να το προώθηση στην samsung σαν αίτημα.
Τώρα τι κάνω ρε παιδιά? Αυτός ο τεχνικός μου φαίνετε αναξιόπιστος για να κάνει επισκευή. Δεν ξέρω αν έχει εντοπίσει και το πρόβλημα του κλιματιστικού γιατί πάει για αλλαγή ανεμιστήρα ενώ ο ανεμιστήρας όταν δουλεύει μόνος χωρίς να έχει πάρει μπροστά το εξωτερικό μηχάνημα δεν κάνει κανα θόρυβο.
Να ακυρώσω την επισκευή και να του κάνω αίτημα για αλλαγή και να επιμείνω?
Ευχαριστώ προκαταβολικά για όποια απάντηση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 8 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #107718 από chris lam

spiross έγραψε: Έχω μπεί σε μια απίστευτη περιπέτεια με ένα ελαττωματικό κλιματιστικό που αγόρασα από electroworld εδώ και ενάμιση μήνα.
Ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Κάνω την παραγγελία αυτού εδώ του κλιματιστικού στις 30/6 για να το βάλω στο υπνοδωμάτιο.

www.electroworld.gr/site/product.jsp?catid=10111267

το πήρα το είχαν σε πολύ καλή τιμή γύρω στα 600 ευρώ μαζί με την εγκατάσταση.
Ερχεται το κλιματιστικό στο σπίτι στις 4/7 και γίνετε η εγκατάσταση του περίπου στις 10/7. Ο τεχνικός που έκανε την εγκατάσταση το βάζει σε λειτουργία χωρίς να αντιλαμβάνετε κάποιο πρόβλημα και φεύγει...
Πάω να το βάλω το βράδι και αντιλαμβάνομαι ότι όταν παίρνει μπρος το εξωτερικό μηχάνημα του κλιματιστικού στο μέσα ακούγετε ένας σφυριχτός θόρυβος σαν χαλασμένο ανεμηστιράκι αν μπορώ να το περιγράψω ετσι και ο οποίος δυναμώνει μετά από λίγα λεπτά έντονα και μετά από λιγη χαμηλώνει η ένταση του και παύει να γίνετε ενοχλητικός αν και ακούγετε κάπως ποιο σιγά.
Να σημειώσω ότι σε κάθε εκκίνηση του εξωτερικού μηχανήματος ξαναγίνεται το ίδιο πράγμα με τον θόρυβο έτι όπως τον περιγράφω. Ο θόρυβος έτσι όπως τον ακούω προέρχεται 100% από το εσωτερικό μηχάνημα αν και έχει την ιδιομορφία που περιέγραψα παραπάνω.
Ιδίως αν βάλω το aircodition σε quit mode ο θόρυβος ακούγετε πολύ έντονα γιατί δεν έχει θυρύβους από ανεμιστήρα να τον καλύπτει.
Παίρνω τηλέφωνο την electroworld να δηλώσω βλάβη και με την σειρά της παίρνει την samsung και μετά απο λίγες μέρες έρχεται ο τεχνικός να το δει.
Το βλέπει αυτός και βγάζει συμπέρασμα ότι επειδή το εξωτερικό μηχάνημα το έχω βάλει στον τοίχο συντονίζει αυτό και μεταφέρει τον θόρυβο μέσα και ότι θα λυνόταν το πρόβλημα αν το τοποθετούσα κάτω.
Τεχνικός είναι δεν σκαμπάζω και από αυτά και τον πίστεψα. Ερχεται μετά από την electroworld που έκανε την εγκατάσταση και μου λέει ότι το μηχάνημα έχει πρόβλημα και ότι δεν είναι η λύση που μου είπε ο τεχνικός της samsung.
Το απίστευτο είναι ότι ήρθε και ένας άλλος τεχνικός της samsung να το δει ένας προϊστάμενος από τι μου πε και μου πρότεινε να κάνω ότι μου είπε ο τεχνικός.
Είπα να ακούσω την αντιπροσωπεία και με τα πολλά και αφού γλίτωσα μια επιπλέον χρέωση 60 ευρώ που πήγαν να μου βάλουν τελικά έβαλα το εξωτερικό μηχάνημα κάτω.
Φυσικά το πρόβλημα δεν λύθηκε..και ο θόρυβος ακουγόταν κανονικά.
Ξαναπαίρνω την electroworld αυτοί την samsung και μου στέλνουν ξανά τον ίδιο τεχνικό να το δει. Αφού το βλέπει τελικά με πολλά και αφού είχαμε φτάσει στις 30/7 βγάζει το συμπέρασμα ότι το μηχάνημα είναι χαλασμένο και μου λέει πάει για αλλαγή. Αυτό το άκουσα καλά.
Περιμένω δύο βδομάδες και λόγο της θερινής ραστώνης μου στέλνουν μήνυμα ότι στις 21/8 θα γίνει η επισκευή.
Σήμερα με παίρνει ο ίδιος τεχνικός και μου λέει ότι δεν έχει έρθει το ανταλλακτικό για να αλλάξει την φτερωτή και τον ρελέ.Του λέω γιατί δεν το κάνει αλλάγή και παέι για επισκευή και μου απαντάει γιατί δεν το ζητήσαμε!
Παίρνω την samsung και τους διαμαρτύρομαι για ποιο λόγο δεν κάνουν αλλαγή του κλιματιστικού και πάνε σε επισκευή του και μου λένε ότι αυτά τα προτείνει ο τεχνικός και αν κατά την κρίση του γίνετε επισκευή τότε κάνει επισκευή. Αλλιώς αν ο πελάτης δεν θέλει επισκευή πρέπει να το πει στον τεχνικό και αυτός με την σειρά του να το προώθηση στην samsung σαν αίτημα.
Τώρα τι κάνω ρε παιδιά? Αυτός ο τεχνικός μου φαίνετε αναξιόπιστος για να κάνει επισκευή. Δεν ξέρω αν έχει εντοπίσει και το πρόβλημα του κλιματιστικού γιατί πάει για αλλαγή ανεμιστήρα ενώ ο ανεμιστήρας όταν δουλεύει μόνος χωρίς να έχει πάρει μπροστά το εξωτερικό μηχάνημα δεν κάνει κανα θόρυβο.
Να ακυρώσω την επισκευή και να του κάνω αίτημα για αλλαγή και να επιμείνω?
Ευχαριστώ προκαταβολικά για όποια απάντηση.


Φυσικά και θα επιμείνεις για αλλαγή

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Και αν κάποιοι φύγαν από τη ζωή σου, σε βλέπουν απ’ το club του παραδείσου, ΑΕΛ θυμήσου, πάντα μαζί σου, βασίλισσα σε θέλουν κι οι νεκροί σου…
Last edit: 10 Χρόνια 8 Μήνες πριν by chris lam.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #107719 από spiross
Και τι μπορώ να κάνω όμως τώρα αφού από την αντιπροσωπεία μου είπαν ότι αν πεί ο τεχνικός ότι επισκευάζεται τότε δεν κάνουν αντικατάσταση αλλά επισκευή?.
Δλδ να διώξω τον τεχνικό όταν έρθει για την επισκευή?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #107723 από mastoras
Προσέξτε τις αγορές όλων των ηλεκτρονικών επώνυμων προϊόντων που αγοράζετε. Αν σας βγει προβληματικη παραπάνω από μια συσκευή ιδίας μάρκας, μην την ξαναπροτιμήσετε με τίποτα.

Οταν φτάσει η "δουλειά" στο service, να ξέρετε ότι από εκεί και πέρα, είστε ζημιωμένοι, ακόμα και να αποκαταστήσουν την ζημία η βλάβη δωρεάν.

Εγώ προσωπικά, έχω πάθει αρκετή μεγάλη οικονομική ζημία, μέχρι να βρω τελικά ποια μάρκα προϊόντων πρέπει να εμπιστεύομαι.

Ενα μικρό παράδειγμα.
Αγόρασα fax-εκτυπωτή της παραπάνω εταιρίας στην τιμή των 110.000 χιλιάδων δραχμών....τότε. Σε ένα μήνα βρέθηκε στο service της εταιρίας, με συγκεκριμένο διαπιστωμένο πρόβλημα, με αξία επισκευής 35.000 δραχμών.
Στην συνέχεια και από τύχη διαπιστώθηκε ότι μαζί με την δικιά μου συσκευή, την ίδια χρονική περίοδο πήγαν για επισκευή με το ίδιο πρόβλημα, δεκάδες άλλα ίδια fax με το δικό μου, με την ίδια αξία επισκευής. :woohoo:

Τυχαίο λέτε....δεν νομίζω.

Αλλη περίπτωση με PHILLIPS.
Αγορά dvd 100.000 χιλιάδες δραχμές. Από την 3 ημέρα και μετά στο service. Μετά από 10 διαφορετικές επισκέψεις στο service με κόστος της κάθε επίσκεψης 5.000 χιλιάδες δραχμές, στο τέλος είπαν ότι χρειάζεται αλλαγή η συσκευή. Ζητούσαν να τους πληρώσω την μισή αξία του μηχανήματος για να μου το αλλάξουν.
Ακόμα το έχω στο κουτί του .....το προβληματικό. Πάνε 100.000 χιλιάρικα. :(

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #107726 από Grecu_

spiross έγραψε: Και τι μπορώ να κάνω όμως τώρα αφού από την αντιπροσωπεία μου είπαν ότι αν πεί ο τεχνικός ότι επισκευάζεται τότε δεν κάνουν αντικατάσταση αλλά επισκευή?.
Δλδ να διώξω τον τεχνικό όταν έρθει για την επισκευή?


H εγγύηση τι λέει?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #107727 από jps
Φίλε Σπύρο,αν δεν κάνω λάθος το έχουμε αναφέρει και στο συγκεκριμένο φόρουμ,όταν συζητούσαμε για τις κορυφαίες ποιοτικά και πιο αξιόπιστες εταιρίες παραγωγής κλιματισμού,ότι η Samsung όσο καλά κατέχει το χώρο των τηλεπικοινωνιών ( βλέπε τηλεοράσεις και κινητά ) τόσο προβληματίζεται στην κατασκευή των κλιματιστικών,σε αντίθεση με τον άλλο κορεάτη κατασκευαστή την Lg.
Τώρα αυτό που μπορείς να κάνεις,είναι να επικοινωνήσεις άμεσα με την αντιπροσωπεία της Samsung να τους αναφέρεις λεπτομέρως το περιστατικό,τονίζοντας τους ότι το πρόβλημα εμφανίστηκε από την πρώτη μέρα εγκατάστασης του κλιματιστικού και να απαιτήσεις άμεση αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος,γιατί αλλιώς θα στείλεις έγγραφη καταγγελία μέσω e-mail στο συνήγορο του καταναλωτή για τη Samsung hellas,περιγράφοντας το περιστατικό.
Την τελευταία φορά που ταλαιπωρήθηκα με ένα ελαττωματικό παλάγκο της Einhell που δε δούλεψε ποτέ,γιατί είχε πρόβλημα με τον πυκνωτή και για το οποίο δεν είχαν διαθέσιμο ανταλλακτικό,μετά από πολλά τηλέφωνα χωρίς αποτέλεσμα.όταν ειδοποίησα την Einhell hellas ότι την επόμενη μέρα θα προβώ σε καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή,σε μισή ώρα με πήρε στο κινητό ο διευθυντής της Einhell hellas,λέγοντας μου ότι δε γνώριζε το περιστατικό και ότι λυπόταν πολύ.
Το αποτέλεσμα ήταν να μου στείλει ένα καινούργιο Einhell BT-EH 500 + ένα ακόμη ως δώρο για την ταλαιπωρία μου,προκειμένου να μην κάνω καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή που μπορεί να έφτανε στα αυτιά της μαμάς Einhell Germany...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.065 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ