Μετατροπή λέβητα πετρελαίου

Περισσότερα
11 Χρόνια 8 Μήνες πριν #20810 από erimitis
Απαντήθηκε από erimitis στο θέμα Μετατροπή λέβητα πετρελαίου

Βιομαζιστής έγραψε:

erimitis έγραψε: Εχω φαει ατελειωτους μηνες να διαβαζω να ψαχνω να ρωταω για να βαλω εναν οικομνομικο λεβητα πελλετ και ερχεται ο ΜΑΓΚΑΣ να πει στον κοσμο να κανει μετατροπη λεβητα πετρελαιου.
Βρεγμενη σανιδα 3 φορες την ημερα πασπαλισμενη με χοντρο αλατι για να τσουζει κιολας.



3 φορές την ημέρα, πολύ δεν είναι βρε αδερφέ;
Ας το κάνουμε 1 φορά για αρχή, να δούμε πως θα πάει και βλέπουμε.
Μπορεί και με την 1 φορά ημερησίως να δούμε διαφορά και να μην χρειαστεί αύξηση της δοσολογίας. :silly:


Οχι φιλε βιομαζιστη ειμαστε αδιορθωτοι σαν λαος.Θα τον δερνεις και παλι θα λεει :να κανουμε την μετατροπη για αυτο ειπα και χοντρο αλατι να τσουζει να μην μπορει να μιλησει

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 8 Μήνες πριν #20813 από Βιομαζιστής

erimitis έγραψε: 1500 που ζηταει ειναι παρα πολλα για πατεντα ο καυστηρας να εχει το πολυ 700 ευρω και 300 μια πορτα αυτος παει να βγαλει ενα 500 στα ζεστα.
Ρε


Εκτός αυτών χρειάζεται και ηλεκτρονικό πίνακα εντολών για τον καυστήρα. (άναμμα - σβήσιμο- stand by - τάισμα)
Δεν ξέρω πόσα βγάζει, το θέμα είναι πως όσα και να βγάζει το αποτέλεσμα δεν θα είναι αυτό που προσδοκά ο καταναλωτής.

Τα Μηχανήματα Τα Πήραμε!
Άντε Να Δούμε Τώρα Αν Θα Τα Κάνουμε Απόσβεση.
Απόσβεση Δεν Εγιναν Και Ούτε Είναι Σε Θέση Να Γίνουν. :(
Τώρα Πια Μένει Να Δούμε Τι Θα Κάνουμε Με Δαύτα. :unsure:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 8 Μήνες πριν #20814 από mastoras
Απαντήθηκε από mastoras στο θέμα Μετατροπή λέβητα πετρελαίου
Και οι κινητήρες των αυτοκινήτων είναι κατασκευασμένοι να καίνε βενζίνη, όμως όλοι μετατρέπουν την καύση του σε υγραέριο.

Δεν πάνε να αγοράσουν υβριδικό όχημα, ούτε πετρελαιοκίνητο.......απλά μετατρέπουν.

Εύκολο είναι να λέμε στον κόσμο, πέταξε ότι συσκευή έχεις και πάρε καινούργια.

Ο φίλος ευτυχώς έχει λίγα μετρητά και πιστωτική επιφάνεια, και μπορεί να ξεφύγει από την μετατροπή.

Κάποιοι άλλοι όμως θα κάψουν εφημερίδες στον λέβητα πετρελαίου φέτος για να ζεστάνουν την φαμίλια.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 8 Μήνες πριν #20815 από Βιομαζιστής

erimitis έγραψε:
Οχι φιλε βιομαζιστη ειμαστε αδιορθωτοι σαν λαος.Θα τον δερνεις και παλι θα λεει :να κανουμε την μετατροπη για αυτο ειπα και χοντρο αλατι να τσουζει να μην μπορει να μιλησει


Χαχαχαχαχα! :lol:
Σκληρό και αδιάλλακτο σε βρίσκω! :lol:
Ας είναι... :whistle:

Τα Μηχανήματα Τα Πήραμε!
Άντε Να Δούμε Τώρα Αν Θα Τα Κάνουμε Απόσβεση.
Απόσβεση Δεν Εγιναν Και Ούτε Είναι Σε Θέση Να Γίνουν. :(
Τώρα Πια Μένει Να Δούμε Τι Θα Κάνουμε Με Δαύτα. :unsure:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 8 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 8 Μήνες πριν #20820 από Βιομαζιστής

mastoras έγραψε: Και οι κινητήρες των αυτοκινήτων είναι κατασκευασμένοι να καίνε βενζίνη, όμως όλοι μετατρέπουν την καύση του σε υγραέριο.

Δεν πάνε να αγοράσουν υβριδικό όχημα, ούτε πετρελαιοκίνητο.......απλά μετατρέπουν.

Εύκολο είναι να λέμε στον κόσμο, πέταξε ότι συσκευή έχεις και πάρε καινούργια.

Ο φίλος ευτυχώς έχει λίγα μετρητά και πιστωτική επιφάνεια, και μπορεί να ξεφύγει από την μετατροπή.

Κάποιοι άλλοι όμως θα κάψουν εφημερίδες στον λέβητα πετρελαίου φέτος για να ζεστάνουν την φαμίλια.



Υγραέριο, όχι πέλλετς ή κάρβουνο. Και η βενζίνη και το υγραέριο είναι καθαρά για τον κινητήρα καύσιμα. Οι κινητήρες της βενζίνης και του υγραερίου, ίδιοι κινητήρες είναι. Η μετατροπή που γίνεται σε αυτήν την περίπτωση έχει σχέση μόνο με το τάισμα του κινητήρα και την δεξαμενή του καυσίμου. Μην μπερδεύεσαι. Τελείως ανόμοια πράγματα συγκρίνεις.
Και άλλος κάνει το παπάκι του (μετατροπή) από 50cc σε 72cc και πετυχαίνει. Επειδή λοιπόν πετυχαίνει αυτό θα πρέπει να πετύχει και μιά τόσο παράλογη πατέντα όσο η μετατροπή του λέβητα πετρελαίου σε λέβητα στερεών καυσίμων;

Άλλο να κάψουν εφημερίδες (όπως λες) χωρίς να ξοδέψουν μία για να ζεσταθούν και άλλο να πετάξουν 1500€ στην τσέπη ενός αετονύχη.



Τα βασικά μέρη του συστήματος που εγκαθίσταται στο αυτοκίνητο που θα λειτουργήσει με υγραέριο είναι τα παρακάτω:

1) Δεξαμενή
Η μετατροπή του αυτοκινήτου δεν αντικαθιστά το παλιό σύστημα καυσίμου, προσθέτει απλά ένα δεύτερο. Ως αποτέλεσμα, η δεξαμενή υγραερίου θα καταλάβει ένα μέρος του χώρου αποθήκευσης στο αυτοκίνητο, συνήθως στον χώρο αποσκευών. Οι δεξαμενές κατασκευάζονται σε "τορπίλη" ή "ντόνατ" μορφή. Οι τορπίλες δεξαμενές έχουν γενικά μεγαλύτερη χωρητικότητα, αλλά καταλαμβάνουν περισσότερο χώρο στο αυτοκίνητο. Οι δεξαμενές ντόνατ έχουν σχεδιαστεί για να ταιριάζουν στη θέση της ρεζέρβας του αυτοκινήτου. Είναι μικρότερες δεξαμενές και θα πρέπει να θυσιαστεί η ρεζέρβα. Σε μεγαλύτερα οχήματα, μπορούν να τοποθετηθούν πολλαπλές δεξαμενές για την αύξηση της χωρητικότητας σε λίτρα και παράλληλα της αυτονομίας.

2) Σημείο πλήρωσης
Όταν η δεξαμενή τοποθετηθεί, ένα σημείο πλήρωσης ενσωματώνεται στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, συνήθως κοντά στο σημείο της βενζίνης ή στο πίσω μέρος του κορμού. Η ιδανική τοποθεσία είναι αυτή που απαιτεί ελάχιστη απόσταση με τις σωληνώσεις για να συνδεθούν με τη δεξαμενή. Οι γραμμές των αερίων καυσίμων είναι σωλήνες χαλκού, οι οποίοι προσφέρουν μια κάποια ευελιξία όταν προσαρμόζονται. Η δεξαμενή πρέπει να είναι συνδεδεμένη με το σημείο πλήρωσης (ή αλλιώς ποτηράκι πλήρωσης), και οι γραμμές πρέπει επίσης να κινούνται κατά μήκος του κάτω μέρους του αυτοκινήτου μέχρι τον κινητήρα.

3) Βαλβίδα
Μια ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα εγκαθίσταται στη γραμμή καυσίμων μεταξύ της δεξαμενής και του κινητήρα. Αυτή η βαλβίδα ελέγχει τη μείωση της ροής του αερίου, όταν το αυτοκίνητο λειτουργεί με βενζίνη και όταν ο κινητήρας είναι κλειστός. Έχει επίσης ένα ενσωματωμένο φίλτρο που αφαιρεί κάθε κατάλοιπο που μπορεί να έχει το καύσιμο.

4) Ρυθμιστής πίεσης
Αναφέρεται επίσης ως αεριοποιητής. Αυτή η συσκευή εκτελεί μία από τις λειτουργίες που χειρίζεται ένα καρμπυρατέρ σε ένα βενζινοκινητήρα - κατά τη χρήση θερμότητας από υγρή φάση του υγραερίου για την αεριοποίηση σε μορφή αερίου. Ένας άλλος έλεγχος ασφαλείας περιλαμβάνει ένα ηλεκτρικό κύκλωμα που κόβει τη ροή του αερίου, εάν σταματήσει η μηχανή. Ο ρυθμιστής είναι συνήθως μικρότερος από ένα κανονικό καρμπυρατέρ, έτσι η εξεύρεση χώρου στο κινητήρα δεν αποτελεί πρόβλημα.

5) Μίκτης
Το άλλο μέρος της λειτουργίας ενός καρμπυρατέρ είναι να στέλνει σε μίκτη το μείγμα καυσίμου - αέρα στην πολλαπλή εισαγωγή. Ο μίκτης λαμβάνει πληροφορίες από αισθητήρες του αυτοκινήτου ή εγκέφαλο και στη συνέχεια ελέγχει την ποσότητα του αερίου που καταλήγει στη σειρά των κυλίνδρων.

6) Διακόπτης εναλλαγής καυσίμου
Το σύστημα πρέπει στη συνέχεια να έχει καλωδιώσεις στο ηλεκτρικό σύστημα του αυτοκινήτου, που θα επιτρέψουν τη λειτουργία της ένδειξης του καυσίμου, καθώς και ο κατάλληλος αυτόματος διακόπτης εναλλαγής καυσίμου αερίου και βενζίνης (ενσωματωμένο στο ταμπλό του αυτοκινήτου). Πρέπει να υπάρχει σύνδεση με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου, έτσι ώστε η διαχείριση του καυσίμου σε διάφορες λειτουργίες του κινητήρα να είναι η κατάλληλη .Αυτοκίνητα με ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού θα χρειαστούν ένα ηλεκτρονικό ‘’εξομοιωτή’’. Όταν το αυτοκίνητο λειτουργεί με αέριο, οι εγχυτές (μπεκ) της βενζίνης δεν θα πρέπει να στέλνουν πληροφορίες στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου. Ο εξομοιωτής (emulator) δίνει το κατάλληλο μήνυμα, ώστε ο εγκέφαλος του οχήματος να λειτουργήσει σωστα.


Συγκεκριμένα, στην εγκατάσταση περιλαμβάνονται τα εξής:


Σύστημα αυτόματου γεμίσματος, το οποίο διακόπτει την τροφοδοσία όταν η δεξαμενή φθάσει στο 80% της πληρότητάς της.
Σύστημα διακοπής της παροχής καυσίμου μόλις σβήσει ο κινητήρας.
Δείκτης στάθμης υγραερίου στον διακόπτη ενεργοποίησης του υγραερίου.
Βαλβίδα εκτόνωσης για αποφυγή έκρηξης σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο αυξηθεί πολύ η εξωτερική θερμοκρασία.
Οι δεξαμενές υγραερίου, σύμφωνα με crash tests, αντέχουν σε μεγαλύτερες παραμορφώσεις από αυτές που υφίσταται ένα όχημα ακόμη και κατά τη διάρκεια της πιο δυνατής σύγκρουσης.
Επιπλέον, υπάρχει ειδική βαλβίδα ανακούφισης της πίεσης, η οποία δεν επιτρέπει την έκρηξη της δεξαμενής.
Εχουν ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα διακοπής παροχής καυσίμου σε περίπτωση απώλειας της πίεσης ή έλλειψης.

Τα Μηχανήματα Τα Πήραμε!
Άντε Να Δούμε Τώρα Αν Θα Τα Κάνουμε Απόσβεση.
Απόσβεση Δεν Εγιναν Και Ούτε Είναι Σε Θέση Να Γίνουν. :(
Τώρα Πια Μένει Να Δούμε Τι Θα Κάνουμε Με Δαύτα. :unsure:
Last edit: 11 Χρόνια 8 Μήνες πριν by Βιομαζιστής.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 8 Μήνες πριν #20823 από mastoras
Απαντήθηκε από mastoras στο θέμα Μετατροπή λέβητα πετρελαίου

Georgetax έγραψε: Πριν κάνω οτιδήποτε έμαθα να ρωτάω.καλη ωρα βρήκα εσάς.


Τελικά πως μας βλέπεις ? :lol:

Άραγε αετονύχης είναι ο αντιπρόσωπος που σου πρότεινε την μετατροπή, η κάποιος που σου έκανε μια τίμια πρόταση για να ζεσταθείς αφού πρώτα του είπες ότι ζορίζεσαι οικονομικά ? :dry:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.087 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ