Λεπτορευστο πρωτογενες ορυκτελαιο αντι για νερο
- ghost
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Member
- Δημοσιεύσεις: 68
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
FERR έγραψε: Πρεπει να βρεις το δελτιο δεδομενων για την συμπεριφορα του συγκεκριμενου λιπαντικου ,σιγουρα ομως το σημειο εξατμισεως του που θα το πω αναφλεξη στην ουσια και αυτη ειναι η κυριοτερη διαφορα δεν εξατμιζεται αλλα αναφλεγεται σε καποιους βαθμους και ανω.
Το flash point οπως θα το βρειτε τις περισσοτερες φορες ειναι ανω των 200°C.
Τωρα απο την αλλη κατα ποσο οι κοινοι κυκλοφορητες μπορουν να κυκλοφοροησουν το λαδι οταν θα ειναι κρυο= πιο παχυρεστο.
Πολυ ενδιαφερον.
Αν ακολουθησουμε την λυση του εναλλακτη που προτεινει ο φιλος Gdevil και ο κυκλοφορητης παει ακριβως μετα τον εναλλακτη?
Παντως στην συγκεκριμμενη εγκατασταση υπαρχει κυκλοφορητης 1 1/2 και δουλευει μια χαρα.
Με προβληματισε εντονα η παρατηρηση του φιλου stratis1.
Μηπως καποιος ξερει να μας πει σε τι θερμοκρασια παγωνει το συγκεκριμμενο λαδι (SAE 10)?
Στην δικη μου περιοχη σπανια εχουμε θερμοκρασιες κατω του 0,μηπως γιαυτο δεν εχει αντιμετωπισει ο φιλος μου ακομα προβλημα?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- FERR
- Αποσυνδεμένος
- Premium Member
- Δημοσιεύσεις: 106
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- ghost
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Member
- Δημοσιεύσεις: 68
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
FERR έγραψε: Kατω απο τους -30 παγωνει αυτο που αλλαζει ειναι η αθξομειωση του ιξωδες με την αυξηση της θερμολρασιας και το αντιστροφο.
Το λαδι εχει την ιδιοτητα να αργει να ζεσταθει σε σχεση παντα με το νερο και να αργει ακομα πιο πολυ να κρυωσει
Τυπικα χαρακτηριστικα ρευστοτητας 10w :
Φιλε FERR εγραψες!και ψαγμενος και με αποδειξεις!!!
Flash point 246 Celcius
Fire point 262 celcius
Δεν ειναι και ασχημα ,δεν πιστευω να φτασει ποτε η θερμοκρασια στα σωματα παραπανω απο 80,
""Το λαδι εχει την ιδιοτητα να αργει να ζεσταθει σε σχεση παντα με το νερο και να αργει ακομα πιο πολυ να κρυωσει ""
Αυτο μαλιστα το εζησα και στην πραξη ,στην αρχη δεν το πιστευα!
Σ'ευχαριστω φιλε ,Γιατι σε τουτο τον ντουνια, αν δεν υπαρχουν Και επιστημονικες αποδειξεις για αυτο που ζεις ,οσο αληθεια και να ειναι ο καθενας ξερολας ειρωνικα λεει το κοντο του και το μακρυ του.
Εσυ με τις δικες σου γνωσεις θα μπορουσες να κανεις εναν κατα προσεγκιση υπολογισμο για τι ποσοστα θα μπορουσαμε να κερδισουμε σε αποδοση ή σε χρονικη διαρκεια και στην τελικη σε οικονομια,απο μια τετοια εγκατασταση?
Εγω σαν μαστορας το μονο που μπορω να πω ειναι αυτο που εχω ζησει=
Το συστημα δουλευει καλυτερα απο πριν που ηταν με νερο.
Το ποσο καλυτερα ομως δεν εχω τις απαιτουμενες γνωσεις για να το προσδιορισω.
Το λεω και δεν ντρεπομαι, γιατι για κατι που ξερω μπορω να εχω γνωμη για κατι που δεν γνωριζω, καλυτερα να ρωτησω καποιον που το κατεχει καλυτερα το ζητημα!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dimlyk
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 10563
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1475
για να μην ψαχνοσαστε ποτε παιρνει φωτια
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- FERR
- Αποσυνδεμένος
- Premium Member
- Δημοσιεύσεις: 106
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Επειδη και εγω δεν ειμαι ειδικος επιστημονας να σου προσδιορισω κατα ποσο αξιζει ή οχι,απλα εχω μια γνωση περι των λιπαντικων,Νομίζω οτι δεν αξίζει να μπει κάποιος στην διαδικασία σαφώς και πιο ασφαλές θα είναι με εναλλάκτη αλλά το κοστος σίγουρα ανεβαίνει.ghost έγραψε:
FERR έγραψε: Kατω απο τους -30 παγωνει αυτο που αλλαζει ειναι η αθξομειωση του ιξωδες με την αυξηση της θερμολρασιας και το αντιστροφο.
Το λαδι εχει την ιδιοτητα να αργει να ζεσταθει σε σχεση παντα με το νερο και να αργει ακομα πιο πολυ να κρυωσει
Τυπικα χαρακτηριστικα ρευστοτητας 10w :
Φιλε FERR εγραψες!και ψαγμενος και με αποδειξεις!!!
Flash point 246 Celcius
Fire point 262 celcius
Δεν ειναι και ασχημα ,δεν πιστευω να φτασει ποτε η θερμοκρασια στα σωματα παραπανω απο 80,
""Το λαδι εχει την ιδιοτητα να αργει να ζεσταθει σε σχεση παντα με το νερο και να αργει ακομα πιο πολυ να κρυωσει ""
Αυτο μαλιστα το εζησα και στην πραξη ,στην αρχη δεν το πιστευα!
Σ'ευχαριστω φιλε ,Γιατι σε τουτο τον ντουνια, αν δεν υπαρχουν Και επιστημονικες αποδειξεις για αυτο που ζεις ,οσο αληθεια και να ειναι ο καθενας ξερολας ειρωνικα λεει το κοντο του και το μακρυ του.
Εσυ με τις δικες σου γνωσεις θα μπορουσες να κανεις εναν κατα προσεγκιση υπολογισμο για τι ποσοστα θα μπορουσαμε να κερδισουμε σε αποδοση ή σε χρονικη διαρκεια και στην τελικη σε οικονομια,απο μια τετοια εγκατασταση?
Εγω σαν μαστορας το μονο που μπορω να πω ειναι αυτο που εχω ζησει=
Το συστημα δουλευει καλυτερα απο πριν που ηταν με νερο.
Το ποσο καλυτερα ομως δεν εχω τις απαιτουμενες γνωσεις για να το προσδιορισω.
Το λεω και δεν ντρεπομαι, γιατι για κατι που ξερω μπορω να εχω γνωμη για κατι που δεν γνωριζω, καλυτερα να ρωτησω καποιον που το κατεχει καλυτερα το ζητημα!
Τα σωματα τα έχουμε σχεδόν απο το 1995 δεν έχουν δείξει πότε σημάδια σκουριάς κατά καιρούς που αφαίρεσα νερό ή κατά την εξαέρωση,Οπότε είναι καθαρά θέμα καλύτερης απόδοσης και μόνο παρά αντοχής.
Το λιπαντικό σίγουρα κάνει αλλα αυτό που θα δεις είναι η αύξηση του όγκου συνεπώς και της πίεσης στα σώματα σε σχέση με το νερό όπως δείχνει το πολύ κατατοπιστικό σχεδιάγραμμα του φίλου πιο πάνω.
Το διαθερμικό λάδι όπως είπες είναι το πιο κατάλληλο και αυτό έχουν μέσα τα ηλεκτρικά καλοριφέρ αλλά εκεί μόνο θερμαίνεται δεν κυκλοφορεί,
Καλύτερη λύση είναι να μην κυκλοφορεί το λιπαντικό αλλά να χρησιμοποιείται ως μετάδοση θερμότητας π.χ από τον εναλλάκτη στο νερό,και αυτό γίνεται στις περισσότερες περιπτώσεις που χρησιμοποιείται απάγει θερμότητα όπως τα λάδια μετασχηματιστών ή αποδίδει θερμότητα σε εναλλάκτες.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dimlyk
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 10563
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1475
απο την αλλη οι εναλλακτες γενικα εχουν χαμηλα ποσοστα αποδοσης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.