Μονάδα παραγωγής πέλλετ στα Ιωάννινα!

Περισσότερα
11 Χρόνια 4 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 4 Μήνες πριν #64169 από κωνσταντινος 17

ace έγραψε: καλύ επιτυχία στις προσπάθιες σας παιδιά αλλά σε τι τιμή λιανικής ελπίζετε ότι βγει η μπρικέτα σας ?

οι εισαγόμενες μπρικέτες επιβαρυνονται με 100 , 150 ευρώ μεταφορικά ο τόνος και πουλιούνται περίπου 320 στην λιανική.
θέλω να πιστεβω ότι οι δικές θα είναι αρκετά φτηνότερες αφού δεν θα έχουν τόσα πολλά μεταφορικά


100 με 150 μεταφορικά !!! Από που τις φέρνουν από την Αμερική?? Eιναι πολλά τα μεταφορικά που λες φίλε, κανείς δεν φέρνει απο τόσο μακριά με φορτηγό.
Και οι εισαγόμενες μπρικέτες δεν είναι όλε ίδιες, το πιο βασικό. Οι εσαγόμενες είναι κοντά σε μονάδες που έχουν σχεδόν τσάμπα την πρώτη ύλη μια και στην βουλγαρια, ρουμανια, ουκρανια, η υλοτομία και η επεξεργασία ξύλου είναι αναπτυγμένη και το ξύλο άφθονο! Εδω αν θέλεις να κάνεις με ξύλο θα πρεπει να πληρώνεις 100 ευρω το τόνο και για ένα τόνο πελλετ η μπριγκετα θέλεις σχεδόν 1,7 τόνους ξύλου! Αν βάλεις και το κόστος ρεύματος, μισθών, φόροι,τότε ίσως η παραγωγή είναι και ασύμφορη!!
Last edit: 11 Χρόνια 4 Μήνες πριν by κωνσταντινος 17.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 4 Μήνες πριν #64321 από ^silent_power^

κωνσταντινος 17 έγραψε: φιλε έχεις το πάθος τις δημιουργίας και τις πατέντας! Υποκλίνομαι!
Φυσικά και εξαφανίζεις το κόστος μεταφορά τις πρώτης ύλης αλλά: Τι θα κάνεις τις παραγόμενες μπρικετες? πρέπει να μεταφέρεις σε αποθήκη! Αρα πάλι θέλουμε κτίριο! Όταν θα χρειαστείς να πουλήσεις το προϊόν σου δεν θα 'έχεις πάλι μεταφορικά? Έστω ότι είσαι θεσσαλονικη και ο πελάτης Αθήνα??
Το σημαντικό είναι να είσαι σε μια ακτίνα 100-150 χιλιομέτρων απο την πρώτη ύλη, αυτό παλεύεται! Και το σημαντικότερο: Να έχεις όση πρώτη υλη χρειάζεσαι σε καλή για σένα τιμή!! Μακάρι να είχα ροκανίδια - πριονίδια με 40 ευρώ ό τόνος στην αυλή μου!! Πριν απο λίγα χρόνια 3-4 τα πέταγαν και πλήρωναν για αυτό!
Εχω κάνει την μελέτη και έχω καταθέσει τον φάκελο μου για ένταξη στον αναπτυξιακό νόμο.
Η διαδικασία είναι η εξής : Βρίσκεις κάποιον μελετητή που ασχολείται με αυτό, ξέρεις τι θέλεις να κάνεις,
βρίσκεις τον κατάλληλο μηχανολογικό εξοπλισμό, τι κτίρια εγκαταστάσεις χρειάζεσαι, κάνεις μελέτες, παίρνεις προσφορές για τα μηχανήματα, κτίρια,ότι χρειάζεσαι,και καταθέτεις στην περιφέρεια που ανήκεις, και μετά περιμένεις την ένταξή σου στο νόμο, εφόσον βέβαια ο φάκελος σου είναι πλήρης και η επιχείρηση που θες να κάνεις βιώσιμη.


αν και ειμαι απο τους μικροτερους σε ηλικια εδω(ειμαι 26), απο οτι δειχνουν τα πραγματα ειναι να σου αρεσει κατι, γι αυτο και σκεφτομαι ολα αυτα που σκεφτομαι και να ξερεις οτι στο μυαλο μου υπαρχουν αλλες χιλιες δυο πατεντες. οποτε, οτι χρειαζεσαι ρωτα και βλεπουμε!

κοιταξε. σκεφτηκα την πατεντα της τοποθετησης των μηχανηματων πανω σε καροτσα γιατι το βασικο μειονεκτημα της βιομαζας ειναι οτι εχει ογκο και η μεταφορα της ειναι ασυμφωρη.οποτε αν εσυ πας το εργοστασιο στην πρωτη υλη και επεξερφαστης το υλικο εκει, αυτο σημαινει οτι δεν θα χρειαστη να μεταφερεις την υγρασια(που ειναι σε μεγαλο ποσοστο)και απο την στιγμη που θα συμπιεσεις την βιομαζα και θα την κανεις μπρικεττα ή οτι αλλο γουσταρεις εσυ, τοτε εκει που ενα επικαθημενο θα μετεφερε το πολυ 10 τονους, θα μεταφερει 25 τονους πληρες φορτιου(τοσσο βαζουν συνηθως τα επικαθημενα). γεμιζεις σε big bags και φορτωνεις την νταλικα!
ειχα ακουσει απο ενα γνωστο για μια μαντρα που πουλουσε ξηλια για σκεπες κλπ οτι την περιοδο ακμης της ελλαδος(τα τελευταια 10 χρονια δυλαδη) ειχε σοβαροτατο προβλημα με το ροκανιδι. δεν ηξερε τι να το κανει. δεν μπορουσε να το καψει, ο δημος δεν του το επερνε γιατι επρεπε να στελνει καθε μερα ενα φορτηγο μονο γι αυτον και ετσι εκεινη την περιοδο αν πηγαινες και του ελεγες να του καθα ριζεις το μερος απο τα ροκανιφια που εβγαζε, να εισαι σιγουρος οτι α σε πληρωνε...ειμαι βεβαιος γι αυτο. αυτες οι εποχες ομως περασαν και τωρα πρεπει να ειμαστε πιο προσεκτικοι και να καταλαβουμε οτι το χρημα ειναι στα σκουπιδια.
κατι αλλο που πρεπει να ξερεις για την μεταφορα ογκωδων υλικων ειναι οτι υπαρχουν φορτηγα με πολυ μικρο μικτο φορτιο τα οποια βγενουν με super jumbo καροτσες και εχουν παρομοιο τρειλερ πισω. δες πχ το παρακτω:

www.car.gr/classifieds/trucks/view/503743/

120 κυβικα καροτσα...σε τοσσο μικρο φορτηγο! αυτα τα φορτηγα εχουν φτιαχτει για τετοιες δουλειες. ριξε μια ματια στο τρειλερ που συρει πισω.πανω σε τετοιο τρειλερ σκεφτομουν την τοποθετηση του εργοστασιου. ενα ειναι αρκετο πιστευω. αν γινει καλη μελετη χωροθετησης και εκμεταλευτουμε ακομη και τα ψιλα σημεια τοτε χωρανε ολα μεσα σε αυτο.
διαβασα παρακατω την απαντηση του φιλου ΟΑΝΗΣΣΕΑ. δεν συμφερει να κουβαλας γεννητριες κλπ. οι τοσσες πολλες αλλαγες ενεργειας(καυσιμη υλη σε κινητικη ενεργεια και μετα με την γεννητρια σε ηλεκτρικη και επειτα με ηλεκτρομοτερ σε κινητικη παλι) εχουν φοβερες απολιες.
οποτε για να γινει κατι τετοιο εφικτο τοτε υπαρχουν δυο λυσεις.
η πρωτη ειναι να εχουμε δυο κινητηρες πανω στο τρειλερ.ο ενας για τον σφυρομηλο και για το ξυραντηριο(με αντλια λαδιου στον κινητηρα και μοτερ λαδιου στο ξυραντηριο, ακριβως δυλαδη οπως δουλευουν τα αποριμματοφορα τυπου τυμπανου,τα γνωστα ως βαρελακια).
η δευτερη λυση και πιο ακριβη ειναι να γινει ολο υδραυλικο. δυλαδη ενας κινητηρας γυριζει μια αντλια και εμεις στελνουμε το λαδι στο μηχανημα που θελουμε να δωσουμε κινηση. ενα μοτερ λαδιου θα υπαρχει εκει και θα δινει κινηση στο μηχανημα.

ΥΓ: Κωνσταντινε μπορεις να μου δωσεις το e mail σου για καποιες περαιτερω διευκρινησεις πανω στο θεμα της επιχορηγησης?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 4 Μήνες πριν #64463 από κωνσταντινος 17
silent power, το email μου ειναι: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 4 Μήνες πριν #64645 από parth
βρε παιδια, καλη ιδεα η κινητή μονάδα, αλλα υπολογιστε και το κοστος του ρευματος αν εχετε γεννητρια, τη συντηρηση/ανταλλακτικα κτλ που θα χρειαζονται. μια τετοια μοναδα δεν νομιζω να παιρνει αδεια λειτουργιας απο τη διευθυνση βιομηχανίας, οποτε ουτε στον αναπτυξιακο μπορει να μπει

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 4 Μήνες πριν #65021 από κωνσταντινος 17

parth έγραψε: βρε παιδια, καλη ιδεα η κινητή μονάδα, αλλα υπολογιστε και το κοστος του ρευματος αν εχετε γεννητρια, τη συντηρηση/ανταλλακτικα κτλ που θα χρειαζονται. μια τετοια μοναδα δεν νομιζω να παιρνει αδεια λειτουργιας απο τη διευθυνση βιομηχανίας, οποτε ουτε στον αναπτυξιακο μπορει να μπει

Φίλε αυτό παίρνει εξαίρεση!! Λογικό να μην παίρνει άδεια λειτουργίας αλλά ποιος νοιάζεται? Είναι μια ιδέα που έχει ο φίλος μας που πρέπει να την ''επεξεργαστεί''.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 4 Μήνες πριν #65073 από thlanarass
κατι τετοιο λετε?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.098 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ