kratki.gr - kratki.pl

Περισσότερα
8 Χρόνια 1 Μήνας πριν - 8 Χρόνια 1 Μήνας πριν #152509 από ΦΙΛΙΠΠΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
καλησπέρα στους φίλους και τους διαχειριστές του φόρουμ !όπως σας υποσχέθηκα οφείλω μια απάντηση και σε εσάς για την παύση συνεργασίας της kratki.gr με την kratki.pl .
αρχικά σας παραθέτω ενα μέρος της επίσημης ανακοίνωσης που έγινε προς το δίκτυο χονδρικής μου και όχι μόνο :

"Από την αρχή της νέας χρονιάς αποφασίσαμε να διακοπεί η συνεργασία μας με την εταιρία kratki.pl – απόφαση δύσκολη έπειτα από 5 χρόνια αντιπροσωπίας και μεγάλης προσπάθειας να φτάσει το όνομά της από ένα μικρό χωριό της Πολωνίας στα καταστήματά Σας και στα σπίτια πάνω από 5000 καταναλωτών. Ήταν κοινός μας αγώνας και Σας οφείλουμε για την στήριξη ένα μεγάλο Ευχαριστώ και μια εξήγηση.

Δυστυχώς με το πέρασμα του χρόνου η πολιτική και η στρατηγική της εταιρίας kratki.pl έπαψε να συμβαδίζει με την δική μας, ώσπου εν τέλει στράφηκε και εναντίον στα συμφέροντά μας με επανειλημμένες πωλήσεις στους Πελάτες του δικτύου μας.
Σε συνδυασμό με αρκετά σοβαρά τεχνικά προβλήματα τα οποία παρουσιάστηκαν το τελευταίο καιρό με εστίες νερού σε μερικούς από εσάς, καθώς και σοβαρό θέμα των πιστοποιήσεων σε μοντέλα μαντεμένια και νερού, δεν έμειναν πολλά περιθώρια αλλά ούτε και λόγος για να συνεχιστεί η συνεργασία."

Εδώ θα ήθελα να ενημερώσω ότι δε λέω πλέον οτι τα κρατκι είναι χάλια τζάκια και να μην τα επιλέγετε ίσα ίσα με την σωστή τοποθέτηση πολλοί απο εσας έχετε δει την απόδοσή τους .τα περισσότερα προβλήματα μου παρουσιάστηκαν στο τελευταίο τρίμηνο του 2015 και σε συγκεκριμένα μοντέλα !η kratki.pl απο μεριά της οφείλω να πω οτι τα αντιμετώπισε όλα και με εχτρα "δωράκια".......προς τους δυσαρεστημένους πελάτες !!Κατά την άποψη μου όμως δε θα έπρεπε να είχαν συμβεί αν τα τζάκια είχαν περάσει τον ανάλογο ποιοτικό έλεγχο που όφειλε η εταιρία να έχει κάνει.
Όσον αφορά τις πιστοποιήσεις εδώ και 2 χρόνια τουλάχιστον στις συναντήσεις που είχαμε ζητούσα επανειλημμένα
να γίνουν απο ανεξάρτητο φορέα καταξιωμένο και αναγνωρισμένο πανευρωπαϊκά ...........!!!
Κλείνοντας να πω οτι όσοι εχουν αγοράσει τζάκι kratki απο την εταιρία μου φυσικά είμαστε στην διάθεσή τους όσον αφορά προβλήματα ή θέματα με την εγγύηση τους !!
Last edit: 8 Χρόνια 1 Μήνας πριν by ΦΙΛΙΠΠΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": liakjim, Fokion, Gio99

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 1 Μήνας πριν #152513 από Gio99
Απαντήθηκε από Gio99 στο θέμα Re:kratki.gr - kratki.pl
Να χαιρετησω όλα α μέλη καθώς σαν νέος στο χώρο γράφω για πρώτη φορά και αυτή για το λόγο που βρήκα ένα θέμα που αντιπροσοπευει α προβλήματα μου με αυτή την εταιρεία.Ολα ξεκίνησαν με την αγορά του προϊόντος kratki Atena την περασμένη Δευτέρα και μετά από πολύ ψάξιμο για ν αντικατάσταση της παλιάς θερμαντικης συσκευής (ξυλοσομπα) και περιορισμούς τοποθέτησης λόγο προεγκατεστημενης καμιναδας (Φ130-Φ180) κατέληξα σε αυτή τη κασέτα.Μιλησα με τον επίσημο αντιπρόσωπο και με παρεπεμψε στο συνεργάτη του που εκπροσωπεί την kratki στην περιοχή μου για να γλιτωσω και τα μεταφορικά. Αμέσως δεν έχασα χρόνο και πήγα στο χώρο του και είδα το προϊόν σε λειτουργία για καλή μου τύχη.και ήταν ακριβώς το ίδιο που παρουσιάζει ο αντιπρόσωπος στο website όπως και η kratki. pl. Μου εξήγησε δύο τρία πραγματάκια, πως έχει on/off στα βεντιλατερ, +/- ελέγχου προτογενη αέρα, μεταλλική κόφτρα μη αφερουμενη και ο καθαρισμός γίνεται από πάνω στη καμιναδα προχώρησα στην αγορά μιας και θα ήταν ο ίδιος ο τοποθετης. Παρασκευή πρωί ήταν στην οικεία μου ένα προϊόν το οποίο δεν αναγνωριζα ούτε εγώ αλλά ούτε και ο συνεργάτης.Με τα πολλά μάθαμε πως η εταιρεία έχει προβεί στην αναβάθμιση του προϊόντος και προχωρήσαμε στην τοποθέτηση μιας και ανέφερε συνέχεια ότι καινούργιο και καλύτερο( πράγμα που δεν ισχύει) Και ενώ όλα μπήκαν στη θέση τους και έγινε το πρώτο αναμμα (υπερβολικό φόρτωμα ξυλων από τον ίδιο προφανώς γιατί βιαζοταν να φύγει) για να ελέγξει ελκισμο και βεντιλατερ, μένουμε από ρεύμα καθώς βραχυκυκλωσε το κομμένο καλώδιο του ενός.( επειγόντως ρελε για να μη φάω κανένα μάστορα στο μέλλον) Ανοιχτηκε από τον ίδιο και πιάστηκε προσωρινά χωρίς καμία παροχή ασφάλειας. Και εδώ θα τονίσω πως είμαι σίγουρος πως δεν υπάρχει σωστός ποιοτικός έλεγχος εργοστασίου καθώς και κάποιες υποτιθεμενες πιστοποιησεις που λαμβάνουν κάποια προϊόντα που φτάνουν στο χώρο μας.Απο τα πολλά που έμαθα αυτές τις λίγες μέρες εδώ μέσα μια εστία κατά το πρώτο αναμμα της ανεβάζουμε θερμοκρασία σταδιακά.Σωστα;Πράγμα το οποίο δεν έγινε ως αποτέλεσμα να στραβωσει μια λαμαρίνα ενδιάμεσα του σταχτοδοχειου και της πόρτας ( πράγμα το οποίο η εταιρεία λέει πως έκανα υπερθέρμανση) και όχι πως ο συνεργάτης τους βιαζοταν να φύγει και έβαλε 10 κουτσουρα. Στην ώρα πάνω είχε σπάσει και η κόφτρα η οποία δεν ήταν τελικά από ειδικό χάλυβα που είχα δει.Μετα το τέλος της τοποθέτησης για να μη καλέσω την εταιρεία και θίξω τον συνεργάτη τους με αυτό το τρόπο του ανέφερα να μεταφέρει τα προβλήματα μου και να βρεθεί μια λύση σύντομα καθώς οι θερμοκρασίες εδώ στα Γιάννενα δεν είναι για ραβε ξυλωνε.Απο τότε μη τον είδατε το Παναη. Καταλήγω στο ότι έπρεπε να κάνω εγώ αναφορά για την επίλυση στέλνοντας φωτογραφικό υλικό ζητώντας επιστροφή χρημάτων και πήρα την απάντηση του ναι από τους ίδιους στη περίπτωση που μου τα δώσει ο τοποθετης και συνεργάτης τους.Απο τον ίδιο η απάντηση ήταν: "Δε γίνονται αυτά τα πράγματα κύριε" "Το ΦΠΑ ποιος θα το πληρώσει;" Ενώ το ευρωπαϊκό κέντρο καταναλωτών στη χώρα μας λέει άλλα για τη διαφυλαξη του πελάτη σε τέτοιες περιπτώσεις. Τελικά ενώ μας μαθανε και στη Πολωνία καταλήξαμε στην αντικατάσταση. Πράγμα το οποίο δεν είναι εφικτό και ενώ ο αντιπρόσωπος έστειλε άμεσα το προϊόν, δε βρίσκουμε τον Παναη να το φέρει μιας και δεν σηκώνει τα τηλέφωνα του.Στην αναμονή ηλεκτρολογοι και γυψαδες καθώς και ένα σπίτι 10 μέρες εργοταξιο. Αυτά τα λίγα από εμένα χωρίς να θέλω να περάσω κάποιο μήνυμα απλά να διηγηθω το γολγοθα μου,Φίλοι και Φίλες.Αν καταφέρω θα ανεβάσω και φωτογραφικό υλικό των παραπάνω προβλημάτων.
Καθώς και κάτι τελευταίο αν γνωρίζετε: Δε θα έπρεπε σαν εταιρεία να έχει BlmSchv ;
Ευχαριστώ

Στάλθηκε από το E5533 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 1 Μήνας πριν #152514 από Gio99
Απαντήθηκε από Gio99 στο θέμα Re:kratki.gr - kratki.pl


Στάλθηκε από το E5533 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 1 Μήνας πριν #152515 από ΦΙΛΙΠΠΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απαντήθηκε από ΦΙΛΙΠΠΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ στο θέμα kratki.gr - kratki.pl
Κύριε gio99 καταρχήν παρακαλώ διευκρινίστε οτι αρχικά λέγοντας για αντιπρόσωπο της kratki.pl δεν αναφέρεστε σε εμένα !!

Όσον αφορά το BlmSchv που αναφέρεστε υποθέτω οτι ρωτάτε ρητορικά επειδή η εταιρία το αναφέρει στη σελίδα της ???
www.kratki.eu/s/80/-?fc=2
δεν ξέρω η αλήθεια αν το έχει πάντως αν σας στείλουν κάποιο δείτε ποίος βάζει υπογραφή και αν έχει σφραγίδα κάποιου φορέα .........!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 1 Μήνας πριν #152516 από Gio99
Απαντήθηκε από Gio99 στο θέμα Re:kratki.gr - kratki.pl
Κύριε Δημήτρη φυσικά και δε αναφέρομαι στο άτομο σας μιας και η αγορά του προϊόντος έγινε τη περασμένη Δευτέρα αν διαβάσατε αυτά που γράφω ποιο πάνω.Και από ότι είδα στο post σας διακοψατε συνεργασία με το νέο έτος.Σωστα; Στο ίδιο link αναφέρεται και η ερώτηση μου. Όταν λανσαρεις ένα προϊόν με κάποια τεχνικά χαρακτηριστικά και κάποιες πιστοποιησεις πρέπει να γίνεται εξολοκλήρου ενώ εγώ έλαβα δύο έγγραφα πιστοποίησης από τους ίδιους σε διαφορετική γλώσσα χωρίς όμως να είναι αυτά που αναφέρουν.

Στάλθηκε από το E5533 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.084 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ