Μετατροπή λέβητα πετρελαίου

Περισσότερα
11 Χρόνια 7 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 6 Μήνες πριν #20766 από Georgetax
Καλησπέρα σε όλους.
Καταρχάς εδω και λίγες μέρες που σας διαβάζω μπορω να πω ότι κάνετε παρα πολυ καλη δουλεια παιδια μπράβο σας.
Με λένε Γιώργο και είμαι απο Σέρρες και μπήκα και εγω στο τρυπακι για αλλαγη προς τα πελλετ.προσπάθησα να βρω κάποιο παρόμοιο θέμα αλλα δεν το βρήκα.αν υπάρχει σας παρακαλω δώστε λινκ.
Σήμερα ρώτησα για λεβητες pellet παρολο που μενω σε πολυκατοικια εχουμε ατομικουσ λεβητεσ αλλα τελικα δεν χωράνε στον χώρο που έχω κάτω όσα μοντέλα και να είδα.μπαλκόνια δεν έχω μεγάλα.και η σόμπα θα πρέπει να την έχω αγκαλια για χωρεσουμε .
Και τελικα ο αντιπρόσωπος του λεβητα πετρελαίου που έχω ( mavil focus 30 ) μου πρότεινε να κάνουμε μετατροπη του καυστηρα μου ώστε να καίει πλέον πελλετ.( 1500€ η μετατροπη ) και μου είπε ότι το κάνουν συνεχεια στους δικούς τους καυστηρες χωρις κανένα πρόβλημα.
Εδω θα σας παρακαλέσω αν μπορείτε να με βοηθήσετε , να μου πείτε τα υπέρ και τα κατά.αν κάποιος έχει κάνει την μετατροπη αυτή.
Π.χ.
Θα μπορω να έχω την επιθυμητή απόδοση με αυτο ενός λεβητα πελλετ;
Θα έχω μηπως μεγαλύτερη κατανάλωση;
Και ότι άλλο μπορείτε να μου επισημανετρ θα με βοηθούσε παρα πολυ.Γιατι έστω και τα 1500 € ειναι λεφτα που δεν μας περισσεύουν

Να σας ευχαριστήσω προκαταβολικα παιδια και καλώς σας βρήκα.
Last edit: 11 Χρόνια 6 Μήνες πριν by KERBEROS.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 7 Μήνες πριν #20769 από mastoras
Απαντήθηκε από mastoras στο θέμα Μετατροπή λέβητα πετρελαίου
Οπως τα βλέπω τα πράγματα, μάλλον είσαι από τους τυχερούς όπου τέτοιες μετατροπές αξίζουν τα λεφτά τους.

Το εργοστάσιο κατασκευής στον προτείνει, χαλύβδινη είναι η κατασκευή......τα τούμπα δεν ξέρω όμως πως είναι :dry:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 7 Μήνες πριν #20770 από Βιομαζιστής
Ο καυστήρας δεν μετατρέπεται, αλλάζεται.
Ο λέβητας μετατρέπεται. (αφού του αλλάξαμε καυστήρα)
Είναι μπάλωμα. Δεν είναι λύση.
Οι λέβητες πετρελαίου είναι φτιαγμένοι (οι διαδρομές των καυσαερίων τους) για καύσιμα χωρίς κατάλοιπα.
Μετά από λίγο καιρό θα βουλώσουν αυτές οι διαδρομές χρησιμοποιώντας πέλλετς, ο λέβητας θα καταναλώνει πολύ καύσιμο και θα παράγει ελλιπές έργο. (πολύ χαμηλή απόδοση)
Η γνώμη μου είναι να μην το δοκιμάσετε καθόλου γιατί γρήγορα θα απογοητευτείτε.
Αν όμως ενδιαφέρεστε να καταντήσετε θερμαστές και να καθαρίζετε διαρκώς τις διαδρομές του, προσπαθήστε το για να δοκιμάσετε και τις αντοχές σας. :)

Ελλάς, η χώρα της πατέντας! Και της καλής και της φόλας!

Τα Μηχανήματα Τα Πήραμε!
Άντε Να Δούμε Τώρα Αν Θα Τα Κάνουμε Απόσβεση.
Απόσβεση Δεν Εγιναν Και Ούτε Είναι Σε Θέση Να Γίνουν. :(
Τώρα Πια Μένει Να Δούμε Τι Θα Κάνουμε Με Δαύτα. :unsure:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 7 Μήνες πριν #20771 από Βιομαζιστής

mastoras έγραψε: Οπως τα βλέπω τα πράγματα, μάλλον είσαι από τους τυχερούς όπου τέτοιες μετατροπές αξίζουν τα λεφτά τους.

Το εργοστάσιο κατασκευής στον προτείνει, χαλύβδινη είναι η κατασκευή......τα τούμπα δεν ξέρω όμως πως είναι :dry:


Για δώσε κάνα link που φαίνεται πως το προτείνει το εργοστάσιο.
Εγώ που έψαξα -λίγο επιπόλαια βέβαια- δεν βρήκα κάτι τέτοιο. :unsure:

Τα Μηχανήματα Τα Πήραμε!
Άντε Να Δούμε Τώρα Αν Θα Τα Κάνουμε Απόσβεση.
Απόσβεση Δεν Εγιναν Και Ούτε Είναι Σε Θέση Να Γίνουν. :(
Τώρα Πια Μένει Να Δούμε Τι Θα Κάνουμε Με Δαύτα. :unsure:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 7 Μήνες πριν #20775 από Georgetax
Απαντήθηκε από Georgetax στο θέμα Μετατροπή λέβητα πετρελαίου

Βιομαζιστής έγραψε: Ο καυστήρας δεν μετατρέπεται, αλλάζεται.
Ο λέβητας μετατρέπεται. (αφού του αλλάξαμε καυστήρα)
Είναι μπάλωμα. Δεν είναι λύση.
Οι λέβητες πετρελαίου είναι φτιαγμένοι (οι διαδρομές των καυσαερίων τους) για καύσιμα χωρίς κατάλοιπα.
Μετά από λίγο καιρό θα βουλώσουν αυτές οι διαδρομές χρησιμοποιώντας πέλλετς, ο λέβητας θα καταναλώνει πολύ καύσιμο και θα παράγει ελλιπές έργο. (πολύ χαμηλή απόδοση)
Η γνώμη μου είναι να μην το δοκιμάσετε καθόλου γιατί γρήγορα θα απογοητευτείτε.
Αν όμως ενδιαφέρεστε να καταντήσετε θερμαστές και να καθαρίζετε διαρκώς τις διαδρομές του, προσπαθήστε το για να δοκιμάσετε και τις αντοχές σας. :)

Ελλάς, η χώρα της πατέντας! Και της καλής και της φόλας!


Προς θεού δεν θέλω να είμαι κάθε μερα κάτω και να καθαρίζω με τις ώρες.ούτε θέλω να δημιουργήσω σοβαρό πρόβλημα στον λεβητα.

Το κατάστημα μου είπε ότι θα αλλαζει η πόρτα και βάζουν μια άλλη μπροστά.
Δηλαδη τα κατάλοιπα που θα πηγαίνουν; Έχω δει βιντεο απο κάποιο μέλος του φόρουμ που καθάριζε τα υπολείμματα , κάτι τέτοιο δεν θα υπάρχει σε εμένα; Δλδ κάποιος χώρος κατακρατησης υπολοιματων;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 7 Μήνες πριν #20777 από Βιομαζιστής

Georgetax έγραψε:
Προς θεού δεν θέλω να είμαι κάθε μερα κάτω και να καθαρίζω με τις ώρες.ούτε θέλω να δημιουργήσω σοβαρό πρόβλημα στον λεβητα.

Το κατάστημα μου είπε ότι θα αλλαζει η πόρτα και βάζουν μια άλλη μπροστά.
Δηλαδη τα κατάλοιπα που θα πηγαίνουν; Έχω δει βιντεο απο κάποιο μέλος του φόρουμ που καθάριζε τα υπολείμματα , κάτι τέτοιο δεν θα υπάρχει σε εμένα; Δλδ κάποιος χώρος κατακρατησης υπολοιματων;


Την αλλάζουν την πόρτα σίγουρα. Γι' αυτό λέγεται και πατέντα. Ο λέβητας όμως δεν είναι φτιαγμένος για να δουλεύει με μεγάλα ποσοστά κάπνας και στάχτης επί του καυσίμου.
Το πέλλετς βγάζει 1% περίπου στάχτη. Το πετρέλαιο δεν βγάζει σχεδόν τίποτα. Που θα πάει όλη αυτή η στάχτη;

Τα Μηχανήματα Τα Πήραμε!
Άντε Να Δούμε Τώρα Αν Θα Τα Κάνουμε Απόσβεση.
Απόσβεση Δεν Εγιναν Και Ούτε Είναι Σε Θέση Να Γίνουν. :(
Τώρα Πια Μένει Να Δούμε Τι Θα Κάνουμε Με Δαύτα. :unsure:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.145 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ