Πετρέλαιο από πλαστικά σκουπίδια
- velanas
- Αποσυνδεμένος
- Premium Member
- Δημοσιεύσεις: 101
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 20
Senior Member
Εγγραφή: Αυγ 2007
Μηνύματα: 2.121
Γεια Mart.
Η ποιότητα του καυσίμου, είχε ήδη δοκιμαστεί, είναι περίπου 90-95% ντίζελ και 5-10% βενζίνη. Αυτό λειτουργεί μεγάλη σε υγρά καύσιμα καυστήρες. Εάν χρειάζεστε για μια μηχανή ντίζελ, το μόνο που χρειάζεται για τη θέρμανση του καυσίμου να ακουμπήσει 250 βαθμούς μέχρι όλα τα εξατμίζεται βενζίνη και τώρα έχετε καθαρό ντίζελ.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- antisakis
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 531
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 35
velanas έγραψε: Jetijs
Senior Member
Εγγραφή: Αυγ 2007
Μηνύματα: 2.121
Γεια Mart.
Η ποιότητα του καυσίμου, είχε ήδη δοκιμαστεί, είναι περίπου 90-95% ντίζελ και 5-10% βενζίνη. Αυτό λειτουργεί μεγάλη σε υγρά καύσιμα καυστήρες. Εάν χρειάζεστε για μια μηχανή ντίζελ, το μόνο που χρειάζεται για τη θέρμανση του καυσίμου να ακουμπήσει 250 βαθμούς μέχρι όλα τα εξατμίζεται βενζίνη και τώρα έχετε καθαρό ντίζελ.
Αν καταλαβα καλα θερμαίνουμε στους 250 βαθμους, εξατμίζεται η βενζίνη και μενει το πετρελαιο.
Πολυ καλο αν ειναι αληθινο,εχει ομως μια βαση στους 150 εξατμιζεται η βενζινη,στους 200 η κηροζινη και στους 300 το πετρελαιο.
OANNHSEA εσυ τι λες;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- OANNHSEA
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 713
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 101
velanas έγραψε: υποθέτω εξαγωγή από πάνω και T για να βάλεις το piesometro. καλές παραγωγές
Δεν θέλει πιεσόμετρο γιατί ουσιαστικά είναι ατμοσφαιρική όλη η διεργασία.
Θέλει όργανο μέτρησης της θερμοκρασίας...
Για κάτσε να πάρω τηλέφωνο τους γνωστούς να δω που πουλάνε κάτι τέτοιο στην Θεσσαλονίκη - από Δευτέρα όμως...
To θέμα με τη βενζίνη δεν είναι τόσο απλό:
Πρώτον γιατί η θερμοκρασία εξάτμισης της βενζίνης ξεκινάει από τους 35 και φτάνει μέχρι τους 200C.
Δεύτερον γιατί εκτός από τη βενζίνη έχεις και άλλα παράγωγα όπως το βενζόλιο...
Τρίτον γιατί μέχρι να φτάσει να εξατμιστεί όλη η βενζίνη σε υψηλή θερμοκρασία εξάτμισης, αρχίζει να εξατμίζεται και η κηροζίνη...
Άρα χρειάζεσαι ένα μικρό, βασικό διυλιστήριο με σύστημα ψύξης των ατμών, τουλάχιστον για τα πιο ελαφρά κλάσματα.
Μετά θα πρέπει να καθαρίσεις το μίγμα που έχει μείνει - ίσως ένα φιλτράρισμα.
Για κινητήρα όμως οχήματος, μόνο με δοκιμές, γιατί περιέχει πολλά κλάσματα ακόμα μέσα...
Και ύστερα, η περιεκτικότητα είναι ανάλογη του πλαστικούς που θα έχεις βάλει...
.
Bellum omneum contra omne...
Θάνατος στους πετρελαιάδες!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- velanas
- Αποσυνδεμένος
- Premium Member
- Δημοσιεύσεις: 101
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 20
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- antisakis
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 531
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 35
Συν ολα τα αλλα επιασε και βροχη.
πρβληματα που εντοπισα:
α)χρειαζεται απωσδηποτε οργανο θερμοκρασιας.
β)τροποποιηση του θαλαμου καυσης των ξυλων.
γ)το 1/5 του βαρελιου πρεπει να ειναι μεσα στον θαλαμο καυσης των ξυλων για να ανεβαινει γρηγοροτερα η θερμοκρασια.
δ)Δεν πρεπει να βαζουμε πλαστικα στο συστημα
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- OANNHSEA
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 713
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 101
Για θερμόμετρα κοίτα στην SIC ή στην UTECO. Αυτοί φτιάχνουν και τα πινακάκια εάν θέλεις...
Βέβαια είναι κάπως ακριβά...
Bellum omneum contra omne...
Θάνατος στους πετρελαιάδες!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.