Κλίνκερ ή κάτι άλλο;
- dimitris11
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 580
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 69
mastoras έγραψε: Νομίζω ότι εγώ έχουμε μπερδευτεί στην συζήτηση.
Τι σχέση έχει η εισαγωγή αέρα από έξω, με αέρα από μέσα, για τις μαυρίλες στο τζάμι ? Αν και ακόμα δεν έχω ασχοληθεί με αυτήν την περίπτωση, αλλά νομίζω ότι δεν παίζει κανένα ρόλο. Ούτε γνωρίζω ένα μειώνεται η όχι η απόδοση της σόμπας.
Σχετικά με τις αεροκουρτίνες.
Αεροκουρτίνα ονομάζεται μια ιδιαίτερη, αλλά απλή κατασκευή στον θάλαμο καύσης, και κάτω από το πιατάκι. Σε μερικές άλλες έχω δει θυρίδες φυσήματος αέρα και στο ίδιο το πιατάκι. Μέρος του του αέρα [αναπνοή της σόμπας]εκτοξεύεται μέσω οπής, προς την κάτω μεριά του τζαμιού της σόμπας. Ο αέρας αυτός γλύφει την επιφάνεια του τζαμιού, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να κολλήσει στάχτη επάνω στο κρύσταλλο.
Αυτο που λες ειναι ο σωστος τροπος κατασκευης αεροκουρτινας,αλλα σε πολλες περιπτωσεις μια απο αυτες και η δικια μου "κακη αντιγραφη" εχουν σαν αεροκουρτινα ενα κενο στο τζαμι ειτε στην πανω πλευρα ειτε στην κατω με συνεπεια να κανουν εισαγωγη αερα απο μεσα απο το σπιτι γι'αυτο εγω εβαλα κολλα γυρω απο το τζαμι.
Αυτο εχει και μια αλλη κακη παρενεργεια,οταν ανεβαζα τον αερα στον θαλαμο καυσης σε ποιο ποσοστο εμπενε ο αερας απο το τζαμι και σε ποιο κατω απο το ποτηρακι(σωληνα αναπνοης).Ο δικος μου σωληνας εχει πολυ μικρη διατομη αρα ο αερας εμπενε πιο ευκολα απο το τζαμι(αεροκουρτινα) που ειχε μεγαλυτερο κενο.Οποτε εγω τζαμπα ανεβαζα τον αερα.
Μακαρι ολες οι σομπες να ειχαν αεροκουρτινα σαν αυτο που αναφερεις.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- mastoras
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 3810
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 568
Τι διατομή σωλήνα αναπνοής έχει η σόμπα ? Και ποιας εταιρίας είναι ?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Fokion
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4258
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 471
Ανοιξα με τρυπανι περισσότερες και μεγαλυτερες τρυπες στο κατω μερος της πορτας.....
και οπως ο ανεμιστηρας ρουφαει αερα, ρουφαει ΚΑΙ απο το ποτυρακι ΚΑΙ απο τις τρυπες της αεροκουρτινας.
απλά στις energy μου και να κλεισω τις τρυπες τελειως - γιατι το δοκιμασα - ΔΕΝ επειρεαζεται σχεδον καθολου η φλογα.
Αρα - υποθετω εγω - το μοτερ ειναι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ δυνατο και ρουφαει γερα ή εχει καλοσχεδιασμενο συστημα με το ποτυρακι...
Παντως - και παλι υποθετω - οποιος εχει προβλημα με ενα τρυπανο ανοιξει λιγο παραπανω τις τρυπες στο ποτυρακι... Ιδεα δινω ΔΕΝ το εχω κανει...
ENERGY GP 8000 (X2) εφυγαν - απολυτα ευχαριστημενος
www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...mid=144&limitstart=0
ECOSPAR AUGIRA 23KW NEW ENTRY....
www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...&id=59591&Itemid=384
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- mastoras
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 3810
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 568
Πάω να τις ψάξω εξονυχιστικά και επανέρχομαι. "Σκάλισα" μερικές τέτοιες σόμπες, αλλά δεν παρατήρησα τις τρύπες στην πόρτα. Μας έχει φάει όλο τον χρόνο τα πέλλετ και οι καύσεις τους.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Fokion
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4258
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 471
κανονικά εχει 3 τρυπες το μεγεθος που εχουν οι 2 δεξιες. η τριτη απο δεξια την εχω φαρδυνει εγω οπως εχω ανοιξει και την 4η
κανονικά η θολουρα αιζε απο το χαμηλό υψος στα αριστερα.
με τις τρυπες εγινε το σκαλί προς τα πανω.
ENERGY GP 8000 (X2) εφυγαν - απολυτα ευχαριστημενος
www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...mid=144&limitstart=0
ECOSPAR AUGIRA 23KW NEW ENTRY....
www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...&id=59591&Itemid=384
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dimitris11
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 580
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 69
mastoras έγραψε: Ενδιαφέρον μου ακούγεται το σύστημα αναρρόφησης αέρα από το παράθυρο. Δεν ήξερα ότι υπάρχει και τέτοια κατασκευαστική λεπτομέρεια σε σόμπα πέλλετ.
Τι διατομή σωλήνα αναπνοής έχει η σόμπα ? Και ποιας εταιρίας είναι ?
Δεν θελω να αναφερω εταιρια δεν το εχω κανει απ'την αρχη αν και αλλαξε τη ζωη μου.Εχει ολα τα ελατωματα μαζεμενα.
Μονο τη διατομη του σωληνα δεν εχω αλλαξει ακομα,εχω βαρεθει να ασχολουμε αλλα μαλον θα το κανω και αυτο να ανασαινει καλυτερα.
Πρωτο προβλημα ηταν ο υπερβολικος θορυβος του βιντιλατερ χωρου τι να πω την ακουγα και τρελενομουν(1500 ευρω).
Μετα ο κοχλιας που μαγκωνε,περυσι καθε μερα μ'αυτο ασχολιομουν,αδειαζε το σιλο λυσιμο του μηχανισμου καθαρισμα και φτου και απ'την αρχη μπορει να μαγκωνε και δυο τρεις φορες την ημερα.
Μια απο τις αιτιες που μαγκωνε δεν ηταν το πελετ αλλα οτι υπερθερμενοταν το μοτερ και κολουσε, μου πηρε καιρο να το καταλαβω και το εκανα αεροψυκτο.
Τωρα εχω γινει εξπερ αλλα τι να το κανεις δεν προτεινω σε κανενα το πελετ μ'αυτα που τραβηξα εγω.
Στη εκθεση Θεσ/νικης που ειδα το καινουργιο μοντελο το εχουν βελτιωσει σε αρκετα σημεια αλλα οχι σε ολα.
Οταν ρωτησα τον τεχνικο για το θεμα της αεροκουρτινας μου ειπε οτι ειναι θεμα συμβιβασμου ποσος αερας θα μπει απο το τζαμι και ποσος απο το σωληνα αναπνοης(αυτο δεν το βελτιωσαν).
Μετα απο ολα αυτα το μαυρισμα στο τζαμι μου φαινεται αστειο θεμα για να ασχοληθω.
Ο Fokion εκανε ακριβως το αντιθετο απο αυτο που εκανα εγω δηλαδη ανοιξε επιπλεον τρυπες ενω εγω προσπαθησα να τις κλεισω ολες.Το εξηγησα παραπανω ανεβασα και φωτογραφια για να δειξω τι συμβαινει οταν περνουμε αερα απο μεσα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.