Μετατροπή λέβητα πετρελαίου

Περισσότερα
11 Χρόνια 8 Μήνες πριν #20891 από kosmidis80
Απαντήθηκε από kosmidis80 στο θέμα Μετατροπή λέβητα πετρελαίου

Georgetax έγραψε: καλημέρα στην νέα παρέα.
μια ερώτηση έκανα και ειλικρινά με καλύψατε πλήρως και άμεσα και σας ευχαριστώ πάρα πολύ γιαυτό.είναι πλέον σπάνιες αυτές οι forumιστικές παρέες ( και πιστέψτε με είμαι και εγώ admin σε ένα φόρουμ και ξέρω λίγα πράγματα απο φόρουμ ) :lol: :lol:

λοιπόν μετά τις ευχαριστίες μου , έχω σκοπό να πάω ξανά έστω με αυτές τις λίγες γνώσεις- απορίες που πήρα απο εσάς και να ξανά κάνω ερωτήσεις στο κατάστημα.
αν και με καλύψατε πλήρως θέλω να ακούσω και τις απαντήσεις του καταστήματος.
θα σας πω νεότερα τις επόμενες ημέρες.



Σε ποιο φορουμ εισαι? γιατι το avatar σου κατι μου θυμιζει.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 8 Μήνες πριν #20898 από Βιομαζιστής

kosmidis80 έγραψε:

Σε ποιο φορουμ εισαι? γιατι το avatar σου κατι μου θυμιζει.



Αυτό το avatar είναι τυποποιημένο του energ.gr και το χρησιμοποιούν και άλλοι χρήστες.




Τα Μηχανήματα Τα Πήραμε!
Άντε Να Δούμε Τώρα Αν Θα Τα Κάνουμε Απόσβεση.
Απόσβεση Δεν Εγιναν Και Ούτε Είναι Σε Θέση Να Γίνουν. :(
Τώρα Πια Μένει Να Δούμε Τι Θα Κάνουμε Με Δαύτα. :unsure:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 8 Μήνες πριν #20900 από kosmidis80
Απαντήθηκε από kosmidis80 στο θέμα Μετατροπή λέβητα πετρελαίου
to nickname εννοουσα... :woohoo:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 8 Μήνες πριν #20904 από Nasikas
Απαντήθηκε από Nasikas στο θέμα Μετατροπή λέβητα πετρελαίου

Βιομαζιστής έγραψε: Άντε να γράψω και κάτι άλλο τώρα που πήρα φόρα μπας και μπορέσω επιτέλους να κάνω τον mastora να παραδεχθεί το λάθος του όσον αφορά τις μετατροπές. (χλωμό)
:lol:
Η πιο διαδεδομένη μετατροπή στην Ελλάδα την δεκαετία του '80 αλλά και του '90 ήταν αυτή της μετατροπής του Honda C50 των 49cc σε 72cc.

Οι περισσότεροι άλλαζαν το πιστόνι του κινητήρα με μεγαλύτερο έκαναν και ένα ρεκτιφιέ και μεγάλωναν την διατομή του κυλίνδρου, άλλαζαν και 1 γρανάζι (το μπροστινό) και νόμιζαν ότι είχαν ένα μηχανάκι εφάμιλλο του C70 εργοστασιακού μοντέλου. Στην πραγματικότητα δεν είχαν παρά μια πολύ φτηνή απομίμηση του μεγαλύτερου αδελφού που δεν το έφτανε ούτε σε ιπποδύναμη αλλά ούτε και σε αντοχή στον χρόνο.
Για να γίνει μια πλήρης μετατροπή χρειαζόταν:
Νέα μπιέλα, νέο πιστόνι, νέος κύλινδρος, (και όχι ρεκτιφιέ του υπάρχοντος) νέα κεφαλή, νέες βαλβίδες, νέος εκκεντροφόρος, νέο καρμπυρατέρ, νέος λαιμός καρμπυρατέρ, νέα γρανάζια μετάδοσης της κίνησης, (εμπρός και πίσω) νέα εξάτμιση.
Μόνο τότε η μετατροπή ήταν ισάξια του μοντέλου που προσπαθούσε να φτάσει. Ήταν όμως τελείως, μα τελείως ασύμφορη να γίνει.
Έτσι οι πιτσιρικάδες της εποχής (και τα συνεργεία) επιδίδονταν μετά μανίας στην μετατροπή αυτή αλλά ο κύριος λόγος ήταν ότι αυτή επέτρεπε στους πρώτους να οδηγούν (παράνομα όμως) μηχανάκι μεγαλύτερου κυβισμού και μεγαλύτερης ιπποδυνάμεως αλλά με δίπλωμα μοτοποδηλάτου.
Τα συνεργεία οικονομούσαν και οι πιτσιρικάδες ήταν ευχαριστημένοι αν και πλήρωναν συνεχώς τις ζημιές λόγω ότι οι μετατροπές δεν ήταν οι αρμόζουσες. Στο βωμό όμως της όποιας μεγαλύτερης δύναμης και ταχύτητας, θυσίαζαν το χρήμα.

:woohoo: :woohoo: :woohoo:
Με φωτογράφισες--τι με θύμισες....το 81 είχα 90cc...το πενηνταράκι μου...σχεδόν κόντευα να το ξεχάσω


Χαίρομαι που όλοι έγιναν ειδικοί στο πέλλετ.
Χαίρομαι που βλέπουν με δέος καθε ξενικό όνομα που κυκλοφορεί.
Επιβεβαιώνομαι.
Πάντα...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 8 Μήνες πριν #20911 από Nasikas
Απαντήθηκε από Nasikas στο θέμα Μετατροπή λέβητα πετρελαίου
και επι του θέματος.



Στον λέβητα αυτό ο μάστορας έβαλε πεταλούδα για ευκολο άνοιγμα.
Κάθε 2 ημέρες την ανοίγει, βάζει την μακρυά ξυστρα και καθαρίζει τα ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ τουμπος.
Κάθε 10-15 μέρες βάζει και μιά σκούπα.
Η διαδικασία κραταει 5 λεπτά.
Τον πρώτο καιρό υπαρχει ζήλος και γίνονται οι καθαρισμοί των τουμπος.
(Οι οποίοι ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΟΥΝ, η απόδοση θα πεσει κατά 5-10%)
Τον 2ο και 3ο χρόνο όμως που θα φύγει ο ερωτας ; ΕΔΩ ΣΕ ΘΕΛΩ ΜΑΣΤΟΡΑ...


Χαίρομαι που όλοι έγιναν ειδικοί στο πέλλετ.
Χαίρομαι που βλέπουν με δέος καθε ξενικό όνομα που κυκλοφορεί.
Επιβεβαιώνομαι.
Πάντα...
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 8 Μήνες πριν #20912 από γιαννης-δραμα
Πωωω!τι ειπες τωρα το 93-94 το GLXακι μου απο 50cc του εβαλα 90αρι κινητηρα και 53χιλ χιτωνιο(110cc)και το 4αρι το σαζμαν απο τον 50αρι και καρμπυρατερ 24αρι απο cm 250 και αλλα πολλα,μιλαμε για διαολο κατεβαινε τον περιφερειακο με 130χλμ το λιγοτερο,το πιο γρηγορο παπακι στα μερη μας για κανενα χρονο.Mετα βεβαια ψιλοδιαλυθηκε και το παρατησα γιατι πηρα το RGγ.Σορυ για το of topic!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.080 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ