Η εξομολόγηση του τεχνικου
- avato-pantou
- Αποσυνδεμένος
- Premium Member
- Χαλαρα η Ζωη ειναι ωραια
- Δημοσιεύσεις: 136
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
nikolas έγραψε: Αυτο εβαλε
www.ricardo.gr/buy/spiti-diakosmisi/ther...-sita/v/an678071126/
Ποιος να του πει απο πολυκαταστημα την αγορασε την σομπα.
Τελικα ο καραγκιόζης που δεν με πλήρωσε δεν το προσέξατε.
Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω μια και εχει την γιορτή σου σήμερα και χρόνια πολλά,αλλά για να κάνεις μια απόσταση 65 χιλ για βλάβη απο το τηλέφωνο ήξερες που πήγαινες και αυτός ήξερε που πήρε τηλέφωνο.Συμπέρασμα Αφού δεν απαίτησες το πόσο της συμφωνίας μετά την απομάκρυσή απο ταμείο ουδέν λάθος αναγνωρίζεται.
ΥΓ Κοιτα αν σε ξαναφωναξει να ξαναπας
Είμαι εγώ καλό παιδί...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikolas
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Elite Member
- Δημοσιεύσεις: 286
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 43
Επι τι ευκαιρία ευχαριστώ κατασκευαστή πελλετ που έβγαλα σήμερα μεροκάματο γιατί στούμπωσε ο κοχλίας σόμπας από το πελλετ λόγο << καλής ποιότητας >> και αυτός ο πελάτης έβριζε τον έμπορα που του πούλησε μάπα σόμπα
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- andreas72
- Αποσυνδεμένος
- Elite Member
- Δημοσιεύσεις: 160
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 13
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Κυριακίδης 2
- Αποσυνδεμένος
- Premium Member
- Δημοσιεύσεις: 118
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 13
Πρώην τεχνικός και εγώ .. κάτι τέτοια τα έχω μπουχτίσει (στο απλήρωτο μετά και από συμφωνία) και όχι μόνο π.χ. παραγγελία κάποιου ακριβού ανταλλακτικού (μετά συμφωνίας) και ενδιάμεσα ζητούσε ακύρωση επισκευής!.
Κάποτε με "νευρίαζαν" συνάδελφοι τεχνικοί που κορόιδευαν κάποιους πελάτες , λέγοντας τους ψέμματα και ληστεύοντας τους ... τους θεωρούσα "λαμόγια" .
Τώρα μετά από αυτά που γίνονται με τα "κινήματα δεν πληρώνω" από πελάτες ή κάποιους "ξύπνιους" παπάρες πελάτες.
Πλέον έχω άλλη άποψη για αυτούς τους συναδέλφους μας τεχνικούς ... πλέον λέω καλά κάνουν .
Το λοιπόν? φίλε ... την πάτησες από έναν (δεν πειράζει που θα πάει στο επόμενο πρόβλημα του δεν θα πας ούτε και αεροπλάνο να σου στείλει) ... βρες το επόμενο θύμα και γίνε και εσύ λαμόγιο δεν γίνεται αλλιώς!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- μανολης
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Κανένα πρόβατο δε σώθηκε βελάζοντας
- Δημοσιεύσεις: 355
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 52
Κυριακίδης 2 έγραψε: Χρόνια πολλά και από μένα..
Πρώην τεχνικός και εγώ .. κάτι τέτοια τα έχω μπουχτίσει (στο απλήρωτο μετά και από συμφωνία) και όχι μόνο π.χ. παραγγελία κάποιου ακριβού ανταλλακτικού (μετά συμφωνίας) και ενδιάμεσα ζητούσε ακύρωση επισκευής!.
Κάποτε με "νευρίαζαν" συνάδελφοι τεχνικοί που κορόιδευαν κάποιους πελάτες , λέγοντας τους ψέμματα και ληστεύοντας τους ... τους θεωρούσα "λαμόγια" .
Τώρα μετά από αυτά που γίνονται με τα "κινήματα δεν πληρώνω" από πελάτες ή κάποιους "ξύπνιους" παπάρες πελάτες.
Πλέον έχω άλλη άποψη για αυτούς τους συναδέλφους μας τεχνικούς ... πλέον λέω καλά κάνουν .
Το λοιπόν? φίλε ... την πάτησες από έναν (δεν πειράζει που θα πάει στο επόμενο πρόβλημα του δεν θα πας ούτε και αεροπλάνο να σου στείλει) ... βρες το επόμενο θύμα και γίνε και εσύ λαμόγιο δεν γίνεται αλλιώς!
ωραια απαντηση εδωσες μπραβο ΓΙΝΕ ΛΑΜΟΓΙΟ ΜΠΟΡΕΙΣ
και γιατί πρωην ?
και ποση απο μας εχουν καει απο ασχετους υδραυλικούς μεσα σε αυτους και εγω
Το άσχημο με την θεωρία είναι πως σου λέει πως δουλεύει ένα σύστημα, όχι γιατί δεν δουλεύει.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- stratis 1
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
Κυριακίδης 2 έγραψε: Χρόνια πολλά και από μένα..
Πρώην τεχνικός και εγώ .. κάτι τέτοια τα έχω μπουχτίσει (στο απλήρωτο μετά και από συμφωνία) και όχι μόνο π.χ. παραγγελία κάποιου ακριβού ανταλλακτικού (μετά συμφωνίας) και ενδιάμεσα ζητούσε ακύρωση επισκευής!.
Κάποτε με "νευρίαζαν" συνάδελφοι τεχνικοί που κορόιδευαν κάποιους πελάτες , λέγοντας τους ψέμματα και ληστεύοντας τους ... τους θεωρούσα "λαμόγια" .
Τώρα μετά από αυτά που γίνονται με τα "κινήματα δεν πληρώνω" από πελάτες ή κάποιους "ξύπνιους" παπάρες πελάτες.
Πλέον έχω άλλη άποψη για αυτούς τους συναδέλφους μας τεχνικούς ... πλέον λέω καλά κάνουν .
Το λοιπόν? φίλε ... την πάτησες από έναν (δεν πειράζει που θα πάει στο επόμενο πρόβλημα του δεν θα πας ούτε και αεροπλάνο να σου στείλει) ... βρες το επόμενο θύμα και γίνε και εσύ λαμόγιο δεν γίνεται αλλιώς!
Δεν θα συμφωνησω με τη τελευταια φραση σου αλλα δυστυχως οι πελατες φτιάχνουν τους ανάλογους επαγγελματιες.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.