Μονάδα παραγωγής πέλλετ στα Ιωάννινα!

Περισσότερα
11 Χρόνια 4 Μήνες πριν #65602 από stratis 1
Το μικροβιο της δημιουργιας στην Ελλαδα, εχει την καλύτερη αντιβιωση.
Η αντιβιωση αυτη ειναι δωρεαν και υπαρχει σε επαρκεια.
Λεγεται ΚΡΑΤΟΣ.
Κυκλοφορει σε καψουλες και αναβραζοντα δισκια.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": κωνσταντινος 17

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 4 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 4 Μήνες πριν #65606 από OANNHSEA

Ο μηχανολόγος και φίλος μου, λέει ότι η διαφορά είναι μεγάλη όσον αφορά τα μέταλλα η επεξεργασία τα περιφερειακά τους, θα φανεί άμεσα στην αντοχή, αλλά και σε όλη την διαδικασία παραγωγής του προϊόντος και τελικά στην μπριγκέτα.

Του μηχανολόγου σου να πας να του πεις να κουρευτεί γουλί και να παίξει κουτουλιές σε ένα τοίχο...
Πρώτον, και αναφέρομαι στις παλινδρομικές, δεν έχει σημασία εάν είναι από την Ινδία ή από την Ιταλία.
Όπως έχουν γίνει τα πράγματα, μην περιμένεις να υπάρχει μεγάλη διαφορά. Επίσης οι Ινδικές είναι και πολύ πιο φτηνές και πολύ πιο απλές, μια και δεν τις χειρίζεται πεπειραμένο προσωπικό.

Δεύτερον, εάν ψάχνεις την καλύτερη πρέσα η οποία να έχει τεράστιες αντοχές, είναι μόνο μία: RUF...
Εάν ψάξεις στην αγορά θα δεις ότι είναι αυτή με τα λιγότερα προβλήματα...
Μετά έρχονται οι κινέζικου τύπου.
Γιατί;;;;;;;;;;;;;;;;;;;


Την πρέσα τις nielsen την ξέρω, σίγουρα είναι καλή αλλά υδραυλική, τι διαφορά θα έχει με την μηχανική? αξιοπιστία ? κόστος συντήρησης?

Η NIelsen δεν είναι υδραυλική - είναι παλινδρομική...
Για άκου την πως λειτουργεί και θα καταλάβεις - για αυτό άλλωστε έχει και τόσο μεγάλη συμπίεση στο τελικό προϊόν... Εφόσον όμως είναι παλινδρομική και όπως όλες οι παλινδρομικές θέλει και αυτή συντήρηση, κυρίως από κόπωση μετάλλων. Η Nielsen σου δίνει και ένα χαρτί συντήρησης βάσει των ωρών λειτουργίας - ζήτα το...

Το σκέφτομαι ειλικρινά έντονα και μιλάω με έναν Ουκρανό ιδιοκτήτη πριστηρίου ο οποίος έχει προς διάθεση με 10 ευρω ανα τόνο 10000 τόνους ανα μήνα!

Μου αρέσει που το σκέφτεσαι!!! :ohmy:
Για την ακρίβεια κάνε συνεργασία μαζί του για να μην σε προδώσει στο μέλλον.
Τα μεταφορικά θα είναι το πρόβλημα, γιατί τα καράβια δένουν μόνο Θεσσαλονίκη και Πειραιά...

Δεν μπορώ να πω ότι μπορώ να ''πιστέψω'' ότι κάνουν την ίδια δουλειά,

Εκεί είναι το πρόβλημα...
Ακολουθείς ότι νομίζεις ότι είναι σωστό, γαργαλίζοντας αλλά όχι αγγίζοντας όλα τα άλλα προβλήματα.
Με λίγα λόγια οι μηχανολόγοι δεν λένε ποτέ "γουστάρω αυτό το μηχάνημα"...
Φτιάχνουν λίστες με τις οποίες δίνουν βαθμολογία στα μηχανήματα και μετά αποφασίζουν.
Π.χ. ένας που θα φτιάξει τη μονάδα του στο γάμο του καραγκιόζη δεν θα πάρει ποτέ ευρωπαϊκή, γιατί θέλει κάτι πολύ απλό. Η κινέζικη μπορεί να θέλει πιο μεγάλες ποσότητες ρεύματος και να βγάζει καρβουνιασμένο από έξω πορϊόν, αλλά ουσιαστικά έχει μηδενική συντήρηση και δη από ανειδίκευτα άτομα!!! Το μηχάνημα το λύνεις και το δένεις σε μία μέρα με μοναδικά ανταλλακτικά τον κοχλία, τη μήτρα και τα ρουλεμάν!!!
Εάν όμως σου χαλάσει κάνα μαρκούτσι από το υδραυλικό και είσαι στον γάμο του καραγκιόζη τι κάνεις;;;

Με λίγα λόγια, επειδή είσαι άσχετος φοβάσαι τα πάντα, πληρώνεις για πάντα και θέλεις να έχεις άποψη, χωρίς να έχεις αποφασίσει τι ακριβώς θέλεις...

Στην επόμενη συνάντηση μας στην Αθήνα θα είσαι και εσύ εκεί και θα μας κεράσεις είπαμε!!! :evil:
.

Bellum omneum contra omne...
Θάνατος στους πετρελαιάδες!!!
Last edit: 11 Χρόνια 4 Μήνες πριν by OANNHSEA.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 4 Μήνες πριν #65701 από ^silent_power^
Γεια σας guyz!!!

χμμ...βλεπω οτι η ιδεα μου για κινητο συγκροτημα παραγωγης μπρικεττας/πελλετς ηταν καλη αλλα οπως ειδατε απο τα βιντεο που ποσταρατε υπαρχουν ειδη εταιριες που δραστηριοποιουνται σε αυτον τον τομεα!

parth έγραψε: βρε παιδια, καλη ιδεα η κινητή μονάδα, αλλα υπολογιστε και το κοστος του ρευματος αν εχετε γεννητρια, τη συντηρηση/ανταλλακτικα κτλ που θα χρειαζονται.


εχεις απολυτο δικιο αλλα εγω δεν μιλησα για γεννητριες κλπ! ριξε μια ματια στα προηγουμενα ποστ μου και θα δεις να αναφερω οτι αυτο δεν συμφερει. εγω ειπα οτι ειναι εφικτο εαν χρησιμοποιηθουν δυο κινητηρες.εναν για τον σφυρομυλο και το ξυραντηριο και εναν για την πρεσσα! κατι αλλο που δεν ειχα αναφερει ειναι οτι κατα την διαρκεια που ο σφυρομυλος θα δουλευει με τον εναν απο τους δυο κινητηρες, τοτε με τα καυσαερια που παραγει ο κινητηρας μπορουμε να ξυρανουμε το υλικο που θα ειναι ειδη μεσα στο ξυραντηριο. και αν δεν κανουμε 100% την ξυρανση να ειστε σιγουροι οτι θα την εχουμε κανει σε εναν μεγαλο βαθμο. αν το ξυραντηριο συνδειαστη με το καυτο νερο του κινητηρα απο το ψυγειο και τα καυσαερια της εξατμισης, τοτε φτανουμε το 100% της ξυρανσης...
αυτα που σας λεω δεν ειναι τιποτα παραπανω απο την απλη λογικη. και αν δεν το εχει κανει καποιος αλλος πριν απο εμας...δεν συμαινει οτι δεν γινεται. βεβαια πρεπει να γινει μελετη για το πως θα συνδειαστουν αυτα τα δυο! επισης πρεπει να ξερεται οτι αυτο θα μας αποφερει κερδος πρωτον απο τον χωρο που θα γλιτωσουμε απο τον καυστηρα ή οτι αλλο θα βαζαμε για να παραγουμε καυτο αερα να τον στειλουμε μεσα. δευτερον δεν θα χρειαστη να σπαταλησουμε ενα μικρο ποσοστο απο τις μπρικεττες για να τις καψουμε στον καυστηρα ωστε να παραχθει ο θερμος αερας για το ξυραντηριο!
οποιος εχει αμφιβολιες ας παει να βαλει το χερι του στα καυσαερια (στην εξοδο της εξατμισης) ενως τρακτερ 60-80 ιππων το οποιο θα δουλευει με 2000 στροφες! τοτε θα καταλαβει τι εννοω!

thlanarass έγραψε: κατι τετοιο λετε?



φιλε thlanarass πολυ καλο βιντεο...αν και το μηχανημα θελει βελτιωσεις αρκετες. επισης θα μπορουσε να το βαλει σε πολυ μικροτερο τρειλορ. δεν εχω καταλαβει 100% την λειτουργια του μηχανηματος παρολο που το μελετησα για αρκετη ωρα. η πατεντα που εχει κανει ωστε να γλιτωσει δυο στροφαλους ειναι κορυφαια! ειχα ρωτησει σε μηχανουργειο για να φτιαξουμε στον τορνο ενα στροφαλο για παλινδρομικη μπρικετομηχανη και εβγαινα αρκετα γιατι επρεπε να χρησιμοποιηση χαλυβα οπως μου ειχε πει! εδω ο κατασκευαστης του μηχανηματος εχει καταργησει τα παντα και επιση δουλευει δυο εμβολα ταυτοχρονα! δουλευει με τρακερ 30-40 ιππων! παραπανω λεπτομερειες για το μηχανημα εδω:
bhsenergy.com/slugger.html
παντως ειναι πολυ απλο σαν κατασκευη και μου αρεσε πολυ! θα μπορουσε καλλιστα να μπει πανω στο jumbo τρειλερ που συζηταμε και θα καταλαμβανε απυροελαχιστο χωρο. αν μπει και το σιλο ακριβω απο πανω...τοτε θα εποιανε 2χ2 μετρα περιπου πανω στην καροτσα!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 4 Μήνες πριν #65706 από κωνσταντινος 17
OANNHSEA, τι σημαίνει να μην περιμένω μεγάλη διαφορά? Έχουν βελτιωθεί τόσο πολύ οι Ινδοί?
Και απο υποστήριξη? με τα από την πώληση εαν πάθει κάτι? Ξέρεις κάποιον να έχει ινδική?

Η Νielsen έχει και υδραυλικές, συνήθως για μικρές κλίμακας μονάδες.

Δεν σκέφτομαι την τιμή αγοράς αλλά εάν αξίζει να κουβαλάς πριονίδι απο εκει αντί να κάνεις την μονάδα εκεί και να κουβαλάς μπριγκέτες και πελλετ. Ξέρεις η όποια απόφαση έχει θετικά και αρνητικά και θέλει κάθε φορά ''ζύγισμα''.
Οι μηχανολόγοι από ότι εγώ εχω καταλάβει προσπαθούν να σε κατευθύνουν στο 'προϊόν' το οποίο μετα μπορούν να υποστηρίξουν. Με λίγα λόγια κάποιος που εχει σπουδάσει Ιταλία και φέρνει μηχανήματα από εκει δεν θα σου πουλήσει Ινδό! Απο την άλλη υπάρχουν και πρέσες Τσεχίας - Πολωνίας που είναι λίγο πιο φθηνές απο τις γνωστές αλλά κάνουν την δουλεία τους.
Με λίγα λόγια επειδή η διαφορές είναι από μικρές μέχρι τεράστιες, η εποχές γενικώς δύσκολες, (τα λεφτά δεν περισσεύουν σε κανέναν )γνώση και πληροφόρηση ?? τι να πιστέψω τί? , αν υπάρχει ο καθένας υποστηρίζει αυτό που πουλάει, προσπαθώ να βγάλω μια άκρη!
Όσον αφορά τα μηχανήματα δεν εχω γνώσεις το εχω πει, προσπαθώ όμως να μάθω διαβάζοντας, ανταλλάσσοντας απόψεις και ζητώντας βοήθεια όχι γιατί φοβάμαι αλλά γιατί δεν θέλω να φάω 'σούπα'.
Η άποψη μου περιορίζεται εκεί που σταματάνε οι γνώσεις μου!
Ξέρω το προορισμό, ψάχνω το καλύτερο δυνατό ''μέσο''.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 4 Μήνες πριν #65717 από thlanarass
Το σκέφτομαι ειλικρινά έντονα και μιλάω με έναν Ουκρανό ιδιοκτήτη πριστηρίου ο οποίος έχει προς διάθεση με 10 ευρω ανα τόνο 10000 τόνους ανα μήνα!

το μικροτερο καραβι πχ 2000 τονον(ή υπαρχει μικροτερο) ποσο κοστιζει να ερθει σε ενα λιμανι στην ελλαδα
γεματο με πριονιδι?
Μαλλον δεν συμφερει ε???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 4 Μήνες πριν #65762 από stratis 1
Αντε και ηρθε φτηνα.
Τι μηχανημα θες για γρηγορο ξεφορτωμα απο το πλοιο?
ποσα φορτηγα και ποσο κοστος για μεταφορα στο εργοστασιο?
Αν ειναι χυμα τα φορτηγα θα πρεπει να εχουν καροτσα μεταλικη και να ξεφορτωνουν πολυ γρηγορα για να γυριζουν πισω στο λιμανι.
Μπορει να πρεπει να στηθει η βιοτεχνια κοντα στο λιμανι με αυξημενο κοστος γης.
Τα εξοδα ειναι περισσοτερα ετσι.
Πως θα ανταγωνιστεις την ανατολικη ευρωπη παραγοντας το ιδιο προιον με αυτους με διπλα κοστη?
Το εχουμε ξαναγραψει.Εκει που υπαρχει η πρωτη υλη εκει γινεται και το εργοστασιο.
Το πριονιδι αν μεταφερθει νωπο,οπως το πουλανε οι Ουκρανοι,θα εχει το διπλασιο βαρος και τον διπλασιο ογκο.
Αρα τα διπλα μεταφορικα σε σχεση με τη μπρικετα.
Και κατι που ειναι βασικο.Αν η υγρασια του πριονιδιου ειναι 40-50% ,τοσες μερες στο καραβι για Ελλαδα μηπως χαλασει, οπως αναφερθηκε παραπανω και δεν μπρικετοποιηται??

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.089 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ