Απελπισία με υποστήριξη σομπας Πελλετ

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #120690 από mastoras
Απαντήθηκε από mastoras στο θέμα απελπησια..

dimlyk έγραψε: βρε μαστορα ...για πες μας ποσο τεχνικος ειναι αυτος ο εξουσιοδοτημενος εμπορας ?
κι επισης ποιος ειναι υπευθυνος για την εγγυηση ?...οι ιταλοι με υπευθυνο καποιο δικαστηριο της βορειας ιταλιας ? εκτος φυσικα κι αν υπαρχει επισημη αντιπροσωπεια ,,κατι που σπανιζει αρκετα στις μερες μας


Δεν γίνεται να πωλούνται μηχανήματα, σόμπες, λέβητες, καυστήρες, για θέρμανση χωρίς να υπάρχουν εξουσιοδοτιμένα service και υποστήριξη πελατών.
Είναι γελοίο, και παράνομο.

Και βέβαια υπάρχει επίσημη αντιπροσωπεία-εισαγωγέας, αλλά όταν αυτός θέλει να επεκταθεί σε όλη την Ελλάδα, χωρίς να υπάρχει η κατάλληλη υποδομή και σοβαρότητα, χωρίς να σέβεται τον κάθε πελάτη που αγόρασε το προϊόν που εμπορεύεται, τότε βαδίζουμε στον παράδρομο του εμπορίου που λέγεται ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΑΤΗ.

Και εάν είναι έτσι όπως μας τα λέει ο φίλος BILLALEX, αφού του πούλησαν την σόμπα, αποκρύπτοντας του ότι αυτό το προϊόν χρειάζεται οπωσδήποτε τεχνική υποστήριξη, στην συνέχεια για του προσφέρουν αυτό που είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν, του ζητούν ένα μικρό η μεγάλο ποσό για του δώσουν την εγγύηση καλής λειτουργίας του μηχανήματος. :ohmy:

Κάπου εδώ στην θεσσαλονίκη άκουσα ότι στήθηκε "μπιζνα τεχνικών" που αναφέρει ότι συντηρούν, επισκευάζουν, και ρυθμίζουν σόμπες και λέβητες όλων των τύπων και ειδών...σε ΌΛΗ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ :woohoo:

Προς μεγάλη μάλιστα χαρά πολλών εμπόρων και εισαγωγέων, που έσπευσαν να συνάψουν σχέσεις με τους εν λόγω τεχνικό-τεχνικούς.

Αθάνατο Ελληνικό δαιμόνιο. :( Εμείς θα πουλάμε τα προϊόντα μας, και στην συνέχεια θα σας πασάρουμε τον απελπισμένο αγοραστή, για τον πηδήξετε χωρίς ίχνος σάλιου. :whistle:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vag1234

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #120694 από electron
παιδιά ονομα του καταστήματος που πουλησε την σομπα δεν μπορουμε να εχουμε? Ετσι για να ξερουμε πιος ειναι.. Ας ρωτησει και ο φιλος στον συνήγορο του καταναλωτή για να μαθει τα οποια δικαιώματα του,και εγω αν ημουν στην θεση του θα εστελνα και εμαιλ στην ιταλικη εταιρια της σομπας ενημερώνοντας οτι υπαρχει καπιος που την πουλάει χωρις να την υποστηρίζει μετέπειτα!. Αμαν στον δρομο τα βρίσκουμε τα λεφτά τέτοιες εποχες?


"Η τεχνητή νοημοσύνη δεν μπορεί να κερδίσει τη φυσική ηλιθιότητα..."
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
"κάτοχος Mavil Primus 25"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #120727 από dimlyk

electron έγραψε: παιδιά ονομα του καταστήματος που πουλησε την σομπα δεν μπορουμε να εχουμε? Ετσι για να ξερουμε πιος ειναι.. Ας ρωτησει και ο φιλος στον συνήγορο του καταναλωτή για να μαθει τα οποια δικαιώματα του,και εγω αν ημουν στην θεση του θα εστελνα και εμαιλ στην ιταλικη εταιρια της σομπας ενημερώνοντας οτι υπαρχει καπιος που την πουλάει χωρις να την υποστηρίζει μετέπειτα!. Αμαν στον δρομο τα βρίσκουμε τα λεφτά τέτοιες εποχες?


για να μην γκρινιαζουμε μονο εμεις ...οσοι μπαινουν σε ιταλικα φορουμ θα εχουν διαπιστωσει ποσα προβληματα εχουν κι εκει με την τεχνικη υποστηριξη απο τις μεγαλες εταιρειες ,,,ακριβως γιατι εχουν αναθεσει την ευθυνη της εγγυησης στους εμπορους (κατ ευφημισμο λεγονται αντιπροσωποι)

φιλε μαστορα ,,,,η εννοια της αντιπροσωπειας δεν ειναι μονο το εμποριο αλλα η και υπαρξη τεχνικου σερβις και στοκ ανταλλακτικων ...ποιος πληροι αυτες τις προυποθεσεις στον χωρο ? (κυριως για σομπες μιλαμε )


Η δυστυχία αυτού του κόσμου είναι ότι οι ηλίθιοι είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση
Αγάπα τους εχθρούς σου - αυτό θα τους τρελάνει

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #120732 από BILLALEX
καλησπερα σε ολους.. μολις σχολασα και διαβασα τα τρια καινουρια μηνυματα. εχετε πεσει ακριβως στο προβλημα μου. ευτυχως γιατι εχθες νομιζα οτι απο τη μια ο πανικος κι απογοητευση κι απο την αλλη η απειρια μου σε διαλογους φορουμ, δεν θα σας εδινα να καταλαβετε τι ακριβως μου συμβαινει. ομως επιθυμια μου ειναι να μπορουσα να μιλησω τηλεφωνικα με καποια μελη αλλα δεν ξερω τον τροπο. ας μου πει καποιος αν γινεται. ευχαριστω και παλι για ολες τις συμβουλες σας. να ειστε ολοι καλα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #120733 από stoikon

dimlyk έγραψε:

electron έγραψε: παιδιά ονομα του καταστήματος που πουλησε την σομπα δεν μπορουμε να εχουμε? Ετσι για να ξερουμε πιος ειναι.. Ας ρωτησει και ο φιλος στον συνήγορο του καταναλωτή για να μαθει τα οποια δικαιώματα του,και εγω αν ημουν στην θεση του θα εστελνα και εμαιλ στην ιταλικη εταιρια της σομπας ενημερώνοντας οτι υπαρχει καπιος που την πουλάει χωρις να την υποστηρίζει μετέπειτα!. Αμαν στον δρομο τα βρίσκουμε τα λεφτά τέτοιες εποχες?


για να μην γκρινιαζουμε μονο εμεις ...οσοι μπαινουν σε ιταλικα φορουμ θα εχουν διαπιστωσει ποσα προβληματα εχουν κι εκει με την τεχνικη υποστηριξη απο τις μεγαλες εταιρειες ,,,ακριβως γιατι εχουν αναθεσει την ευθυνη της εγγυησης στους εμπορους (κατ ευφημισμο λεγονται αντιπροσωποι)



φιλε μαστορα ,,,,η εννοια της αντιπροσωπειας δεν ειναι μονο το εμποριο αλλα η και υπαρξη τεχνικου σερβις και στοκ ανταλλακτικων ...ποιος πληροι αυτες τις προυποθεσεις στον χωρο ? (κυριως για σομπες μιλαμε )


Δεν μπορείς να λες κατηγορείς όλους γιατί ο κ Μοσχάλης με τις κινέζες τα παρέχει :ohmy:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #120735 από stratis 1
Πρέπει να μάθουμε να διορθώνουμε και να ρυθμίζουμε μόνοι μας τις σόμπες και τους λέβητες.
Έστω τα απλά προβλήματα.
Αν ο τεχνικός είναι κάθε τόσο πάνω στο μαραφέτι μας,ο αρχικός σκοπός αγοράς της για λόγους οικονομίας,πάει περίπατο.
Πριν την αγορά ρωτάμε τους ποιο έμπειρους γνωστούς μας αν ειναι ευχαριστημενοι με τη σόμπα τους .
Κοιτάμε αν υπάρχει στοκ ανταλλακτικών στο κατάστημα που θα την αγοράσουμε.
Προτιμάμε τα ποιο απλά μοντέλα. Αυτά που μπορούμε ειτε μόνοι μας ειτε ενας απλος μαστορας να τα διορθωσει.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.072 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ