Kombi KN 50/80 by Dr.Raven

Περισσότερα
12 Χρόνια 3 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 6 Μήνες πριν #3746 από Dr.Raven
Kombi KN 50/80 by Dr.Raven δημιουργήθηκε από Dr.Raven
Εδω το λινκ του λεβητα: www.kombi.gr/index.php?mp=subpage&cp=show&contents_id=5


Συνδεθηκε παραλληλα στο υπαρχον κυκλωμα του λεβητα πετρελαιου. Δεν χρησιμοποιησαμε βαλβιδες αντεπιστροφης, χρησιμοποιουμε τις κυριες βανες αν θελουμε να μην επικοινωνει ο ενας λεβητας με τον αλλο. Ετσι, αντι για δοχειο αδρανειας (buffer tank) μπορουμε να χρησιμοποιησουμε αν θελουμε τον λεβητα πετρελαιου με χωρητικοτητα 90lt νερο. Προς το παρον δεν χρειαστηκε να το κανουμε.
Η κατοικια ειναι διοροφη, 220τ.μ., αριστα μονωμενη και παρουσιαζει θερμικο φορτιο 26.500 Kcal/h το μεγιστο. Οταν θερμαινοταν με πετρελαιο, η μεση ετησια καταναλωση ηταν περιπου 3.000 lt.
Ο Kombi kn ειναι ενας χαλυβδινος λεβητας, ακριβος (τιμη αγορας 1.950 Ευρω), αλλα πολυ καλης κατασκευης. Η σχαρα καυσης ειναι κατασκευασμενη απο σωληνες "μανεσμαν" (ανευ ραφης) και λειτουργει σαν εναλλακτης (απο μεσα της κυκλοφορει το νερο). Στο επανω μερος του, και πριν τα καυσαερια φυγουν προς τον καπναγωγο, περνουν μεσα απο ενα δευτερο θαλαμο - εναλλακτη κατασκευασμενο απο φαρδυα οβαλ τουμπα. Ετσι ο καθαρισμος του ειναι σχετικα ευκολος. Οι πορτες φορτωσης - καθαρισμου ειναι ευμεγεθεις και πολυ ανετες. Ο λεβητας παραδιδεται με ενα μηχανικο υδροστατη ο οποιος λειτουργει την αλυσιδα του κλαπε, και ενα στοιχειωδη πινακα ελεγχου ο οποιος περιλαμβανει ενα θερμομετρο νερου και ενα θερμοστατη (διαφορικο) για τον χειρισμο του κυκλοφορητη. Με ηλεκτρονικο θερμομετρο ακριβειας (ΟΧΙ Laser!) και με τον αισθητηρα του μεσα στον καλυκα του λεβητα, το θερμομετρο του λεβητα βρεθηκε οτι "κλεβει" +5 βαθμους αλλα αυτη η αποκλιση ειναι φυσιολογικη. Ο καλυκας οπου εμβαπτιζονται τα θερμικα στοιχεια του θερμομετρου και του θερμοστατη, γεμιστηκε με ελαιολαδο ωστε να υπαρχει αριστη επαφη.
Χρησιμοποιουμε κλειστο κυκλωμα, οποτε συνδεσαμε δοχειο διαστολης 105 λιτρων. Επειδη αυτα παραδιδονται προπληρωμενα στο 1,5 bar και το υψος της εγκαταστασης ειναι 6 μετρα (ισοδυναμο μανομετρικο = 0,6 bar) ρυθμισαμε τον αυτοματο πληρωσης (βαλαμε νεο βαρεως τυπου FAR) στα 1,2 bar με το νερο κρυο. Ετσι, η μεγιστη πιεση του λεβητα στους 90 βαθμους ειναι 1,8 bar. Βαλβιδα ανακουφισης, συμφωνα με το κατασκευαστη, τοποθετηθηκε μια των 2,5 bar. Για να μεγιστοποιησουμε την ασφαλεια, τοποθετησαμε 2 θερμοστατικες βαλβιδες CALEFFI 90β/3bar. Στην προσαγωγη (εξοδο) του λεβητα, τοποθετησαμε ενα εξαεριστηρα για ταχυ εξαερισμο του λεβητα κατα την πληρωση του με νερο, και ενα εξτρα μανομετρο για να παρατηρουμε ευκολα την πιεση λειτουργιας καθως ο αυτοματος πληρωσης ειναι 3 μετρα μακρυα απο το λεβητα. Το κυκλωμα λειτουργει λοιπον συνεχεια σε υπερπιεση μεταξυ 1,6 - 1,8 bar, τιμες ικανοποιητικες για να μην εχουμε φαινομενα "σπηλαιωσης" (φυσαλιδες αερα παραγομενες απο τον κυκλοφορητη). Η προσαγωγη και η επιστροφη του νερου ειναι γρηγορη με τη χρηση ενος ευμεγεθους WILO Star τοποθετημενου στη προσαγωγη, η δε διαφορα θερμοκρασιας μεταξυ τους ειναι μολις 7 βαθμοι.
Ο Kombi kn, απο τη πρωτη στιγμη που τον θεσαμε σε λειτουργια, εδειξε τα προτερηματα του. Αν και χρησιμοποιουμε φετινα ξυλα (με υγρασια εως και 40% πιθανον), ο λεβητας ανεβαζει ευκολα και γρηγορα τη θερμοκρασια του νερου στους 80 βαθμους. Το συστημα μηχανικου υδροστατη - αλυσιδας - κλαπε αερος, ειναι πολυ ακριβες. Για ρυθμιση π.χ. στους 80 βαθμους, η θερμοκρασια του νερου μεταβαλεται απο 75 εως και 85 βαθμους. Το μονο λαθος που καναμε, ηταν να ρυθμισουμε τον κυκλοφορητη στους 50 βαθμους και ετσι να μην διατηρειται ο λεβητας συνεχεια σε υψηλη θερμοκρασια. Ετσι, καθως τα ξυλα μας ηταν πολυ υγρα, μεσα σε 4 ημερες ο λεβητας γεμισε κρεοζωτο (πισσα). Αν και ο λεβητας λογω του μεγεθους του και της σχεδιασης του δεν εχει προβλημα να συνεχισει να παρεχει ολη τη θερμικη ισχυ που ζηταμε (υπενθιμιζω το θερμικο ?φορτιο μας ειναι 26.500 Kcal/h), εχουμε αλλαξει τις ρυθμισεις του ωστε να παραμενει πολυ ζεστος (ο κυκλοφορητης ανοιγει τωρα στους 65 βαθμους) για να ξεραθει η πισσα η οποια αυτη τη στιγμη ειναι ακομη σαν "μαστιχα" και δεν μπορει να αφαιρεθει ευκολα με βουρτσες. Επισης η ανοξειδωτη καμιναδα, εγινε καταμαυρη στο πανω ακρο της.
Αυτα, και θα προσπαθησω για 1 - 2 φωτογραφιες.
Last edit: 11 Χρόνια 6 Μήνες πριν by jnet.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 3 Μήνες πριν #3750 από χρηστος8
Απαντήθηκε από χρηστος8 στο θέμα Kombi KN 50/80 by Dr.Raven

Dr.Raven έγραψε: Εδω το λινκ του λεβητα: www.kombi.gr/index.php?mp=product&cp=kn
Συνδεθηκε παραλληλα στο υπαρχον κυκλωμα του λεβητα πετρελαιου. Δεν χρησιμοποιησαμε βαλβιδες αντεπιστροφης, χρησιμοποιουμε τις κυριες βανες αν θελουμε να μην επικοινωνει ο ενας λεβητας με τον αλλο. Ετσι, αντι για δοχειο αδρανειας (buffer tank) μπορουμε να χρησιμοποιησουμε αν θελουμε τον λεβητα πετρελαιου με χωρητικοτητα 90lt νερο. Προς το παρον δεν χρειαστηκε να το κανουμε.



Dr. Raven καλησπερα. καλοριζικος και καλες καυσεις.
για την τιμη του καταπληκτικος λεβητας. εχω βαλει στο χωριο μου εναν σαν τον δικο σου, και δυο 80-120 με 205 λιτρα νερο.
εχουν ενα σοβαρο προβλημα...μεχρι να τον μαθεις, οσον αφορα το ποσα ξυλα να βαζεις και καθε ποσες ωρες, βγαζουν πολυ ζεστη και ανοιγεις τα παραθυρα. :P
τον συνδεω με τα ιδια ακριβως παρελκωμενα, με μια ενσταση... ο κυκλοφορητης μπαινει στην επιστροφη παντα σε τετοιους απλους λεβητες. για ποτε σου ανεβαζει 90 χαμπαρι δεν παιρνεις.
σε εναν ανοιξαν οι ασφαλειες και επι 15 λεπτα τον κρυωνε ο πληρωτης (ο GALEFFI ειναι καλυτερος). ;)




Κύριε Ιησού Χριστέ Υιέ Θεού ελέησον με τον αμαρτωλό

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 3 Μήνες πριν #3760 από kostas1
Απαντήθηκε από kostas1 στο θέμα Kombi KN 50/80 by Dr.Raven
dr.Raven καλησπέρα.
Έχω και εγώ έναν kombi 30/50 αλλά τον καίω πέλλετ.Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος μιας και κατάφερα να καταλήξω σε ημερήσιες καταναλώσεις στα 45 κιλά.Τις τελευταίες ημέρες έχω όμως έντονο το φαινόμενο της επιστροφής φλόγας ένα φαινόμενο το οποίο δημιουργείται όταν ο λεβητας είναι σε κατάσταση αδράνειας η φλόγα σιγοκαίει και γυρνάει προς το σιλό με αποτέλεσμα να επεμβαίνει η πυρασφάλεια και να σβήνει την φωτιά.Φαινόμενο εκνευριστικό γιατί γεμίζει καπνούς το λεβητοστάσιο-παρκινγκ αλλά και συνχρόνως ανασφάλειας γιατί αν δεν δουλέψει για κάποιον λόγο η πυρασφάλεια σίγουρα ο λεβητας θα γίνει ψησταριά.Από ότι φαντάζομαι αυτός που έβαλες είναι μόνο ξύλου και δέν έχεις εντυπωσεις να μου πείς.Από Δευτέρα θα επικοινωνήσω με την αντιπροσωπεία για να μου εξηγήσουν το φαινόμενο.Πάντως είναι ένα απλό και όπως θέλω να δείξει ο χρόνος αξιόπιστο μηχάνημα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 3 Μήνες πριν #3764 από Dr.Raven
Απαντήθηκε από Dr.Raven στο θέμα Kombi KN 50/80 by Dr.Raven

Dr. Raven καλησπερα. καλοριζικος και καλες καυσεις.
για την τιμη του καταπληκτικος λεβητας. εχω βαλει στο χωριο μου εναν σαν τον δικο σου, και δυο 80-120 με 205 λιτρα νερο.

Ευχαριστω πολυ Χρηστο.

εχουν ενα σοβαρο προβλημα...μεχρι να τον μαθεις, οσον αφορα το ποσα ξυλα να βαζεις και καθε ποσες ωρες, βγαζουν πολυ ζεστη και ανοιγεις τα παραθυρα. :P

Προσωπικα, δεν παρατηρησα κατι τετοιο. Φυσικα ειμαστε αρχαριοι στα ξυλα, και ετσι δεν φορτωνουμε πολυ "επιθετικα" το λεβητα. Ο μηχανικος υδροστατης δειχνει να βρισκεται σε αρμονικη συνεργασια με το κλαπε αερος, ετσι για ρυθμιση π.χ. 80 βαθμων το κλαπε κλεινει τελειως πριν το θερμομετρο δειξει 80, περιπου στους 75 βαθμους. Ακολουθως, και λογω της αδρανειας, η θερμοκρασια το πολυ ανεβαινει στους 85 βαθμους. Ποτε δεν ενεργοποιηθηκε θερμοστατικη βαλβιδα μεχρι τωρα. Οσο για παραθυρα, οχι δεν ανοιγουμε, η θερμοκρασια χωρου ειναι ικανοποιητικα σταθερη στους 22 βαθμους. Μενουμε Βορεια Ελλαδα, και επι 1,5 μηνα εχουμε συνεχως παγωνιες.

τον συνδεω με τα ιδια ακριβως παρελκωμενα, με μια ενσταση... ο κυκλοφορητης μπαινει στην επιστροφη παντα σε τετοιους απλους λεβητες. για ποτε σου ανεβαζει 90 χαμπαρι δεν παιρνεις.
σε εναν ανοιξαν οι ασφαλειες και επι 15 λεπτα τον κρυωνε ο πληρωτης (ο GALEFFI ειναι καλυτερος). ;)

Συμφωνω μαζι σου, και εγω αυτο ηξερα απο οσα διαβασα σε διαφορες ιστοσελιδες, οτι συνδεεις τον κυκλοφορητη στην επιστροφη και οτι πριν απο αυτον κανεις μια διακλαδωση και συνδεεις το δοχειο διαστολης. Σε τηλεφωνικη επικοινωνια που ειχα με τον τεχνικο της Kombi για καποια διευκρινιση επι αλλου θεματος, συζητησαμε και τη συνδεσμολογια και μου συστησε να συνδεσω αφοβα τον κυκλοφορητη οπως σε ενα λεβητα πετρελαιου, δηλαδη στην προσαγωγη. Οπως μου εξηγησε, αυτο ειναι απλα θεμα τεχνοτροπιας, οι παληοι θερμουδραυλικοι επιμενουν νε τον συνδεουν στην επιστροφη - η παληα μεθοδος - ενω οι νεοι στην προσαγωγη. Πρεπει να ξερεις οτι δεν ειμαι θερμουδραυλικος, ειμαι ηλεκτρονικος - ηλεκτρολογος, αλλα επειδη πανω απ' ολα ολοι ειμαστε "μηχανικοι" γνωριζουμε βασικα πραγματα γυρω απο πιεσεις, υγρα, αερια, καυση κλπ. Ειναι θεματα φυσικης και στοιχειωδων μαθηματικων αυτα, και για οποιαδηποτε απορια μπορεις να ανατρεξεις στο διαδυκτιο, σιγουρα θα βρεις απαντηση. Τη υδραυλικη συνδεση του λεβητα την εκανα μονος μου - εχω καποια εργαλεια - με απολυτη επιτυχια. Δεν ειναι δα και τοσο δυσκολο να συγκολας χαλκοσωληνες και να στριβεις σωστα το καναβι - με λιγο fermit - στα σπειρωματα.
Οσο για τον αυτοματο πληρωσης CALEFFI, οντως μου τον συστησαν αλλα δεν υπηρχε διαθεσιμος. Προφανως εννοεις αυτον που εχει βαθμονομημενη κλιμακα στον ρυθμιστη πιεσης, ωστε να μη σπαταλας το χρονο σου περιμενοντας να γεμισει το κυκλωμα σιγα - σιγα παρακολουθωντας το μανομετρο. Ο FAR ειναι εφαμιλος σε ποιοτητα, απλα ο CALFFI ειναι πιο ευκολος στη συντηρηση. Νομιζω αυτα τα δυο πληρωνεις στον CALEFFI.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 3 Μήνες πριν #3766 από χρηστος8
Απαντήθηκε από χρηστος8 στο θέμα Kombi KN 50/80 by Dr.Raven
Συμφωνω μαζι σου, και εγω αυτο ηξερα απο οσα διαβασα σε διαφορες ιστοσελιδες, οτι συνδεεις τον κυκλοφορητη στην επιστροφη και οτι πριν απο αυτον κανεις μια διακλαδωση και συνδεεις το δοχειο διαστολης. Σε τηλεφωνικη επικοινωνια που ειχα με τον τεχνικο της Kombi για καποια διευκρινιση επι αλλου θεματος, συζητησαμε και τη συνδεσμολογια και μου συστησε να συνδεσω αφοβα τον κυκλοφορητη οπως σε ενα λεβητα πετρελαιου, δηλαδη στην προσαγωγη. Οπως μου εξηγησε, αυτο ειναι απλα θεμα τεχνοτροπιας, οι παληοι θερμουδραυλικοι επιμενουν νε τον συνδεουν στην επιστροφη - η παληα μ
εθοδος - ενω οι νεοι στην προσαγωγη.


φιλε Dr Raven οι λεβητες αυτοι (υπαρχουν κι αλλοι) ειναι η ζωντανη αποδειξη οτι οικονομικη θερμανση με ξυλα, δεν σημαινει απαραιτητα δοχεια αδρανειας LADDOMAT και αυτοματισμους των αρκετων χιλιαδων ευρω.
εφοσον ζεσταινουμε αξιοπρεπως την οικογενεια μας με ΑΣΦΑΛΕΙΑ πρωτα απ ολα και οικονομια ολα καλα.
τον κυκλοφορητη τον βαζουμε στην επιστροφη σε απλους ξυλολεβητες, γιατι σε αντιθεση με τους πετρελαιου δεν εχουμε σταθερη θερμοκρασια προσαγωγης. οποτε αν εχεις 80 η και 85 η 90 καποιες φορες, η επιστροφη οπως ειπες κι εσυ ειναι περιπου 10 βαθμους χαμηλωτερη.
σαφως και καταπονειται λιγοτερο, οποτε θα εχει και μακροζωια.



Κύριε Ιησού Χριστέ Υιέ Θεού ελέησον με τον αμαρτωλό
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Dr.Raven

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 3 Μήνες πριν #3776 από Dr.Raven
Απαντήθηκε από Dr.Raven στο θέμα Kombi KN 50/80 by Dr.Raven

τον κυκλοφορητη τον βαζουμε στην επιστροφη σε απλους ξυλολεβητες, γιατι σε αντιθεση με τους πετρελαιου δεν εχουμε σταθερη θερμοκρασια προσαγωγης. οποτε αν εχεις 80 η και 85 η 90 καποιες φορες, η επιστροφη οπως ειπες κι εσυ ειναι περιπου 10 βαθμους χαμηλωτερη.
σαφως και καταπονειται λιγοτερο, οποτε θα εχει και μακροζωια.

Α! Αν καταλαβα καλα, εννοεις οτι ο κυκλοφορητης θα λειτουργει σε πιο χαμηλη θερμοκρασια? Αυτο οντως ακουγεται σωστο, μιας και οι κυκλοφορητες ειναι υδροψυκτοι. Δηλαδη ο κινητηρας τους ψυχεται απο το ιδιο το νερο του κυκλωματος. Καλυτερη ψυξη ==> μακροζωια.
Thanks Χρηστος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.075 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ