Μονάδα παραγωγής πέλλετ στα Ιωάννινα!

Περισσότερα
11 Χρόνια 4 Μήνες πριν #58870 από stratis 1
το σαιτ που αντλησε τις πληροφοριες ο Γιωργος για τον ευκαλυπτο ειναι εμπορικο και πουλαει φυντανια ευκαλυπτου γυρω στο μισο με ενα ευρω το κοματι, αν θυμαμαι καλα.(ενα στρεμα θελει1200 φυντανια)
αυτο που ποσταρα εγω ειναι απο γεωπόνους κρατικους υπαλληλους που δεν εχουν οικονομικα συμφέροντα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 4 Μήνες πριν #58877 από κωνσταντινος 17
Καλά που συζητάμε και μαθαίνουμε και καμιά αλήθεια!!
Stratis πως πάει το μάζεμα κλαδιών? Τελικά συνεχίζεις να μαζεύεις 3-5 τόνους υλικό την ημέρα
?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 4 Μήνες πριν #59000 από stratis 1
μαζευω κλαδια την ανοιξη και το καλοκαιρι.
τωρα δεν ειναι καταλληλη εποχη.
Σε λιγους μηνες που θα αρχισουν να κλαδευουν θα ξεκινησω.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": κωνσταντινος 17

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 4 Μήνες πριν #59081 από κωνσταντινος 17
Μαζεύεις μόνο από δικά σου χωράφια ή σε αφήνουν και μαζεύεις και από αλλού?
Μόνο ελιά η μαζεύεις οτιδήποτε καίγεται?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 4 Μήνες πριν #59085 από stratis 1
με παρακαλανε να τους τα μαζεψω.
ελιες κατα 99%, δεν εχουμε αλλες καλλιεργειες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 4 Μήνες πριν #59509 από ^silent_power^

κωνσταντινος 17 έγραψε: ^silent_power^
Το κόστος για τον κλαδοτεμαχιστή είναι 18000€ + ΦΠΑ με κινητήρα πετρέλαιο και 55 ίππους
Είναι απο Τσεχία scorpio sd 260 και το έχει η περίτεχνο Αθήνα. Το unimog παίρνει τελικά καταστροφέα σαν αυτούς που βλέπουμε να ''πετάνε'' τα ροκανίδια στην καρότσα?

Και τι είναι το ΠΤΟ που μου γράφεις?

Μίλησα σήμερα με κάποιον κύριο στην Θεσσαλονίκη που κατασκευάζει καταστροφέα με συλλογή σε σάκο η καρότσα και μου είπε ότι δύσκολα προσαρμόζεται σε unimog γιατί είναι ψηλό. Βέβαια δεν έχω και κάποια εμμονή με τα unimog, και μου πρότεινε ορθώς να χρησιμοποιήσω τρακτέρ τουλάχιστον 45 ίππων με καρότσα, πράγμα σωστό αφού θα χρειαστώ να μπαίνω και σε αμπέλια τα οποία δεν έχουν και πολύ πλάτος!
Σε ευχαριστώ.


καλησπερα τοπικ!

φιλε κωνσταντινε...πρεπει να κοιταξεις να ξεκινησεις με κατι φθηνο. εσυ ολο πας στα πιο ακριβα. ετσι κανεις την επιχειρηση να ξεκινησει με παρα πολυ μεγαλο κεφαλαιο. εγω σε καμια περιπτωση δεν θα αγοραζα μηχανημα που κοστιζει 22-23 χιλιαδες με το φπα για να θρυματιζω με τα χερια. το βρισκω λαθως επιλογη. και κατι αλλο. θρυματιστες αυτης τη ιπποδυναμης δεν ειναι για να θρυματιζουν κλαδια αλλα για κορμους. το μηχανημα το κρινω ακαταλληλο για αυτο που το θες εσυ!
οσων αφορα το unimog...πρεπει πρωτα απο ολα να εχει μπρατσα και μπροστα(δεν εχουν ολα). επισης πρεπει να ρωτησεις σε συνεργειο για τις αντοχες του παρτικωφ που βγαζει μπροστα. αν δεν ειναι ενισχυμενο και ειναι για πιο ελαφριες δουλειες τοτε δεν κανει. δεν εχω ιδεα ποσσο ενισχυμενο ειναι.δεν εχω δουλεψει ποτε unimog.

το ΠΤΟ ειναι το παρτικωφ. ο αξονας δυλαδη που κινει τα παρελκομενα που χρειαζονται κινηση. οπως πχ η φρεζα ή το ραντιστικο, ο καταστροφεας κλπ. συνδεεται με καρδανικο αξονα ή αλιως ΄΄σταυρος΄΄ οπως συνιθυζεται να τον λενε οι περισσοτεροι!

με ποιον μιλησες απο θεσσαλονικη? κατι μου λεει οτι μιλησες πε τον φωτοπουλο. σου ειπε τιμη?
το τρακτερ ειναι πιο σωστο γιατι μπορει να χρησιμοποιηθει απο εκει και περα και σε αλλες δουλειες.
σε unimog για να μπει πρεπει να ειναι απο αυτους τους καταστροφεις που δεν εχουν ουρα αλλα ειναι μεσα με κοχλια και βγαζουν στο πλαι ή στο κεντρο ενα μπουρι.
ειχα ποσταρει δυο καταστροφεις τις promagri και σας ειχα γραψει οτι στοιχειζαν 15 χιλιαδες. ο ενας απο τους δυο αν δεις ειναι με μπουρικαι υπαρχει μεσα εξτρα κοχλιας.αυτος ναι κανει για unimog.

ελπιζω να σε βοηθεισα!

χθες ειχα χρονο και επισης βουθεισε και ο καιρος στο να επισκευασω με τον πατερα μου το παρτικωφ του τρακτερ μιας και μου ειχε βγαλει προβλημα. ενω κοπλαριζα το ΠΤΟ αυτο στην αρχη γυρνοσε με λιγες στροφες ενω επειτα ειχε σταματησει εντελως! ευτηχως ηταν ευκολο. ειχε να κανει με τον συμπλεκτη.εχει συμπλεκτη εξτρα ο οποιος ειναι πανω σε λεβγιε που πατας με το χερι. απλα ηθελε σφηξιμο ο σιαγωνας που βρισκεται μεσα στο πισω διαφορικο επειδη πατινιαριζε και δεν μετεφερε τις στροφες απο τον κινητηρα στον αξονα.
σημερα πηγα να δοκιμασω πρωτα απο ολα το ΠΤΟ μιας και δεν προλαβα χθες να το τεσταρω, ειχε νυχτωσει και επειτα πηγα και να δω τον καταστροφεα πως δουλευει. το αποτελεσμα ηταν οτι το μηχανημα χρειαζεται κι αλλο ανοιγμα η ουρα του πισω μιας και φρακαριζε το στομιο του. κατι αλλο που πρεπει να γνωριζεται ειναι οτι ο αξονας με τα σφυρια(χουφτες)γυρναει προς τα επανω και οχι προς τα κατω.αυτο σημαινει, οτι παει να μπει μεσα απευθειας κοβεται και εκοξευεται πισω. η διαφορα ειναι οτι καθως γυρναει αναποδα τοτε τα κλαδια που εχουν κοπη δεν πανε προς το χωμα αλλα προς τα πανω. αυτο σημαινει πιο καθαρο τριμμα. με εναν προχειρο υπολογισμο που ειχα κανει, ειχα βρει οτι ο αξονας παιρνει καπου στις 40 με 50 στροφες το δευτερολεπτο.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": κωνσταντινος 17

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.087 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ