Κλίνκερ ή κάτι άλλο;

Περισσότερα
11 Χρόνια 6 Μήνες πριν #34838 από giogud
Απαντήθηκε από giogud στο θέμα Κλίνκερ ή κάτι άλλο;

Grecu_ έγραψε:

giogud έγραψε:

Grecu_ έγραψε: Κλειστοι δρομοι σε ρουμανια βουλγαρια ηταν για 4-5 μερες φετος, βαρια, βαρια, κι αυτο τον φλεβαρη. Για φτηνη δικαιολογια υπερ του προιοντος μου κανει.

Πολλές περισσότερες μέρες ήταν κλειστοί οι δρόμοι.


Για καποιον περιεργο λογο θα διαφωνησω... :whistle:
Το οτι πολλοι μεταφορεις επελεξαν να μην βγουν στους δρομους φοβουμενοι τα χειροτερα δεν σημαινει οτι εμειναν με τα φορτηγα κολλημενα στους δρομους. Στις 2 εβδομαδες αποκλεισμου σε απομακρυσμενα χωρια αρχισε να βγαινει ο στρατος με την αστυνομια να δωσουν λυση.

Ο Δουναβης είxε παγώσει για πολλές ημέρες. Δεν περνούσε κανένα φέρυ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 6 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 6 Μήνες πριν #34841 από Grecu_
Απαντήθηκε από Grecu_ στο θέμα Κλίνκερ ή κάτι άλλο;
Kαλα που εχει και γεφυρα απ´το '54 τοτε... :silly:
Απο του χρονου θα εχει κι αλλη γεφυρα, χθες ειχαμε εγκαινια ;)
Τα φετινα χιονια, που ηρθανε κι αργα παναθεμα τα (στεγνα χριστουγεννα καναμε) ειχαν πολλες δεκαετιες να επαναληφθουν, αλλα δεν ηταν τοσο τραγικα τα πραγματα, ειδικα στους μεγαλους οδικους αξονες.
Last edit: 11 Χρόνια 6 Μήνες πριν by Grecu_.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 6 Μήνες πριν #34881 από giogud
Απαντήθηκε από giogud στο θέμα Κλίνκερ ή κάτι άλλο;

Grecu_ έγραψε: Kαλα που εχει και γεφυρα απ´το '54 τοτε... :silly:
Απο του χρονου θα εχει κι αλλη γεφυρα, χθες ειχαμε εγκαινια ;)
Τα φετινα χιονια, που ηρθανε κι αργα παναθεμα τα (στεγνα χριστουγεννα καναμε) ειχαν πολλες δεκαετιες να επαναληφθουν, αλλα δεν ηταν τοσο τραγικα τα πραγματα, ειδικα στους μεγαλους οδικους αξονες.

Στο Βουκουρέστι ναι. Αλλά από Αλπα να κατέβεις Ελλάδα μέσω της γέφυρας, είναι μισή μέρα ταξίδι και καμια 20αρια € έξτρα κόστος ανά τόνο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 6 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 6 Μήνες πριν #34903 από Grecu_
Απαντήθηκε από Grecu_ στο θέμα Κλίνκερ ή κάτι άλλο;

giogud έγραψε: Στο Βουκουρέστι ναι. Αλλά από Αλπα να κατέβεις Ελλάδα μέσω της γέφυρας, είναι μισή μέρα ταξίδι και καμια 20αρια € έξτρα κόστος ανά τόνο.


Alba* :P

Eσυ λες για πέρασμα με φέρρυ στο Bechet-Oryahovo ή στο Calafat-Vidin?
Oπως και να'χει εναλλακτικές υπάρχουν (μέχρι και Σερβία, Σκόπια, Εύζωνοι περνώντας πάλι από γέφυρα).
Από Giurgu-Ruse η διαφορά είναι γύρω στα 200km.

Kαι μην το παίρνεις έτσι, δεν μιλάμε για τυπικές συνθηκές.
Μισή (άντε μια) μέρα δρόμος και 200km επιπλέον όταν η εναλλακτική είναι μια-δυο βδομάδες "μπλοκαρισμένοι" στα χιόνια δεν κακό καθόλου, ειδικά όταν ο Γκουντέλιας ουρλιάζει "που είναι το πέλλεεεεεετ μουυυυυυυυ" :lol: :silly:
Last edit: 11 Χρόνια 6 Μήνες πριν by Grecu_.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 6 Μήνες πριν #36184 από Fokion
Απαντήθηκε από Fokion στο θέμα Κλίνκερ ή κάτι άλλο;

-mike- έγραψε:

Fokion έγραψε:

-mike- έγραψε: fokion εχεις κανει τοσα πειραματα και δεν εχεις κανει το πειραμα με την αλλαγη βολτ στο μοτερ καυσαεριων,το περιμενω και αυτο


να σου πω την αμαρτια μου αν ειχα δει με το bio αναλλογο κλιγκερ με το alpha θα το σκεφτομουν για πιο αμεσα την δοκιμη.
Ασε δε που μ' αρεσουν αυτα τα πειραματα στο να καταλαβω πως δουλευει το ολο μηχανημα.

απο τους 2 ανεμιστηρες ποιος ειναι αυτος που επειρεαζει την καυση?
Αυτος της εξαγωγής των καυσαεριων ή ο αλλος?

και κατι ακομα
αν πες οτι ειμαστε στην 3 σκαλα και ανεβασω τα βολτ η ταχυτητα του ανεμιστηρα τοτε θα προσεγκιζει αυτην της σκαλας 4, σωστα? Αν ναι τοτε τι διαφορά εχουν? το feed rate του πελλετ?

η 5η ομως ειναι ηδη στα 230 bolt λογικά δεν μπορει να ανεβει αλλο... εκει τι κανεις?


λοιπον στην σομπα εχουμε 2 μοτερ,ανακυκλωσης και καυσαεριων.
τωρα τι κανει το καθενα:το μοτερ ανακυκλωσης ειναι αυτο το οποιο με τις ρυθμισεις που σου δινει καθοριζεις την ενταση του αερα που παρεχει η σομπα στον χωρο μας(εγω το εχω τερμα στα βολτ σε ολες τις σκαλες για να ψυχω και την σομπα περισσοτερο,απλα εχω περισσοτερο θορυβο κιολας
μοτερ κασαεριων:ειναι αυτο που καθοριζει την ενταση αερα στον χωρο καυσης της σομπας,αυτο ριθμιζετε ξεχωριστα για καθε σομπα καθως καμια εγκατασταση και πελλετ δεν ειναι ιδια π.χ με την δικη η του γειτονα.
στο αλλο ερωτημα δεν ξερω σε ποιο μοτερ απευθυνεσαι,εαν μιλας για το μοτερ ανακυκλωση δεν υπαρχει διαφορα,τωρα για το το feed rate του πελλετ ειναι καθορισμενο απο κατασκευαστη χωρις να μας δινει την δυνατοτητα να το αλλαξουμε
π.χ σκαλα και feed rate
1 800γρ.
2 1000γρ.
3 1200γρ.
4 1400γρ.
5 1600γρ.
αυτες οι τιμες ειναι σταθερες χωρις δυνατοτητα αλλαγης απο το χρηστη(ο πινακας ειναι ενδεικτικος,αλλαζει απο μοντελο σε μοντελο)
τωρα εαν εσυ βαλεις το μοτερ καυσαεριων στην 1 σκαλα στο 230 το αποτελεσμα που θα εχεις ειναι να καψεις αμεσως ολο το πελλετ και η σομπα να σβησει καθως το feed rate 800γρ που παρεχει στην 1 σκαλα για αυτην την ταση που εχεις δωσει ειναι πολυ λιγο,οπως και το αντιστρωφο 5 σκαλα μικρη ταση ατελης καυση παλι σβησιμο της σομπας καθως αυτη την φορα δεν προλαβαινει να το καψει.
εαν εχεις απορια ρωτα


Sorry που το επαναφερω με παραθεση ολο το κατεβατό, αλλα μια και τα πραματα αρχιζουν να επανερχονται σε φυσιολογικους ρυθμους και θα συνεχισουμε τις δοκιμες, να ρωτησω καποια πραγματα που δεν καταλαβα.

Mike
α. αρα η δοκιμη καλής καυσης πρεπει να γινει σε καθε σκαλα ξεχωριστα και να πειραχτει αν χρειαζεται καθε σκαλα.

β. στην 5η και τελευταια σκαλα τι μπορεις να κανεις αν εχεις καταλοιπα?? πιο δυνατα απο υα 230 βολτ δεν (???) μπορεις να πας ουτε και να κοψεις ρυθμό πελλετ. Συμπερασμα οτι το πελετ ειναι μαπα? συμπερασμα οτι κατι δεν παει καλα με την εγκατασταση??? ( εισαγωγη εξαγωγη εννοω..)

ENERGY GP 8000 (X2) εφυγαν - απολυτα ευχαριστημενος
www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...mid=144&limitstart=0
ECOSPAR AUGIRA 23KW NEW ENTRY....
www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...&id=59591&Itemid=384

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 6 Μήνες πριν #36389 από -mike-
Απαντήθηκε από -mike- στο θέμα Κλίνκερ ή κάτι άλλο;
Mike
α. αρα η δοκιμη καλής καυσης πρεπει να γινει σε καθε σκαλα ξεχωριστα και να πειραχτει αν χρειαζεται καθε σκαλα.

β. στην 5η και τελευταια σκαλα τι μπορεις να κανεις αν εχεις καταλοιπα?? πιο δυνατα απο υα 230 βολτ δεν (???) μπορεις να πας ουτε και να κοψεις ρυθμό πελλετ. Συμπερασμα οτι το πελετ ειναι μαπα? συμπερασμα οτι κατι δεν παει καλα με την εγκατασταση??? ( εισαγωγη εξαγωγη εννοω..)[/quote]

βασικα φωκιον εαν ρυθμισεις τις δυο βασικες σκαλες 1 και 5 ολα τα αλλα ειναι ευκολα καθως θα εχεις το min και το max των volt και θα πρεπει να τα μοιρασεις ισομερος σε ολες τις σκαλες.
για το αλλο ερωτημα θα μπορουμε να μιλησουμε μετα την πρωτη δοκιμη,προς το παρων δωσε βαση στην καυση και για μενα ξεκινα απο την σομπα 2 που θα σου ειναι πιο ευκολη ετσι ωστε να κλιματιστης και να ξερεις μετα τι απατησεις θα εχεις απο την σομπα 1 που λογο εγκαταστασης θα σε ταλαιπωρησει λιγο περισσοτερο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.095 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ