Σόμπα pellet & παραφλού (...?...)

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #109017 από andreas72
Σόμπα pellet & παραφλού (...?...) δημιουργήθηκε από andreas72
νάμαστε και πάλι να ρωτάμε διάφορα!!!!!,(έρχεται ο χειμώνας)
ερώτηση:
1)θα είναι καλύτερα εάν βάζαμε ΠΑΡΑΦΛΟΥ στα "σώματα"??στο κύκλωμα???
περισσότερο ρωτάω και με ενδιαφέρει για την σόμπα ,από θέμα προστασίας από σκουριά & διάβρωση? για τον κυκλοφορητή κτλ.
2) με το ΠΑΡΑΦΛΟΥ μέσα στο κύκλωμα θα έχει μεγαλύτερη κατανάλωση σε pellet???

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #109085 από andreas72
Απαντήθηκε από andreas72 στο θέμα Σόμπα pellet & παραφλού (...?...)
μόνος ρωτάω ,μόνος θα απαντήσω ... :huh: :dry:

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #109090 από mastoras
Απαντήθηκε από mastoras στο θέμα Σόμπα pellet & παραφλού (...?...)
Ακούγοντας κάποιος την λέξη ΠΑΡΑΦΛΟΎ αμέσως το μυαλό του πάει στα αντιπαγωτικά χημικά [για χαμηλές θερμοκρασίες] που προστίθενται στο κύκλωμα ψύξης των υγρόψυκτων κινητήρων.

Παράλληλα τα υγρά αυτά έχουν και την μερική ιδιότητα να λειτουργούν και αντίστροφα [για υψηλές θερμοκρασίες]

Το εάν τα υγρά αυτά έχουν και πρόσθετα χημικά, που αποτρέπουν τις οξειδώσεις των μετάλλων, είναι ένα θέμα που χωράει πολύ συζήτηση και γνώσεις, που προκύπτουν από εμπειρίες κυρίως μηχανικών ayto-moto κτλ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #109091 από kosmidis80
Απαντήθηκε από kosmidis80 στο θέμα Σόμπα pellet & παραφλού (...?...)
διαθερμικο λαδι να βαλεις, εφοσον φυσικα μιλαμε για λιγα σχετικα λιτρα (γιατι εχει υψηλο κοστος)!

Με τα λαδια θα εχεις και λιγοτερη καταναλωση

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #109109 από dimlyk
Απαντήθηκε από dimlyk στο θέμα Σόμπα pellet & παραφλού (...?...)

andreas72 έγραψε: νάμαστε και πάλι να ρωτάμε διάφορα!!!!!,(έρχεται ο χειμώνας)
ερώτηση:
1)θα είναι καλύτερα εάν βάζαμε ΠΑΡΑΦΛΟΥ στα "σώματα"??στο κύκλωμα???
περισσότερο ρωτάω και με ενδιαφέρει για την σόμπα ,από θέμα προστασίας από σκουριά & διάβρωση? για τον κυκλοφορητή κτλ.
2) με το ΠΑΡΑΦΛΟΥ μέσα στο κύκλωμα θα έχει μεγαλύτερη κατανάλωση σε pellet???


μπορεις να βαλεις και τετοιο αλλα μονο αν φοβασαι μην παγωσουν
αλλιως δεν εχει νοημα ...μπορεις να χρησιμοποιησεις καποια ειδικα προσθετα αν θες
αλλα ...μαλλον τσαμπα λεφτα θα δωσεις . :)


Η δυστυχία αυτού του κόσμου είναι ότι οι ηλίθιοι είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση
Αγάπα τους εχθρούς σου - αυτό θα τους τρελάνει

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #109113 από Savvas
Απαντήθηκε από Savvas στο θέμα Σόμπα pellet & παραφλού (...?...)
Το παραφλού που χρησιμοποιούμε στα αυτοκίνητα είνια διάλυμα απεσταγμένου νερού και αιθυλενογλυκόλης.
Προσφέρει πολύ καλή αντιπαγωτική προστασία και προστατεύει του αλουμινένιους κινητήρες απο τη διάβρωση.
Η θερμοχωρητικότητα και θερμοαγωγιμότητα του καθαρού νερού όμως μειώνεται με την αιθυλενογλυκόλη.
Επίσης είναι τοξική για τον άνθρωπο

Αν θες οπως οπωσδήποτε να βάλεις πρόσθετο στο νερό της σόμπας σου να προτιμήσεις διάλυμα προπυλενογλυκόλης. Έχει καλύτερα θερμικά χαρακτηριστικά, προσφέρει αντιπαγωτική προστασία και σε ένα βαθμό και αντισκωριακή προστασία.
Δεν είναι τοξική για τον άνθρωπο.

Στις θερμάνσεις το πρόβλημα της διάβρωσης δημιουργείται λόγω του φαινομένου της ηλεκτρόλυσης, το οποίο με τη σειρά του γίνεται πιο έντονο όσο η ηλεκτρική αγωγιμότητα του νερού του καλοριφέρ αυξάνει (νερό με πολλά άλατα). Συνήθως το καλοριφέρ γεμίζει με νερό βρύσης που έχει μια μέση αγωγιμότητα 500ms/cm στην Αθήνα και περισσότερο σε άλλες περιοχές.
Το γέμισμα με διάλυμα προπυλενογλυκόλης (φτιάχνεται με απιονισμένο νερό που θεωρητικά έχει αγωγιμότητα 0) θα μειώσει το φαινόμενο της ηλεκτρόλυσης (λόγω ύδατος, αλλά όχι την ηλεκτρόλυση λόγω επαφής).

Γενικά πάντως θα κοστίσει κάτι παραπάνω γιατί κοστίζει περίπου 250€ ανα 30lt.

Οι θερμικές ιδιότητες του διαλύματος είναι κατώτερες απο του σκέτου νερού και ισχύει η σειρά
νερό > διάλυμα προπυλενογλυκόλης > διάλυμα αιθυλενογλυκόλης.

Η κατανάλωση Pellet Πάντως δεν θα αυξηθεί σημαντικά γιατί αν και μειώνεται η θερμική ικανότητα του ρευστού, το σύστημα είναι κλειστό και δεν χάνεται σημαντική ενέργεια. Απλά μεταφέρεται λίγο πιο δύδκολα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.068 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ