SOS: Αξίζει αυτό το πέλλετ;
- DOOM_NX
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Bad Sector
- Δημοσιεύσεις: 4316
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 477
Μάλλον εγώ δεν τα γράφω κατανοητά ή εσύ δεν καταλαβαίνεις τι γράφω.stergiosbik έγραψε: Ο μηχανικος -κατα την αποψη μου-δεν ειχε καμμια δουλεια να σε μπλεξει με την οικοενεργεια.
Σου εδωσε το τηλ. να μιλησετε να πειτε τι?Να σου τραβηξουν το αυτι κ να δικαιολογηθουν ταυτοχρονα!
Ενδιαφερουσα συμπεριφορα ανθρωπου που ζητα συγγνωμη!!!
Τελος παντων εσυ εισαι το αφεντικο κ κρινεις ποιος φταιει κ ποιος οχι.
Καλες καυσεις να εχεις φιλε μου!
Δε μου έδωσε ο μηχανικός το τηλέφωνο να μου τα ψάλλει η Οικοενέργεια. Η Οικοενέργεια ζήτησε τον αριθμό μας ώστε να πάρουν αυτοί και να μας ζητήσουν το λόγο αυτοπροσώπως.
Δε με ενδιαφέρει ιδιαίτερα αν ήταν συννενοημένοι· λεφτά από μας για pellet δεν πήρε ούτε ο ένας ούτε ο άλλος, στην τελική. Με ενδιαφέρει, όμως, πώς χειρίστηκε το θέμα έκαστος. Με ενδιαφέρει που ήρθα σε δύσκολη θέση επειδή ρώτησα τη γνώμη σας για τα pellet που μου ήρθαν. Μήπως θα πρέπει να φοβόμαστε να μιλάμε και να κλειδαμπαρωθούμε στα σπίτια μας; Τι χρησιμότητα έχει αυτό εδώ το forum τότε;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Grecu_
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Μεγαλο πνευμα
- Δημοσιεύσεις: 804
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 118
Το πελλετ ομως ποιος το παρουσιασε σαν γερμανικων προδιαγραφων στα 290?
Edit στο edit σου
Η μηπως ο συνεργατης δεν ξερει οτι ο προμηθευτης του εχει 2 ειδων πελλετ, ενα που τα γραφει ολα στη συσκευασια κι ενα που δεν γραφει τιποτα?
Doom, εσυ πολυ καλα εκανες, σε δυσκολη θεση δεν βλεπω πως ηρθες, αλλοι αρχισαν να τρεχουν
ΥΓ κι εγω θεωρω οτι πρωτος και καλυτερος στην ευθυνη ειναι ο "μηχανικος"
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- GT
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Γιάννης
- Δημοσιεύσεις: 2181
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 329
- Ο μηχανικός παρήγγειλε πέλλετ Din+.
- Η εταιρία ετοίμασε την παραγγελία, αλλά με άλλο πέλλετ (λάθη γίνονται και είναι ανθρώπινα, αρκεί να μην είναι σκόπιμα και εκ του πονηρού).
- Οι συνεργάτες του μηχανικού φόρτωσαν την παραγγελία και στην παρέδωσαν.
- Ο μηχανικός δεν έλεγξε αν σου παραδόθηκε το προϊόν που επιθυμούσες, αρκούμενος προφανώς στην προφορική συνεννόηση.
Αν έγιναν έτσι τα πράγματα, έχω να πω τα ακόλουθα:
- Το βασικό λάθος το έκανε η προμηθεύτρια εταιρία, που μπέρδεψε την παραγγελία. Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι το έκανε σκόπιμα, αν είναι πράγματι σοβαρή εταιρία, όπως τόνισε ο εκπρόσωπός της και ενδιαφέρεται για το όνομά της, θα ήταν τουλάχιστο κουτό και κοντόφθαλμο. Φάουλ που όχι απλά δε ζήτησαν συγνώμη, αλλά ζήταγαν και τα ρέστα από τον πελάτη.
- Ψιλοφάουλ και ο μηχανικός που δεν έλεγξε, αλλά ψιλο, προφανώς ο άνθρωπος έκανε καλόπιστα τη συνεννόηση, που να φανταστεί τι θα επακολουθούσε. Σίγουρα + στη συμπεριφορά του, που ζήτησε συγνώμη.
Γενικά, άσχετα με τα παραπάνω αλλά επ' ευκαιρίας που αναφέρθηκε το συμβάν, θα ήθελα να πω και τα ακόλουθα:
Πρέπει όλοι σαν καταναλωτές να καταλάβουμε ότι έχουμε τη δύναμη να αλλάξουμε τα κακώς κείμενα της αγοράς, ξεσκαρτάροντας τους καλούς από τους κακούς εμπόρους.
Απαιτείται ενημέρωση και καταναλωτική συνείδηση.
Πλέον με το internet, έχουμε ένα τεράστιο ατού: πολύπλευρη ενημέρωση και συσπείρωση.
Εμείς έχουμε το χρήμα που αποζητούν οι έμποροι.
Εμείς κάνουμε κουμάντο σε ποιον θα δώσουμε τα χρήματά μας.
Τελεία και παύλα. Όσο πιο νωρίς το καταλάβουμε και το εφαρμόσουμε, τόσο πιο κερδισμένοι θα βγούμε.
Από την άλλη, όσο πιο νωρίς το αντιληφθούν οι "κακοί" έμποροι και αναπροσαρμόσουν την τακτική τους, τόσο πιο κερδισμένοι θαβγο ν και αυτοί.
Θα έρθει η στιγμή που δε θα μπορούν να επιβιώσουν αν δεν είναι σωστοί.
Τέρμα ο μ@λ@κ@ς αγοραστής.
Τα οικονομικά περιθώρια έχουν στενέψει απίστευτα.
Φίλε DOOM_NX, ξεκίνα κάνοντας τη δική σου έρευνα αγοράς, ψάχνοντας μόνος σου τις απαιτούμενες πληροφορίες, κάνοντας μόνος σου τη συμφωνία με τον έμπορο.
Δε σου χρειάζεται μηχανικός για να αγοράσεις πέλλετ.
Φιλικά!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- stergiosbik
- Εκτός
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 3304
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 576
Σου ειπε κανεις οτι δεν πρεπει να μιλας?
Εσυ ανεφερες το προβλημα σου,εμεις ειπαμε την αποψη μας(καλη η κακη) κ επειδη η οικοενεργεια εμαθε την ολη συζητηση κ ηρθες εσυ σε δυσκολη θεση φταιμε εμεις?
Η τεραστια απηχηση που εχει το φορουμ οφειλεται στο οτι φιμωνει ανθρωπους?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- DIMITRIS38
- Αποσυνδεμένος
- Elite Member
- Δημοσιεύσεις: 211
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 31
και μετά μπαίνεις εδώ όπως και καλά έκανες γράφεις όλα με το νι και σημγα αφου πάρεις τηλ σε αυτούς και ρωτήσεις το όνομα αυτού ο οποίος σε πήρε τηλ και σε έκραξε για ξέρουμε και εμείς ποιο είναι αυτό πουλί πετούμενο που μπορεί να κράζει κόσμο για τις π@π@ριες είτε των υπάλληλων της εταιρίας είτε του μηχανικοί σου αν είναι δυνατόν έλεος άλλος μαμαει άλλος πληρώνει
fuzzy logic 2 p15kw
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- DOOM_NX
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Bad Sector
- Δημοσιεύσεις: 4316
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 477
Σα γερμανικό κανένας. Η μητέρα μου κατάλαβε λάθος όταν της είπε ο μηχανικός ότι παρήγγειλε γερμανικών προδιαγραφών DIN+. Φυσικά και περιμέναμε pellet αντίστοιχων προδιαγραφών. Φταίει ο μηχανικός που δεν το τσέκαρε όταν το παρέλαβε και στηρίχθηκε στο συνεργάτη του. Αλλά περισσότερο φταίει αυτός που έστειλε λάθος εμπόρευμα και πήρε και με έστησε στον τοίχο επειδή φαινόταν το όνομά του στη συσκευασία.Grecu_ έγραψε: To λοιπον, στην οικοενεργεια εγω ανεφερα το θεμα, για το πως αντιμετωπισαν το θεμα ας κρινει ο καθενας.
Το πελλετ ομως ποιος το παρουσιασε σαν γερμανικο στα 290?
Ο ένας ζήτησε συγγνώμη, ο άλλος ζήτησε τα ρέστα. Δεν ξέρω αν γίνομαι κατανοητός...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.