Κυκλοφορητής ΖΝΧ

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #41447 από DOOM_NX
Απαντήθηκε από DOOM_NX στο θέμα Κυκλοφορητής ΖΝΧ
Αφήστε παιδιά, το κατάλαβα με τις γνώσεις Λυκείου περί ηλεκτρικών κυκλωμάτων. Ο κυκλοφορητής είναι συνδεμένος παράλληλα στο κύκλωμα θέρμανσης. Αν ήταν συνδεμένος σε σειρά θα είχαμε ροή κανονικά στα σώματα. Τώρα που είναι παράλληλα, το νερό ακολουθεί τον πιο εύκολο δρόμο, που είναι ο κύκλος καζάνι-σωλήνες κυκλοφορητή. Οπότε κάνει κύκλο χωρίς βαλβίδες με λίγες απώλειες. Είναι σα να συνδέουμε μια μπαταρία με ένα λαμπάκι και κάπου στην πορεία να βραχυκυκλώνουμε τα δυο καλώδια. Τα ηλεκτρόνια θα ακολουθούσαν το δρόμο με τη λιγότερη αντίσταση παρακάμπτωντας το λαμπάκι. Εδώ αντί για ηλεκτρόνια έχουμε μόρια νερού. Νομίζω έχω πέσει μέσα.

Από κει και πέρα, αν είναι έξυπνα συνδεμένοι οι σωλήνες, όντως πετυχαίνουν πιο ομοιόμορφη θερμοκρασία νερού στο λέβητα.

Το λύσαμε κι αυτό... Το πρόβλημα γεννιέται από τη στιγμή που θα σταματήσει να λειτουργεί ο κυκλοφορητής. Αν ο λέβητας είναι πιο ψηλά από την υπόλοιπη εγκατάσταση, τότε το ζεστό νερό θα παραμείνει ψηλά, δηλαδή στο λέβητα. Αν τα σώματα είναι πιο ψηλά τότε το νερό θα αρχίσει να κυκλοφορεί, θα κρυώσει ο λέβητας, θα ζεσταθούν τα καλοριφέρ. Γιαυτό το λόγο πρέπει να μπει βαλβίδα αντεπιστροφής που θα επιτρέπει την κίνηση νερού μόνο με την πίεση του κυκλοφορητή. Έτσι, θα κρατήσουμε το ζεστό νερό στο καζάνι του λέβητα, παρατείνοντας τη διάρκεια του ζεστού νερού χρήσης.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #41449 από Grecu_
Απαντήθηκε από Grecu_ στο θέμα Κυκλοφορητής ΖΝΧ

Asteris έγραψε: Που το γράφει αυτό Grecu?


Eιναι ελευθερη μεταφραση απο τη σελιδα 3 στο pdf του link. (λεει για hot water coil, αλλο coil δεν βλεπω).
Ειναι που ειναι για τα πανυγηρια στα αγγλικα, η ελληνικη μεταφραση ειναι ακομα καλυτερη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #41452 από Asteris
Απαντήθηκε από Asteris στο θέμα Κυκλοφορητής ΖΝΧ
Εκεί αναγράφει ότι αποτρέπεται η συγκέντρωση καυτού νερού στο πάνω μέρος του λέβητα (τριγύρω από την σερπατίνα ζεστού νερού), η οποία συγκέντρωση μπερδεύει τα ηλεκτρονικά και κόβει τον καυστήρα, λόγω τοπικής υπερθέρμανσης. Έτσι βοηθάει όλη την επιφάνεια του εναλλάκτη να δουλεύει με ζεστό νερό και να πετυχαίνει μεγαλύτερη απόδοση (από ότι αν πάνω είχε καυτό και κάτω χλιαρό). Το δείχνει και στο σχεδιάκι δίπλα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #41456 από dimlyk
Απαντήθηκε από dimlyk στο θέμα Κυκλοφορητής ΖΝΧ

DOOM_NX έγραψε: Αφήστε παιδιά, το κατάλαβα με τις γνώσεις Λυκείου περί ηλεκτρικών κυκλωμάτων. Ο κυκλοφορητής είναι συνδεμένος παράλληλα στο κύκλωμα θέρμανσης. Αν ήταν συνδεμένος σε σειρά θα είχαμε ροή κανονικά στα σώματα. Τώρα που είναι παράλληλα, το νερό ακολουθεί τον πιο εύκολο δρόμο, που είναι ο κύκλος καζάνι-σωλήνες κυκλοφορητή. Οπότε κάνει κύκλο χωρίς βαλβίδες με λίγες απώλειες. Είναι σα να συνδέουμε μια μπαταρία με ένα λαμπάκι και κάπου στην πορεία να βραχυκυκλώνουμε τα δυο καλώδια. Τα ηλεκτρόνια θα ακολουθούσαν το δρόμο με τη λιγότερη αντίσταση παρακάμπτωντας το λαμπάκι. Εδώ αντί για ηλεκτρόνια έχουμε μόρια νερού. Νομίζω έχω πέσει μέσα.

Από κει και πέρα, αν είναι έξυπνα συνδεμένοι οι σωλήνες, όντως πετυχαίνουν πιο ομοιόμορφη θερμοκρασία νερού στο λέβητα.

Το λύσαμε κι αυτό... Το πρόβλημα γεννιέται από τη στιγμή που θα σταματήσει να λειτουργεί ο κυκλοφορητής. Αν ο λέβητας είναι πιο ψηλά από την υπόλοιπη εγκατάσταση, τότε το ζεστό νερό θα παραμείνει ψηλά, δηλαδή στο λέβητα. Αν τα σώματα είναι πιο ψηλά τότε το νερό θα αρχίσει να κυκλοφορεί, θα κρυώσει ο λέβητας, θα ζεσταθούν τα καλοριφέρ. Γιαυτό το λόγο πρέπει να μπει βαλβίδα αντεπιστροφής που θα επιτρέπει την κίνηση νερού μόνο με την πίεση του κυκλοφορητή. Έτσι, θα κρατήσουμε το ζεστό νερό στο καζάνι του λέβητα, παρατείνοντας τη διάρκεια του ζεστού νερού χρήσης.


δεν ειναι ακριβως ετσι...αν ο λεβητας ειναι κατω καιζ εστος το νερο θα κινηθει προς τα πανω ... το αντεπιστροφο δεν το εμποδιζει αυτο ...αλλα του προσθατει καποια αντισταση...
και στο αγγλικο πους εδειξε ο φιλος δεν ειδα αντεπιστροφο !!!
αν κι αυτο χαλια ηταν σχεδιαστικα


Η δυστυχία αυτού του κόσμου είναι ότι οι ηλίθιοι είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση
Αγάπα τους εχθρούς σου - αυτό θα τους τρελάνει

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #41459 από DOOM_NX
Απαντήθηκε από DOOM_NX στο θέμα Κυκλοφορητής ΖΝΧ

dimlyk έγραψε: ομολογω οτι αυτο το κυκλωμα δεν το εχω καταλαβει ...και δεν εχει και σχεδια πουθενα ...
ετσι εχω την υποψια οτι χρησιμοποιουν την αντισταση την βαλβιδας για να εμποδισουν την φυσικη κυκλοφορια νερου... κατι που θεωρητικα δεν επιτυγχανεται απολυτα ,,,,

ο κυριος λογος υπαρξης της πιστευω οτι ειναι οταν τα σωματα εχουν υξηλοτερη θερμοκρασια απο τον λεβητα να μην υπαρχει κυκλοφορια νερου και ψυχονται


Δεν είναι δύσκολο, αλλά μας το δείχνουν αποσυνδεμένο και μας μπερδεύουν. Η παρακάτω εικόνα δείχνει ξεκάθαρα ότι ο κυκλοφορητής δεν κυκλοφορεί το νερό μέσα στη σερπατίνα:


Grecu_ έγραψε: Eιναι ελευθερη μεταφραση απο τη σελιδα 3 στο pdf του link. (λεει για hot water coil, αλλο coil δεν βλεπω).
Ειναι που ειναι για τα πανυγηρια στα αγγλικα, η ελληνικη μεταφραση ειναι ακομα καλυτερη...

Έχεις δίκιο. Παλεύω με τις ελεεινές αγγλικές μεταφράσεις του service manual εδώ και πόσες μέρες. Δεν είναι και το πιο εύκολο να μεταφράσεις Κορεάτικα, αλλά λες και το πέρασαν στο Google Translate είναι.

Το Αγγλικό manual χρησιμοποιεί αυτούσιο το service manual στις πρώτες σελίδες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #41461 από DOOM_NX
Απαντήθηκε από DOOM_NX στο θέμα Κυκλοφορητής ΖΝΧ

dimlyk έγραψε: δεν ειναι ακριβως ετσι...αν ο λεβητας ειναι κατω καιζ εστος το νερο θα κινηθει προς τα πανω ... το αντεπιστροφο δεν το εμποδιζει αυτο ...αλλα του προσθατει καποια αντισταση...
και στο αγγλικο πους εδειξε ο φιλος δεν ειδα αντεπιστροφο !!!
αν κι αυτο χαλια ηταν σχεδιαστικα

Θα χρειαστεί κάποια επιπλέον πίεση για να ανοίξει η βαλβίδα αντεπιστροφής. Δε γνωρίζω όμως αν είναι αρκετή για να εμποδίσει την κυκλοφορία νερού. Υποθέτω πως ναι πάντως.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.076 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ