Η εξομολόγηση του τεχνικου

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #119699 από avato-pantou
Απαντήθηκε από avato-pantou στο θέμα Η εξομολόγηση του τεχνικου

nikolas έγραψε: Αυτο εβαλε
www.ricardo.gr/buy/spiti-diakosmisi/ther...-sita/v/an678071126/

Ποιος να του πει απο πολυκαταστημα την αγορασε την σομπα.
Τελικα ο καραγκιόζης που δεν με πλήρωσε δεν το προσέξατε. :(


Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω μια και εχει την γιορτή σου σήμερα και χρόνια πολλά,αλλά για να κάνεις μια απόσταση 65 χιλ για βλάβη απο το τηλέφωνο ήξερες που πήγαινες και αυτός ήξερε που πήρε τηλέφωνο.Συμπέρασμα Αφού δεν απαίτησες το πόσο της συμφωνίας μετά την απομάκρυσή απο ταμείο ουδέν λάθος αναγνωρίζεται.
ΥΓ Κοιτα αν σε ξαναφωναξει να ξαναπας

Είμαι εγώ καλό παιδί...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #119709 από nikolas
Απαντήθηκε από nikolas στο θέμα Η εξομολόγηση του τεχνικου
Ευχαριστώ για της ευχές. Την περσίδα με το ψιλό πλέγμα την έβαλε στην έξοδο του μπουριού και μετά από 5 μέρες βούλωσε και φυσικό επόμενο ήταν. Αγαπητέ avato με βρήκε από διαφήμιση, εγώ τι άλλο έπρεπε να κάνω πριν πάω εκτός του να πούμε στο τηλέφωνο πόσο θα στοιχίσει η επίσκεψη μου 130 χιλιόμετρα πήγαινε έλα με βενζίνες και διόδια, 9 η ώρα το βράδυ γιατί κρύωναν τα παιδιά του. Μήπως έπρεπε να πάρω συστασης από τον επίτροπο της εκκλησίας εάν πληρώνει ναι η όχι?
Επι τι ευκαιρία ευχαριστώ κατασκευαστή πελλετ που έβγαλα σήμερα μεροκάματο γιατί στούμπωσε ο κοχλίας σόμπας από το πελλετ λόγο << καλής ποιότητας >> και αυτός ο πελάτης έβριζε τον έμπορα που του πούλησε μάπα σόμπα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #119710 από andreas72
Απαντήθηκε από andreas72 στο θέμα Η εξομολόγηση του τεχνικου
Νικολα πολυχρονος !!!!!!!!!

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #119724 από Κυριακίδης 2
Χρόνια πολλά και από μένα..
Πρώην τεχνικός και εγώ .. κάτι τέτοια τα έχω μπουχτίσει (στο απλήρωτο μετά και από συμφωνία) και όχι μόνο π.χ. παραγγελία κάποιου ακριβού ανταλλακτικού (μετά συμφωνίας) και ενδιάμεσα ζητούσε ακύρωση επισκευής!.

Κάποτε με "νευρίαζαν" συνάδελφοι τεχνικοί που κορόιδευαν κάποιους πελάτες , λέγοντας τους ψέμματα και ληστεύοντας τους ... τους θεωρούσα "λαμόγια" .

Τώρα μετά από αυτά που γίνονται με τα "κινήματα δεν πληρώνω" από πελάτες ή κάποιους "ξύπνιους" παπάρες πελάτες.
Πλέον έχω άλλη άποψη για αυτούς τους συναδέλφους μας τεχνικούς ... πλέον λέω καλά κάνουν .

Το λοιπόν? φίλε ... την πάτησες από έναν (δεν πειράζει που θα πάει στο επόμενο πρόβλημα του δεν θα πας ούτε και αεροπλάνο να σου στείλει) ... βρες το επόμενο θύμα και γίνε και εσύ λαμόγιο δεν γίνεται αλλιώς!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #119729 από μανολης
Απαντήθηκε από μανολης στο θέμα Η εξομολόγηση του τεχνικου

Κυριακίδης 2 έγραψε: Χρόνια πολλά και από μένα..
Πρώην τεχνικός και εγώ .. κάτι τέτοια τα έχω μπουχτίσει (στο απλήρωτο μετά και από συμφωνία) και όχι μόνο π.χ. παραγγελία κάποιου ακριβού ανταλλακτικού (μετά συμφωνίας) και ενδιάμεσα ζητούσε ακύρωση επισκευής!.

Κάποτε με "νευρίαζαν" συνάδελφοι τεχνικοί που κορόιδευαν κάποιους πελάτες , λέγοντας τους ψέμματα και ληστεύοντας τους ... τους θεωρούσα "λαμόγια" .

Τώρα μετά από αυτά που γίνονται με τα "κινήματα δεν πληρώνω" από πελάτες ή κάποιους "ξύπνιους" παπάρες πελάτες.
Πλέον έχω άλλη άποψη για αυτούς τους συναδέλφους μας τεχνικούς ... πλέον λέω καλά κάνουν .

Το λοιπόν? φίλε ... την πάτησες από έναν (δεν πειράζει που θα πάει στο επόμενο πρόβλημα του δεν θα πας ούτε και αεροπλάνο να σου στείλει) ... βρες το επόμενο θύμα και γίνε και εσύ λαμόγιο δεν γίνεται αλλιώς!


ωραια απαντηση εδωσες μπραβο ΓΙΝΕ ΛΑΜΟΓΙΟ ΜΠΟΡΕΙΣ

και γιατί πρωην ?

και ποση απο μας εχουν καει απο ασχετους υδραυλικούς μεσα σε αυτους και εγω

Το άσχημο με την θεωρία είναι πως σου λέει πως δουλεύει ένα σύστημα, όχι γιατί δεν δουλεύει.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #119730 από stratis 1
Απαντήθηκε από stratis 1 στο θέμα Η εξομολόγηση του τεχνικου

Κυριακίδης 2 έγραψε: Χρόνια πολλά και από μένα..
Πρώην τεχνικός και εγώ .. κάτι τέτοια τα έχω μπουχτίσει (στο απλήρωτο μετά και από συμφωνία) και όχι μόνο π.χ. παραγγελία κάποιου ακριβού ανταλλακτικού (μετά συμφωνίας) και ενδιάμεσα ζητούσε ακύρωση επισκευής!.

Κάποτε με "νευρίαζαν" συνάδελφοι τεχνικοί που κορόιδευαν κάποιους πελάτες , λέγοντας τους ψέμματα και ληστεύοντας τους ... τους θεωρούσα "λαμόγια" .

Τώρα μετά από αυτά που γίνονται με τα "κινήματα δεν πληρώνω" από πελάτες ή κάποιους "ξύπνιους" παπάρες πελάτες.
Πλέον έχω άλλη άποψη για αυτούς τους συναδέλφους μας τεχνικούς ... πλέον λέω καλά κάνουν .

Το λοιπόν? φίλε ... την πάτησες από έναν (δεν πειράζει που θα πάει στο επόμενο πρόβλημα του δεν θα πας ούτε και αεροπλάνο να σου στείλει) ... βρες το επόμενο θύμα και γίνε και εσύ λαμόγιο δεν γίνεται αλλιώς!




Δεν θα συμφωνησω με τη τελευταια φραση σου αλλα δυστυχως οι πελατες φτιάχνουν τους ανάλογους επαγγελματιες.
Last edit: 10 Χρόνια 4 Μήνες πριν by stratis 1.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.072 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ