- Ενέργεια
- Βιομάζα & Ξύλο
- Λέβητες Βιομάζας και Ξύλου
- Ερωτήσεις πριν από την αγορά
- Μετατροπή λέβητα πετρελαίου
Μετατροπή λέβητα πετρελαίου
- Βιομαζιστής
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 901
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 80
11 Χρόνια 8 Μήνες πριν #20839
από Βιομαζιστής
Τα Μηχανήματα Τα Πήραμε!
Άντε Να Δούμε Τώρα Αν Θα Τα Κάνουμε Απόσβεση.
Απόσβεση Δεν Εγιναν Και Ούτε Είναι Σε Θέση Να Γίνουν.
Τώρα Πια Μένει Να Δούμε Τι Θα Κάνουμε Με Δαύτα.
Απαντήθηκε από Βιομαζιστής στο θέμα Μετατροπή λέβητα πετρελαίου
Άντε να γράψω και κάτι άλλο τώρα που πήρα φόρα μπας και μπορέσω επιτέλους να κάνω τον mastora να παραδεχθεί το λάθος του όσον αφορά τις μετατροπές. (χλωμό)
Η πιο διαδεδομένη μετατροπή στην Ελλάδα την δεκαετία του '80 αλλά και του '90 ήταν αυτή της μετατροπής του Honda C50 των 49cc σε 72cc.
Οι περισσότεροι άλλαζαν το πιστόνι του κινητήρα με μεγαλύτερο έκαναν και ένα ρεκτιφιέ και μεγάλωναν την διατομή του κυλίνδρου, άλλαζαν και 1 γρανάζι (το μπροστινό) και νόμιζαν ότι είχαν ένα μηχανάκι εφάμιλλο του C70 εργοστασιακού μοντέλου. Στην πραγματικότητα δεν είχαν παρά μια πολύ φτηνή απομίμηση του μεγαλύτερου αδελφού που δεν το έφτανε ούτε σε ιπποδύναμη αλλά ούτε και σε αντοχή στον χρόνο.
Για να γίνει μια πλήρης μετατροπή χρειαζόταν:
Νέα μπιέλα, νέο πιστόνι, νέος κύλινδρος, (και όχι ρεκτιφιέ του υπάρχοντος) νέα κεφαλή, νέες βαλβίδες, νέος εκκεντροφόρος, νέο καρμπυρατέρ, νέος λαιμός καρμπυρατέρ, νέα γρανάζια μετάδοσης της κίνησης, (εμπρός και πίσω) νέα εξάτμιση.
Μόνο τότε η μετατροπή ήταν ισάξια του μοντέλου που προσπαθούσε να φτάσει. Ήταν όμως τελείως, μα τελείως ασύμφορη να γίνει.
Έτσι οι πιτσιρικάδες της εποχής (και τα συνεργεία) επιδίδονταν μετά μανίας στην μετατροπή αυτή αλλά ο κύριος λόγος ήταν ότι αυτή επέτρεπε στους πρώτους να οδηγούν (παράνομα όμως) μηχανάκι μεγαλύτερου κυβισμού και μεγαλύτερης ιπποδυνάμεως αλλά με δίπλωμα μοτοποδηλάτου.
Τα συνεργεία οικονομούσαν και οι πιτσιρικάδες ήταν ευχαριστημένοι αν και πλήρωναν συνεχώς τις ζημιές λόγω ότι οι μετατροπές δεν ήταν οι αρμόζουσες. Στο βωμό όμως της όποιας μεγαλύτερης δύναμης και ταχύτητας, θυσίαζαν το χρήμα.
Η πιο διαδεδομένη μετατροπή στην Ελλάδα την δεκαετία του '80 αλλά και του '90 ήταν αυτή της μετατροπής του Honda C50 των 49cc σε 72cc.
Οι περισσότεροι άλλαζαν το πιστόνι του κινητήρα με μεγαλύτερο έκαναν και ένα ρεκτιφιέ και μεγάλωναν την διατομή του κυλίνδρου, άλλαζαν και 1 γρανάζι (το μπροστινό) και νόμιζαν ότι είχαν ένα μηχανάκι εφάμιλλο του C70 εργοστασιακού μοντέλου. Στην πραγματικότητα δεν είχαν παρά μια πολύ φτηνή απομίμηση του μεγαλύτερου αδελφού που δεν το έφτανε ούτε σε ιπποδύναμη αλλά ούτε και σε αντοχή στον χρόνο.
Για να γίνει μια πλήρης μετατροπή χρειαζόταν:
Νέα μπιέλα, νέο πιστόνι, νέος κύλινδρος, (και όχι ρεκτιφιέ του υπάρχοντος) νέα κεφαλή, νέες βαλβίδες, νέος εκκεντροφόρος, νέο καρμπυρατέρ, νέος λαιμός καρμπυρατέρ, νέα γρανάζια μετάδοσης της κίνησης, (εμπρός και πίσω) νέα εξάτμιση.
Μόνο τότε η μετατροπή ήταν ισάξια του μοντέλου που προσπαθούσε να φτάσει. Ήταν όμως τελείως, μα τελείως ασύμφορη να γίνει.
Έτσι οι πιτσιρικάδες της εποχής (και τα συνεργεία) επιδίδονταν μετά μανίας στην μετατροπή αυτή αλλά ο κύριος λόγος ήταν ότι αυτή επέτρεπε στους πρώτους να οδηγούν (παράνομα όμως) μηχανάκι μεγαλύτερου κυβισμού και μεγαλύτερης ιπποδυνάμεως αλλά με δίπλωμα μοτοποδηλάτου.
Τα συνεργεία οικονομούσαν και οι πιτσιρικάδες ήταν ευχαριστημένοι αν και πλήρωναν συνεχώς τις ζημιές λόγω ότι οι μετατροπές δεν ήταν οι αρμόζουσες. Στο βωμό όμως της όποιας μεγαλύτερης δύναμης και ταχύτητας, θυσίαζαν το χρήμα.
Τα Μηχανήματα Τα Πήραμε!
Απόσβεση Δεν Εγιναν Και Ούτε Είναι Σε Θέση Να Γίνουν.
Τώρα Πια Μένει Να Δούμε Τι Θα Κάνουμε Με Δαύτα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Βιομαζιστής
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 901
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 80
11 Χρόνια 8 Μήνες πριν #20840
από Βιομαζιστής
Και να μπορεί να τον καθαρίσει (με κόπο) βρε Στρατή, θα είναι υποδεέστερος σε απόδοση. Τέτοιες μετατροπές είναι μπαλώματα και μάλιστα μπαλώματα που τα πληρώνεις ακριβά. Διαφορετική η τεχνική του λέβητα πετρελαίου.
Εδώ παίρνεις λέβητα κανονικό για πέλλετς και αν δεν προσέξεις τι θα πάρεις στην ζούγκλα του εμπορίου, μπορεί να βρεθείς με καμιά πατάτα και να μην ξέρεις γιατί δεν ζεσταίνεσαι και να συνεχίζεις να πληρώνεις.
Τα Μηχανήματα Τα Πήραμε!
Άντε Να Δούμε Τώρα Αν Θα Τα Κάνουμε Απόσβεση.
Απόσβεση Δεν Εγιναν Και Ούτε Είναι Σε Θέση Να Γίνουν.
Τώρα Πια Μένει Να Δούμε Τι Θα Κάνουμε Με Δαύτα.
Απαντήθηκε από Βιομαζιστής στο θέμα Μετατροπή λέβητα πετρελαίου
stratis 1 έγραψε: Ανοιξε τη πορτα του λεβητα και δες αν τα τουμπα (σωληνες)ειναι ισια και χωρις μεταλικα εξογκώματα.
Η πρωτη φωτο ειναι πετρελαιου
η δευτερη ειναι πυρηνολεβητα
Αν ο λεβητα σου ειναι οπως στην πρωτη ξεχασε το.Δεν μπορεις να τον καθαρισεις. Με 2500ε παιρνεις τον δευτερο
Και να μπορεί να τον καθαρίσει (με κόπο) βρε Στρατή, θα είναι υποδεέστερος σε απόδοση. Τέτοιες μετατροπές είναι μπαλώματα και μάλιστα μπαλώματα που τα πληρώνεις ακριβά. Διαφορετική η τεχνική του λέβητα πετρελαίου.
Εδώ παίρνεις λέβητα κανονικό για πέλλετς και αν δεν προσέξεις τι θα πάρεις στην ζούγκλα του εμπορίου, μπορεί να βρεθείς με καμιά πατάτα και να μην ξέρεις γιατί δεν ζεσταίνεσαι και να συνεχίζεις να πληρώνεις.
Τα Μηχανήματα Τα Πήραμε!
Απόσβεση Δεν Εγιναν Και Ούτε Είναι Σε Θέση Να Γίνουν.
Τώρα Πια Μένει Να Δούμε Τι Θα Κάνουμε Με Δαύτα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Βιομαζιστής
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 901
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 80
11 Χρόνια 8 Μήνες πριν #20842
από Βιομαζιστής
Τα Μηχανήματα Τα Πήραμε!
Άντε Να Δούμε Τώρα Αν Θα Τα Κάνουμε Απόσβεση.
Απόσβεση Δεν Εγιναν Και Ούτε Είναι Σε Θέση Να Γίνουν.
Τώρα Πια Μένει Να Δούμε Τι Θα Κάνουμε Με Δαύτα.
Απαντήθηκε από Βιομαζιστής στο θέμα Μετατροπή λέβητα πετρελαίου
Τα Μηχανήματα Τα Πήραμε!
Απόσβεση Δεν Εγιναν Και Ούτε Είναι Σε Θέση Να Γίνουν.
Τώρα Πια Μένει Να Δούμε Τι Θα Κάνουμε Με Δαύτα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- stratis 1
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
11 Χρόνια 8 Μήνες πριν #20845
από stratis 1
Απαντήθηκε από stratis 1 στο θέμα Μετατροπή λέβητα πετρελαίου
βιομαζιστη εχεις καλυψει το θεμα.Εγω απλως με τις φωτογραφιες του δειχνω αυτο που του εξηγησες με τοσα παραδειγματα ποιο πριν.
Ο αντιπροσωπος βεβαια θα επιμεινει στο οτι θα τον τροφοδοτει με το τελειο πελλετ, που θα ειναι τοσο καθαρο και δεν θα βγαζει καθολου μα καθολου σταχτη και δεν θα χρειαστει ΠΟΤΕ να ανοιξει τη καινουρια πορτα ωστε να απομακρυνει τη σταχτη.ΒΕΒΑΙΑ θα στοιχιζει λιγο παραπανω.
Ο αντιπροσωπος βεβαια θα επιμεινει στο οτι θα τον τροφοδοτει με το τελειο πελλετ, που θα ειναι τοσο καθαρο και δεν θα βγαζει καθολου μα καθολου σταχτη και δεν θα χρειαστει ΠΟΤΕ να ανοιξει τη καινουρια πορτα ωστε να απομακρυνει τη σταχτη.ΒΕΒΑΙΑ θα στοιχιζει λιγο παραπανω.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- erimitis
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 1135
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
11 Χρόνια 8 Μήνες πριν #20860
από erimitis
Απαντήθηκε από erimitis στο θέμα Μετατροπή λέβητα πετρελαίου
biomazistis δωσε φιλε γιατι εγω κουραστηκα.Να στειλω καμια βρεγμενη σανιδα να εχεις παρακαταθηκη?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- aithio
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
11 Χρόνια 8 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 8 Μήνες πριν #20867
από aithio
Gregori
Απαντήθηκε από aithio στο θέμα Μετατροπή λέβητα πετρελαίου
Αγαπητοί φίλοι...
Διαβάζω το θέμα και μου δημιουργεί ανάμικτα συναισθήματα...
Φίλε μάστορα θα συμφωνήσω με τον Βιομαζιστή σχετικά με τις επιφυλάξεις που έχει για μετατροπές τέτοιου είδους.
Αυτό όμως που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί τόσο ντόρος για να βρείτε την απόδοση του λέβητα μετά την μετατροπή.
Καυστηρατζήδες δεν υπάρχουν ρε παιδιά στην Β. Ελλάδα με ένα απλό αναλυτή καυσαερίων που να μετρά πέλλετ;
Δεν μπορεί.
Μια απλή μέτρηση είναι και βρίσκεις τον βαθμό απόδοσης στην καύση σε ελάχιστο χρόνο.
Μετράς μία με καθαρό τον λέβητα και άλλη μία μετά από μερικές μέρες και βρίσκεις πόσα απίδια πιάνει ο σάκος της μετατροπής.
Ακόμα μία μικρή διόρθωση στον Βιομαζιστή και στον φίλο Γιώργο.
Στα παραπάνω πόστ σας σχετικά με την θερμογόνος δύναμη του πελλετ, αδικείται το πέλλετ και είστε και πελλετοφιλοι.
Δεν είναι 1 προς 2,2 αλλά 1 προς 2 όταν μιλάτε για λίτρα πετρελαίου και κιλά πέλλετ.
Μην ξεχνάτε την πυκνότητα του πετρελαίου που είναι 0,840kg/lt.
Διαβάζω το θέμα και μου δημιουργεί ανάμικτα συναισθήματα...
Φίλε μάστορα θα συμφωνήσω με τον Βιομαζιστή σχετικά με τις επιφυλάξεις που έχει για μετατροπές τέτοιου είδους.
Αυτό όμως που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί τόσο ντόρος για να βρείτε την απόδοση του λέβητα μετά την μετατροπή.
Καυστηρατζήδες δεν υπάρχουν ρε παιδιά στην Β. Ελλάδα με ένα απλό αναλυτή καυσαερίων που να μετρά πέλλετ;
Δεν μπορεί.
Μια απλή μέτρηση είναι και βρίσκεις τον βαθμό απόδοσης στην καύση σε ελάχιστο χρόνο.
Μετράς μία με καθαρό τον λέβητα και άλλη μία μετά από μερικές μέρες και βρίσκεις πόσα απίδια πιάνει ο σάκος της μετατροπής.
Ακόμα μία μικρή διόρθωση στον Βιομαζιστή και στον φίλο Γιώργο.
Στα παραπάνω πόστ σας σχετικά με την θερμογόνος δύναμη του πελλετ, αδικείται το πέλλετ και είστε και πελλετοφιλοι.
Δεν είναι 1 προς 2,2 αλλά 1 προς 2 όταν μιλάτε για λίτρα πετρελαίου και κιλά πέλλετ.
Μην ξεχνάτε την πυκνότητα του πετρελαίου που είναι 0,840kg/lt.
Gregori
Last edit: 11 Χρόνια 8 Μήνες πριν by aithio.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Ενέργεια
- Βιομάζα & Ξύλο
- Λέβητες Βιομάζας και Ξύλου
- Ερωτήσεις πριν από την αγορά
- Μετατροπή λέβητα πετρελαίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.103 δευτερόλεπτα