Ροκανίδια ως καύσιμη ύλη

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #85055 από stratis 1
Απαντήθηκε από stratis 1 στο θέμα Ροκανίδια ως καύσιμη ύλη
Χωρις να εχω προσωπικη εμπειρία σε αυτη τη μεθοδο πιστευω οτι κανει λαθος που το βρεχει γιατι μειωνει τη θερμικη δυναμη του υλικου.
Πιστευω οτι αν το πιεζε χτυπωντας το με καποιο εργαλειο θα ειχε το ιδιο αποτελεσμα,δηλαδη να μη χαλασει η τρυπα μολις βγαλει τις σωληνες και να μη καιγεται γρηγορα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #85063 από ftspetro
Απαντήθηκε από ftspetro στο θέμα Ροκανίδια ως καύσιμη ύλη
Στρατη συμφωνω με αυτο που λες, οτι δεν πρεπει να βρεχει το πριονιδι. παντως η βασικη ιδεα του φιλου ερχεται απο παλια γιατι θυμαμαι απο τον πατερα μου που μου έλεγε πως την εποχη του 60' σε μια σομπα που άνοιγε απο το πανω μερος και ήταν κυλινδρικη και σε μεγεθος πολυ μικροτερη απο ενα βαρελι πετρελαιου, εβαζαν δυο ξυλα οπως τα τοποθετησε ο φιλος,το ένα καθετα και το άλλο οριζόντια, αλλά το πριονιδι το εβαζαν λιγο λιγο πιεζοντας το αρκετα καθε φορα, ωστε να αποκτηση μια οσο το δυνατον ποιο συμπαγη κατασταση. μετα αφαιρουσαν τα χοντρα ξυλα και εβαζαν φωτια και ζεσταινοντουσαν καποιες ωρες χωρις φυσικα σωματα και κυκλοφορητες. προφανως η ολη κατασκευη του φιλου αξιζει το εύγε μας για την κατασκευη του, αλλα προφανως το ποιο μεγαλο ευγε το έχει απο την τσέπη του που δεν πληρώνει για πετρελαιο και όπως λεει ΄΄θανατος στους πετρελαιάδες΄΄. χαχαχα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #85161 από OANNHSEA
Απαντήθηκε από OANNHSEA στο θέμα Ροκανίδια ως καύσιμη ύλη
Εμπνευστείτε!!!


Bellum omneum contra omne...
Θάνατος στους πετρελαιάδες!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #85281 από stratis 1
Απαντήθηκε από stratis 1 στο θέμα Ροκανίδια ως καύσιμη ύλη
Εμπνεύστηκα αλλα θελω λιγη βοηθεια .
Αν κραταει 8 ωρες αναμενη, ειναι πολυ καλα.
Η κατασκευη ειναι απλη και πολυ φτηνη.
Το υλικο σε επαρκεια.
ΕΔΩ θελω λυση απο εναν μεγαλο επιστημονα σαν και εσενα.
Τι μηχανημα θα μπορουσε να στερεοποιησει το σχημα του ωστε ο πελατης να το παρη απο το μαγαζι και να το ντανιασει στην αποθηκη του και να το βαζει ευκολα μεσα στη σομπα?
Θα μπορουσε στη μεση που θελει τρυπα να εχει ενα χαρτινο ρολο και αφου προσαρμοστει μεσα στη σομπα,να βγαινει το ρολο.
Με σακουλα χαρτινη ισως η πλαστικη και με τη βοηθεια ενος μηχανηματος σαν αυτα που τραβανε το αερα απο μεσα?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #85288 από mastoras
Απαντήθηκε από mastoras στο θέμα Ροκανίδια ως καύσιμη ύλη

parth έγραψε: mastora εχεις κανενα βιντεο με τον μικρο σφυρόμυλο να δούμε πόσο γρήγορα τα θρυμματίζει? εσύ λες ότι δεν αξίζει για να βαζουμε τεμαχισμένο ήδη υλικό ή το συγκρίνεις με το αλλο μηχανημα που ειναι τερας ?

ftspetro έγραψε: δεν θα μπορουσε να μου κανει την δουλεια της μετατροπης του θρυματος σε πριονίδι ενας σφυρομυλος μονοφασικος σαν τον δικο σου? ποιον εννοεις? και αν επιτρέπεται απο που και πόσο τον πηρες?


Παλληκάρια με το μαλακό μην μπερδευτούμε. Ας τα πιάσουμε απο την αρχή, και με βάση αυτά που ξέρω μέχρι τώρα εγώ.

1] Υπάρχει μεγάλη διαφορά τεμαχισμού-θρυματισμού χλωρών και ξερών κλαδιών. Τα χλωρά κλαδιά εφόσον είναι μαλακά τεμαχίζονται εύκολα και θρυματίζονται ακόμα πιο εύκολα.

2] Τα κόσκινα που βρίσκονται στους σφυρόμυλους μικρούς-μεγάλους παίζουν επίσης πολύ σημαντικό ρόλο στην παραγωγή. Αλλο ένα κόσκινο με 2 πόντους τρύπα, και άλλο κόσκινο με 4 χιλιοστά τρύπα.

3] Ολα τα παραπάνω αλλάζουν δραματικά ως την απόδοση όσο ο κινητήρας που περιστρέφει τον σφυρόμυλο χαμηλώνει η ιπποδύναμη του. Αλλο ο τριφασικός με 15 ιππών μοτέρ, άλλο ο Βενζινοκίνητος με 6.5 η 13 ίππων μοτέρ, και άλλο το μικρό με 1,5 ίππων μοτέρ.

4] Επίσης όταν μιλάμε για θρύμμα, ο καθένας μας έχει και διαφορετικό πράγμα στο μυαλό του. Αλλο το θρύμμα που είναι σαν ρίγανη χοντρή, άλλο το πριονίδι του μαραγκού, και άλλο θρύμμα με πολύ μικρά κομματάκια ξύλου [κεφάλι σπιρτόξυλου] και φυσικά άλλο το τσιπς.


Στην επάνω φωτογραφία τα κλαδέματα ελιάς, θρυματισμένα από τον βενζινοκίνητο κλαδοτεμαχιστή με 2πόντους κόσκινο, και στην κάτω φωτό θρυματισμένο το υλικό στον μεγάλο τριφασικό σφυρόμυλο με κόσκινο 6χλιοστών.


5] Η μεταφορά και το άπλωμα για ξήρανση του υλικού, και ξαναπέρασμα από τον σφυρόμυλο για πριονίδι, είναι ένα θέμα.......αν και τελευταία είχε πει ότι το "πριονίδι" ξεραίνεται πολύ πιο εύκολα, από το χοντρό θρύμμα, η το άσπαστο. Σημαντική πληροφορία.

6] Οι κινητοί βενζικοκίνητοι σφυρόμυλοι, είναι φτιαγμένοι από λαμαρίνα, και δεν είναι για παραγωγές να βγάζεις ρίγανη η πριονίδι, άσχετα εάν βάλεις μικρό κόσκινο. Είναι μόνο για κλαδοτεμαχισμό χοντρό, και εάν βάλεις μικρό κόσκινο και ξαναπαεράσεις το υλικό το βγάζεις σε ακόμα πιο μικρά κομμάτια αλλά με σε πολύ μεγαλύτερο χρόνο.
Ενώ οι ηλεκτρικοί τριφασικοί-μονοφασικοί είναι φτιαγμένοι από χοντρό χυτοσίδηρο, που μέσα έχουν επιπλέον ενσωματωμένο έναν σταθερό τρίφτη μαντεμένιο [πχ παλιά τριφτη ξυλινο που είχαν οι νοικοκυρές και έτριβαν τα ρούχα για πλύσιμο στο χέρι] που βοηθάει ακόμα περισσότερο στο θρυμματισμό.


Μέσα στον σφυρόμυλο διακρίνουμε τον μύλο με τις λάμες [μαχαίρια] και πίσω διακρίνεται επάνω τρίφτης και κάτω το κόσκινο.

Είναι πολύ δύσκολο μέσα από γραπτά μηνύματα να έχει κανείς μια σαφή εικόνα όλων των παραπάνω, πόσο μάλλον να καταλήξει με ασφάλεια σε μια αγορά, για να φτιάξει τελικά αυτό που θέλει. Αυτά τα προβλήματα είχα και εγώ πέρυσι, ξεκινώντας απο έναν κινητό βενζικοκίνητο κλαδοτεμαχιστή, καταλήγοντας να πάρω ένα κουρσούμι σφυρόμυλο 15ιππων με κυκλώνα μεταφοράς υλικού για τσουβάλιασμα, που ναι μεν κάνει όλες τις δουλειές [ξερά-χλωρά-πριονίδι-κτλ] αλλά δεν κουμαντάρεται λόγω βάρους με τίποτα....άσε που είναι υπερβολή για τις ανάγκες μου.

Και σκέφτομαι να καταλήξω στον μικρό μονοφασικό.....που όμως στην πρώτη δοκιμή ξερού υλικού, σπασμένου από κλαδομεταχιστή, και με μικρό κόσκινο η παραγωγή ήταν αστεία. Αλλά η κοκκομετρία του τελικού υλικού που θέλω να πάρω για την πελλετόπρεσα ήταν τέλεια. Ενω ο μεγάλος ο σφυρόμυλος λόγω την μεγάλης δύναμης και περιστροφής, υλικό με τέτοια κοκκομετρία σαν τον μικρό....δεν δοκίμασα....αλλά νομίζω δεν θα βγάλει.



Τώρα μένει να τον δοκιμάσω με χλωρά κλαδιά, όχι θρυμματισμένα, και μεγάλο κόσκινο......και να βγάλω και ένα βίντεο να το δείτε και εσείς.

Ο Στρατής παράγει θρύμμα για μεταπώληση, απο την σκοπιά του έχει άλλες προστάσεις, ο Σάκης φτιάχνει θρύμμα [ρίγανη] και χαρτόνια και φτιάχνει την δική του συνταγή για τους 4-5 τόνους υλικού που χρειάζεται με ένα σφυρόμυλο σαν και τον δικό μου, Ο άλλος Σάκης βγάζει υλικό με αλλαγή κόσκινα σε βενζινοκίνητο θρυμματιστή επι τόπου στο χωράφι, εγώ χρειάζομαι μόνο 2-3 τόνους υλικό τον χρόνο, ο Διονύσης έχει 10 τόνους χοντρά κλαδιά, και κλαδέματα από αμπέλι και θα αγοράσει cruser γιατί ο σκέτος σφυρόμυλος δεν αρκεί, ο Θανάσης έφτιαξε δικό του σφυρόμυλο επάνω σε ρόδες.......σε τελική ανάλυση ότι εργαλείο πήρε ο καθένας, με λίγο η μεγάλο κόπο κάνει την δουλειά του.
Last edit: 11 Χρόνια 2 Μήνες πριν by mastoras.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #85289 από ftspetro
Απαντήθηκε από ftspetro στο θέμα Ροκανίδια ως καύσιμη ύλη
Στρατη εμπνευσου και με κατι άλλο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.079 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ