Eίναι απαραίτητο τελικά να βάλουμε τρίοδη ή όχι;

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #83565 από dimlyk

spyroskosmas έγραψε:

dimlyk έγραψε: μηπ0οως στην εποχη της κρισης το να μιλαμε συνεχως για τις φεραρι κατανταει λιγο ουτοπικο ?


Δεν είναι καθόλου ουτοπικό να γνωρίζει ο πελάτης τι υπάρχει στην αγορά, και τι προσφέρει το κάθε προϊόν. Αν δε γνωρίζεις, δεν είναι πιο εύκολο να σου πουλήσει κάποιος φύκια για μεταξωτές κορδέλες;


αρκει να μην το μαθει απ τον εμπορο ;)


Η δυστυχία αυτού του κόσμου είναι ότι οι ηλίθιοι είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση
Αγάπα τους εχθρούς σου - αυτό θα τους τρελάνει

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #83576 από spyroskosmas

dimlyk έγραψε:

spyroskosmas έγραψε:

dimlyk έγραψε: μηπ0οως στην εποχη της κρισης το να μιλαμε συνεχως για τις φεραρι κατανταει λιγο ουτοπικο ?


Δεν είναι καθόλου ουτοπικό να γνωρίζει ο πελάτης τι υπάρχει στην αγορά, και τι προσφέρει το κάθε προϊόν. Αν δε γνωρίζεις, δεν είναι πιο εύκολο να σου πουλήσει κάποιος φύκια για μεταξωτές κορδέλες;


αρκει να μην το μαθει απ τον εμπορο ;)


Καλό θα ήταν να μη γενικεύουμε. Έμποριο κάνω κι εγώ λ.χ. , αλλά πάνω απ' όλα είμαι τεχνικός. Πολλοί από εμάς είμαστε και...άνθρωποι πάνω απ' όλα. Αν κάτι θεωρώ ότι δεν ταιριάζει στον πελάτη, θα του το πω.
Και στο δικό σου επάγγελμα υπάρχουν καλοί και κακοί.Σωστό είναι λοιπόν, και ειδικά εσύ σα moderator πρέπει να διορθώσεις το post σου.

Η απογοήτευση λόγω κακής ποιότητας διαρκεί περισσότερο από την ικανοποίηση λόγω χαμηλής τιμής

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #83579 από karibu
Συμφορουμιτες,με μια ενδελεχη ερευνα στο διαδικτυο "αποτυπωσα" απο μερικους απο τους μεγαλυτερους κατασκευαστες και σας παραθετω,σε Ελληνικα οπου ηταν εφικτο,αλλιως στα Αγγλικα,τις οδηγιες,συμβουλες σχολια κλπ οσον αφορα το θεμα μας,την αναγκη η οχι τριοδης.
Και αν σε αυτο καποιοι δειτε υφος η οτι αλλο που δεν σας αρεσει,λυπαμαι αλλα ειναι η γνωμη μου,αποκρυσταλωμενη μαλιστα μεσα απο τις κατασκευαστικες και οχι εμπορικες κατευθυνσεις.
Αλλωστε πεδιο δοξης λαμπρο για οποιον θελει εμπορευομενος να προσφερει στους πελατες του υπηρεσιες αξιας,οπως νομιζει εκεινος,αλλα μην ξεχναει τις βασικες υποχρεωσεις του.
Στις "ερημες" τις οδηγιες στα Ελληνικα αναφερομαι,που στην εποχη μας ειναι με μηδαμινο κοστος αποκτησιμες αλλα τοσο σπανιες.














Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #83580 από karibu
κι ακομη...








Ολα δηλαδη γυριζουν και αναφερονται σε μια ελαχιστη θερμοκρασια επιστροφης,απο 50 μεχρι και 65 βαθμους κελσιου.
Και σαφεστατα εννοειται οτι η διαρκεια ζωης θαναι χωρις ενα Ladomat η μια ESBE η παρομοια βανα,περιορισμενη,περα απο την απωλεια εγγυησης σε καποιους...
Συνημμένα:
Last edit: 11 Χρόνια 2 Μήνες πριν by karibu.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #83582 από dimlyk

spyroskosmas έγραψε:

dimlyk έγραψε:

spyroskosmas έγραψε:

dimlyk έγραψε: μηπ0οως στην εποχη της κρισης το να μιλαμε συνεχως για τις φεραρι κατανταει λιγο ουτοπικο ?


Δεν είναι καθόλου ουτοπικό να γνωρίζει ο πελάτης τι υπάρχει στην αγορά, και τι προσφέρει το κάθε προϊόν. Αν δε γνωρίζεις, δεν είναι πιο εύκολο να σου πουλήσει κάποιος φύκια για μεταξωτές κορδέλες;


αρκει να μην το μαθει απ τον εμπορο ;)


Καλό θα ήταν να μη γενικεύουμε. Έμποριο κάνω κι εγώ λ.χ. , αλλά πάνω απ' όλα είμαι τεχνικός. Πολλοί από εμάς είμαστε και...άνθρωποι πάνω απ' όλα. Αν κάτι θεωρώ ότι δεν ταιριάζει στον πελάτη, θα του το πω.
Και στο δικό σου επάγγελμα υπάρχουν καλοί και κακοί.Σωστό είναι λοιπόν, και ειδικά εσύ σα moderator πρέπει να διορθώσεις το post σου.



κατ αρχην φιλε μου πρωτα απ ολα ειμαι καταναλωτης
δευτερον δεν μιλησα για καλους και κακους ...αλλα ειναι δεδομενο οτι αγιος εμπορος δεν υπαρχει (κι αν υπηρξε εξαφανιστηκε εν την γενεσει του )
το οτι καποιοι οπως εσυ ειναι και τεχνικοι σαφως και το θεωρω θετικο και ευχης εργο θα ηταν να ηταν ολοι εννοοντας και τους πωλητες .
αυτο ομως δεν αναιρει το γεγονος οτι πρωτα θα κοιταξει τον εαυτο του και μετα τον πελατη


Η δυστυχία αυτού του κόσμου είναι ότι οι ηλίθιοι είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση
Αγάπα τους εχθρούς σου - αυτό θα τους τρελάνει

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #83596 από spyroskosmas

dimlyk έγραψε: κατ αρχην φιλε μου πρωτα απ ολα ειμαι καταναλωτης
δευτερον δεν μιλησα για καλους και κακους ...αλλα ειναι δεδομενο οτι αγιος εμπορος δεν υπαρχει (κι αν υπηρξε εξαφανιστηκε εν την γενεσει του )
το οτι καποιοι οπως εσυ ειναι και τεχνικοι σαφως και το θεωρω θετικο και ευχης εργο θα ηταν να ηταν ολοι εννοοντας και τους πωλητες .
αυτο ομως δεν αναιρει το γεγονος οτι πρωτα θα κοιταξει τον εαυτο του και μετα τον πελατη


Καταρχήν δεν είσαι καταναλωτής. Είσαι πρωτίστως επαγγελματίας στη δουλειά σου. Καταναλωτής είμαι κι εγώ οπως κι εσύ, σε οτιδήποτε άλλο εκτός αυτών που εμπορεύομαι.
Κατά δεύτερον,υπάρχει άγιος υδραυλικός; Άγιος καθηγητής; Άγιος οικονομολόγος;'Αγιος...οτιδήποτε; Όλι δουλεύουμε για τα παιδιά μας και τους εαυτούς μας.
Δείξε μου ΕΝΑΝ επαγγελματία που θα κοιτάξει πρώτα τον πελάτη και μετά τον εαυτό του. Σε αυτούς βάλε μέσα και τον εαυτό σου.
Ο σωστός επαγγελματίας γνωρίζει ότι το μακροπρόθεσμο καλό του έρχεται μέσω της ικανοποίησης των πελατών.

Η απογοήτευση λόγω κακής ποιότητας διαρκεί περισσότερο από την ικανοποίηση λόγω χαμηλής τιμής
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": egglezos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.089 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ