Primus 45
- panelbas
- Αποσυνδεμένος
- Junior Member
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 21
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
- grgfoukos
- Αποσυνδεμένος
- New Member
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 8
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
7 Χρόνια 3 Μήνες πριν #157678
από grgfoukos
Καλογιάννη εγω εβαλα κ στην κατω σειρα επιβραδυντες κ καλυψα τις 9/12 τρυπες (μοντελο 34) και εχω δει ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορα στην αποδοση του λεβητα και στα χαμηλα καυσαερια (180-190). Εγω καιω κουκουτσι ελιες που δεν ειναι σαν το πελλετ οποτε πιστευω οτι στο πελλετ θα ειναι ακομα πιο εμφανη τα αποτελεσμα απο τους επιβραδυντες.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Καλογιάννης
- Αποσυνδεμένος
- Premium Member
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 144
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
7 Χρόνια 2 Μήνες πριν #157756
από Καλογιάννης
Απαντήθηκε από Καλογιάννης στο θέμα Primus 45
Προσοχή μόνο σε όσους καίνε πέλλετ και το γυρνάνε σε ξύλο, χωρίς το δαχτυλίδι πέφτουν αρκετά πυρωμένα κάρβουνα μέσα στην εστία και ανεβάζει θερμοκρασίες. Αν υπάρχουν πέλλετ εκεί ή μέσα στον ατέρμονα κοχλία μπορεί να αρπάξουν και αυτά και και να έχετε θέματα με μεταφορά φλόγας προς το σιλό.
Grgfoukos, εγώ έχω τον 34 αλλά με 15 αυλούς. Θα δοκιμάω αρχικά με τους 10 να δω αν έχει διαφορά και βλέπουμε. Επίσης, έφτιαξα και αυτό τον μεταλλικό κώνο, αλλά θέλει βελτιώσεις. Μάλλον θέλει να ανοίξει ο μικρός κύκλος του κώνου, φαίνεται να πνίγεται η φλόγα, να μη μπορεί να εκτονώσει από τον μικρού διαμέτρου κύκλο με αποτέλεσμα να βγαίνουν φλόγες και απο κάτω. Επίσης ο τρίποδας δε πατάει καλά και ο κώνος μετακινείται και πέφτει, πρέπει να φτιαχτεί στέρεα βάση.
Grgfoukos, εγώ έχω τον 34 αλλά με 15 αυλούς. Θα δοκιμάω αρχικά με τους 10 να δω αν έχει διαφορά και βλέπουμε. Επίσης, έφτιαξα και αυτό τον μεταλλικό κώνο, αλλά θέλει βελτιώσεις. Μάλλον θέλει να ανοίξει ο μικρός κύκλος του κώνου, φαίνεται να πνίγεται η φλόγα, να μη μπορεί να εκτονώσει από τον μικρού διαμέτρου κύκλο με αποτέλεσμα να βγαίνουν φλόγες και απο κάτω. Επίσης ο τρίποδας δε πατάει καλά και ο κώνος μετακινείται και πέφτει, πρέπει να φτιαχτεί στέρεα βάση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vatrigo
- Αποσυνδεμένος
- New Member
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 2
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
7 Χρόνια 2 Μήνες πριν #157769
από vatrigo
Τί επιδιώκουμε με τη χρήση επιβραδυντών καυσαερίων;
Όχι τη μείωση της ταχύτητας ροής τους μέσα στον λέβητα, κάτι που πιθανότατα θα προκαλούσε πρόβλημα στην ποιόητα της καύσης λόγο στραγγαλισμού του αέρα, αλλά επιδιώκουμε την καθυστέρηση εξόδου τους από το λέβητα. Και πως το πετυχαίνουμε αυτό; Μέσω της επιμήκηνσης της διαδρομής που διανύουν.
Βλέπω ότι λόγος γίνεται εδώ τις τελευταίες μέρες για επιβραδυντές και γίνεται αναφορά σε συγκεκριμένους στο εμπόριο με πτερύγια. Πράγματι θα υπάρξει βελτίωση της απόδοσης του λέβητα με αυτόν τον τρόπο, γιατί με την τοποθέτηση των επιβραδυντών αυτών, αντί τα καυσαέρια να διαγράφουν ευθεία τροχιά μέσα στους αυλούς του λέβητα, θα κάνουν μια παλίνδρομη κίνηση (κάτι σαν ζιγκ ζαγκ ας πούμε), άρα με δεδομένη την ταχύτητα ροής τους θα υπάρχει σημαντική καθυστέρηση εξόδου τους λόγο μεγαλύτερης διαδρομής τους.
Ωστόσο, εξακολουθώ να πιστεύω ότι οι επιβραδυντές – στροβιλιστές τύπου κοχλία δίνουν το μάξιμουμ της απόδοσης για έναν απλούστατο καθαρά γεωμετρικό λόγο. Φανταστείτε την παλινδρομική (ζιγκ – ζαγκ) κίνηση των καυσαερίων που επιτυγχάνεται με επιβραδυντές με πτερύγια και συγκρίνεται το μήκος της διαδρομής αυτής, έναντι του μήκους μιας σπειροειδούς κίνησης που ‘’επιβάλλουν’’ οι κοχλίες. Εναλλακτικά συγκρίνεται τα 2 σχήματα στη φωτο που επισυνάπτω, τα οποία ας πούμε ότι παριστάνουν τη ροή των καυσαερίων μέσα στα τούμπο. Ποια από τις δύο διαδρομές είναι μεγαλύτερη με δεδομένο το μήκος των αυλών του λέβητα; Προφανώς η κίνηση σε σχήμα σπιράλ. Αν θεωρήσουμε ότι είναι ράβδοι του ιδίου μήκους, ποια από τις δύο ράβδους θα μας δώσει το μέγιστο τελικό μήκος σε περίπτωση που τις τεντώσουμε; Προφανώς το σπιράλ.
Έγραψα και στο προηγούμενο ποστ μου πριν από μία εβδομάδα την εμπειρία μου με τη χρήση των κοχλιών (στροβιλιστών) έναντι των πτερυγοφόρων επιβραδυντών που είχα δοκίμασα πριν. Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να ανατρέξει σε αυτό. Κάποιος φίλος λίγες μέρες πριν αναρωτήθηκε γιατί ο λέβητας του ανεβάζει θερμοκρασία καυσαερίων 235. Αν είχε διαβάσει το ποστ μου, νομίζω θα είχε λύσει την απορία του..
Σας ευχαριστώ.
Όχι τη μείωση της ταχύτητας ροής τους μέσα στον λέβητα, κάτι που πιθανότατα θα προκαλούσε πρόβλημα στην ποιόητα της καύσης λόγο στραγγαλισμού του αέρα, αλλά επιδιώκουμε την καθυστέρηση εξόδου τους από το λέβητα. Και πως το πετυχαίνουμε αυτό; Μέσω της επιμήκηνσης της διαδρομής που διανύουν.
Βλέπω ότι λόγος γίνεται εδώ τις τελευταίες μέρες για επιβραδυντές και γίνεται αναφορά σε συγκεκριμένους στο εμπόριο με πτερύγια. Πράγματι θα υπάρξει βελτίωση της απόδοσης του λέβητα με αυτόν τον τρόπο, γιατί με την τοποθέτηση των επιβραδυντών αυτών, αντί τα καυσαέρια να διαγράφουν ευθεία τροχιά μέσα στους αυλούς του λέβητα, θα κάνουν μια παλίνδρομη κίνηση (κάτι σαν ζιγκ ζαγκ ας πούμε), άρα με δεδομένη την ταχύτητα ροής τους θα υπάρχει σημαντική καθυστέρηση εξόδου τους λόγο μεγαλύτερης διαδρομής τους.
Ωστόσο, εξακολουθώ να πιστεύω ότι οι επιβραδυντές – στροβιλιστές τύπου κοχλία δίνουν το μάξιμουμ της απόδοσης για έναν απλούστατο καθαρά γεωμετρικό λόγο. Φανταστείτε την παλινδρομική (ζιγκ – ζαγκ) κίνηση των καυσαερίων που επιτυγχάνεται με επιβραδυντές με πτερύγια και συγκρίνεται το μήκος της διαδρομής αυτής, έναντι του μήκους μιας σπειροειδούς κίνησης που ‘’επιβάλλουν’’ οι κοχλίες. Εναλλακτικά συγκρίνεται τα 2 σχήματα στη φωτο που επισυνάπτω, τα οποία ας πούμε ότι παριστάνουν τη ροή των καυσαερίων μέσα στα τούμπο. Ποια από τις δύο διαδρομές είναι μεγαλύτερη με δεδομένο το μήκος των αυλών του λέβητα; Προφανώς η κίνηση σε σχήμα σπιράλ. Αν θεωρήσουμε ότι είναι ράβδοι του ιδίου μήκους, ποια από τις δύο ράβδους θα μας δώσει το μέγιστο τελικό μήκος σε περίπτωση που τις τεντώσουμε; Προφανώς το σπιράλ.
Έγραψα και στο προηγούμενο ποστ μου πριν από μία εβδομάδα την εμπειρία μου με τη χρήση των κοχλιών (στροβιλιστών) έναντι των πτερυγοφόρων επιβραδυντών που είχα δοκίμασα πριν. Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να ανατρέξει σε αυτό. Κάποιος φίλος λίγες μέρες πριν αναρωτήθηκε γιατί ο λέβητας του ανεβάζει θερμοκρασία καυσαερίων 235. Αν είχε διαβάσει το ποστ μου, νομίζω θα είχε λύσει την απορία του..
Σας ευχαριστώ.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- papavag
- Αποσυνδεμένος
- New Member
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 7
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
- george cc
- Αποσυνδεμένος
- Junior Member
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 39
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.222 δευτερόλεπτα